فال هفتگی فالوده – 25 آبان تا 1 آذر

 

فروردین : با شخصی که قهر کرده اید به زودی آشتی می کنید و دوباره با او مراوده خواهید داشت.از دست کسی مدام عصبانی می شوید که این موضوع اصلا برایتان خوب نیست زیرا باعث می شود انرژیتان تحلیل برود.گاهی بیش از اندازه روی یک مسئله حساس می شوید و خود را رنج می دهید. سعی کنید از مسائل کوچک و بیهوده بپرهیزید. توجه‌بیشتری به‌امور مالی خود داشته‌باشید و به‌پس اندازه‌کردن اهمیت بیشتری دهید. اعتماد به‌نفس و عزت نفس بالای شما، به‌تثبیت موقعیت حرفه‌ایتان کمک زیادی خواهد کرد پس سعی کنید اعتماد به نفستان را بالا ببرید و در هیچ زمینه ای خود را دست کم نگیرید.

 

 

اردیبهشت :بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد.در یک بلاتکلیفی به سر می برید و نمیدانید چه تصمیمی را بگیرید که بهتر است در این زمینه به ندای قلبتان گوش کنید.

 

 

 

خرداد :شما دوست دارید که انسان عملگرایی باشید، ولی امروز تلاش هایتان برای منطقی عمل کردن به نتیجه خواهند ماند و ناگهان متوجه خواهید شد که به دنبال ماجراجویی های پیش بینی نشده قدم در راهی ناشناس گذاشته اید. منطق نمی تواند عمق احساسات فعلیتان را توضیح دهد، ولی وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. اجازه ندهید فشاری که از سوی دیگران به شما وارد می شود شما را مجبور به ایجاد تغییر در افکارتان کند.شخصی برای پیشنهاد دوستی به سمت شما خواهد آمد که از نظر ظاهری مورد علاقه شماست ولی از نظر درونی اینگونه نیست.

 

تیر : خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد.حواستان باشد این هیجان، شما را از کارهایی که میخواهید انجام دهید غافل نکند.به زودی به یک مراسم عقد یا عروسی دعوت خواهید شد.بهتر است کمی در مورد مسائلی که اخیرا برایتان پیش آمده بیشتر فکر کنید و ببینید دلیل رنجی که می کشید چیست. شاید دیگران را مقصر بدانید ولی بهتر است به رفتارهای خود هم نگاه عمیق تری داشته باشید.یک پول مناسب و خوب به زودی به دستتان خواهد رسید که می توانید با آن برخی از خواسته های خود را مرتفع کنید. با گفتگو کردن به‌برطرف شدن سوءتفاهمات به‌وجود آمده‌در روابط خود با شریک زندگیتان کمک کنید.

 

مرداد : به‌امور عاشقانه‌خود توجه‌بیشتری داشته‌باشید و بدانید که‌در بسیاری مواقع، احساسات مهم تر از سایر جنبه‌های زندگی است.راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شاید یک نفر پیدا شود که بخواهد شما را به ادامه تنها یکی از این راه ها که به نظر خودش بهتر می آید مجبور کند.اما شما نباید تن به نظر این شخص دهید. یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

 

شهریور : دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.اما نباید دچار غرور شوید و از بالا به دیگران نگاه کنید.اگر مجرد هستید، به زودی رابطه ای را با شخصی آغاز خواهید کرد که بسیار برایتان هیجان انگیز خواهد بود.در مورد گرفتن یک تصمیم مردد هستید و حس می کنید شخصی به شما دروغ می گوید و گولتان می زند. بهتر است در این مورد کمی حساسیت خودتان را کم کنید و بی دلیل به کسی شک و تردید نکنید.اگر هم برای شکتان دلیلی دارید از راه های نادرست آن را پیگیری نکنید و مستقیم با شخص مورد نظر خودتان گفتگو کنید. نسبت به‌روابط عاشقانه‌خود، واقع بینانه‌تر نگاه‌کنید و درصورت عدم احساس آرامش، از این روابط کناره‌گیری کنید.

