طالع رنگی رنگی – 20 تا 26 شهریور

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 20 تا 26 شهریور

 

 

فروردین : در یکی دو روز اول هفته آن چیزهایی که ظاهرا در زندگی ات می گذره اون مسائلی نیستن که واقعا در ذهنت هم موضوعیت داشته باشن. به نظر میاد تو در یک دنیای خیالی و فرضی هستی که مسائل چیزهای دیگر است و آدم ها متفاوت هستن و موضوعات و بحث ها و پیچیدگی ها چیزهای دیگری. می تونی این مسئله رو کم اهمیت فرض کنی بفهمی چی تو رو این طور در گیر این دنیای ذهنی کرده. حواست باشه که مهم نیست تو به چی داری نگاه می کنی، مهم اینه که چجوری به اون نگاه می کنی. از اواسط هفته با حرکت ماه ، توان درک و پرداختن به جرئیات در تو تقویت می شه. از این فرصت استفاده کن و به خیالپردازی هات دامن بزن. اگر می تونی این توان را در هنری مثل نقاشی یا نوشتن به کار ببر. حتی در آراستن یه مراسم خاص با توصیف یه روایت هم می تونی ازش لذت ببری.حساسیت های بالای این هفته تو رو هم دوست دلنشین و هم معاشر پر ریسکی می کنه. ممکنه به سادگی آزرده بشی. پس سعی کن از موقعیت های پر خطر و زبان های گزنده دوری کنی

 

 

اردیبهشت : یک نگاه که به گذشته بندازی میبینی که چه توانایی هایی داری. اونها رو دوباره به کار بگیر تا بدرخشی. البته ظاهرا یک حلقه گمشده وجود داره که اگر بتونی اون رو به زندگیت اضافه کنی، کارها خیلی بهتر میشن. این توی فکرت میچرخه ولی سراغش نمیری.آستین بالا بزن و شروع کن که وقت کار رسیده.خودت رو درگیر ناامیدی و یاس نکن چون شرایط هر چقدر هم که بد بشه، بازم ما هستیم که اگر بمونیم، می تونیم پیش بریم. زمانت رو برای چیزهایی که خارج از هدفت هستن نذار چون به انرژی ات نیاز خواهی داشت. به رابطه خوب اعتقاد داشته باش ، برات ظاهر میشه. شاید بعضی ها بگن هیچ چیز عالی نیست ولی در طالع اردیبهشت رابطه ای طولانی مدت و استوار افتاده، همراه با شادی

 

 

خـرداد : راه های مختلفی برای رسیدن به چیزی که میخوای هست ولی انگار تمرکزت بیشتر روی راهی است که نزدیکتر به نظر می رسه. متاسفانه بحث های منطقی با بحث های عاطفی در تضاد هستن و انگار دوستان اطراف به اندازه که میخوای نمی تونن تو رو همراهی کنن. رسیدگی به وضعیت قبل از