 

 

 

مهر : اگر به دیگران آزادی و فضای کافی بدهید و آنها را راحت بگذارید خواهید دید که روابطتان با آنها وارد مرحله جدیدی شده و با وجود حفظ فاصله به هم نزدیک تر خواهید شد. همه ما باید یاد بگیریم که از عشق خود برای دیگران زندان نسازیم. ذهنتان اخیرا خیلی درگیر شده،فکرهای بیهوده شما را احاطه کرده و باعث خستگی ذهنتان شده است.کمی خود را رها کنید و اجازه بدهید کمی مسائل خودش پیش برود.یک تغییر وضعیت به زودی برایتان پیش خواهد آمد که به احتمال زیاد مربوط به شغل یا کسب و کارتان خواهد بود.سعی کنید آن را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید این تغییر در آینده برایتان سودمند است.

 

آبان : متولدین 25 آبان تا 1 آذر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. بحث ها و تنش هایی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی، درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند.به زودی خبر بسیار خوبی در مورد مسئله مالیتان به شما خواهد رسید.شخصی از گذشته دوباره وارد زندگیتان می شود که بهتر است با احتیاط با این شخص رفتار کنید.
 

 

آذر :اکنون فرصت این را دارید که از مرزها و محدودیت های قدیمی که برای خودتان تعیین کرده اید فراتر بروید. اگر نسبت به رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان احساس اعتماد کامل پیدا کرده اید شاید وقت آن رسیده است که قدم فراتر گذاشته و رابطه خود را جدی تر کنید.از گفتن حرف ها و یا ابراز احساسات نهراسید و اگر به شخصی علاقه دارید با او در میان بگذارید.اگر میخواهید مسئله ای را با دروغ پیش ببرید و به خواسته ای که دارید برسید، بهتر است از این کار منصرف شوید زیرا به ضرر شما تمام خواهد شد. برای رسیدن به‌بهترین نتیجه، گاهی لازم است که‌روش های حل مسئله‌خود را تغییر دهید و از روش های هوشمندانه تری استفاده‌کنید.

 

 

دی : اگر شجاعت این را داشته باشید که نسبت به تغییرات انعطاف پذیر باشید و آنها را بپذیرید احساساتتان می توانند شما را در مسیر کاملا تازه ای قرار دهند. اگر مجرد هستید داشتن صداقت در مکالماتتان می تواند عشق را برایتان به ارمغان بیاورد، به شرط آنکه عقاید کهنه خود را که زمانی فکر می کردید درست هستند را کنار بگذارید.گاهی اوقات عقاید سنتی شما و همچنین اصرار بر ماندن روی اصول و عقایدی که دارید باعث می شود فرصت های زیادی را از دست بدهید.شخصی به زودی به شما ابراز علاقه خواهد کرد و باعث می شود مدتی به او فکر کنید.اگر شاغل هستید، به زودی در شغلتان موفقیت های زیادی را به دست خواهید آورد.

 

 

بهمن :در مورد یک موضوعی باید خطر کنید و حقیقت را متوجه شوید زیرا مسئله ای از شما پنهان مانده که در صورت فهمیدن آن اتفاقاتی جدیدی برایتان خواهد افتاد. یادتان باشد چیزی که در حال حاضر اولویت دارد حفظ امنیت شما نیست، بلکه پی بردن به حقیقت ماجرا است.اگر میخواهید در جایی سرمایه گذاری کنید فعلا دست نگه دارید تا اوضاع کمی بهتر شود.در مورد یک مسئله ی خانوادگی بین یک دو راهی قرار گرفته اید اما به زودی راه درست را انتخاب خواهید کرد. به‌دنبال سر و سامان بخشیدن به‌امور مالی و هزینه‌های غیر ضروری خود باشید، در غیر اینصورت مشکلات مالی بلند مدتی را تجربه‌خواهید کرد. در برخورد با پیشنهادات جدید شغلی و حرفه‌ای، انعطاف بیشتری از خود نشان دهید.

 

اسفند :شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار دارید ولی انسان هایی در اطرافتان هستند که هم سطح تفکرات و درک شما نیستند و مدام سوهان روحتان می شوند.حواستان باشد وقت و انرژی خودتان را درگیر جواب دادن به آن ها نکنید و تا جایی که می توانید آن ها را نادیده بگیرید. مانعی سر راه شماست که با صبوری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به خواسته ای که دارید برسید. ندای درونی خود را جدی بگیرید زیرا می خواهید کاری را انجام دهید که خیلی به نفعتان نیست. یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد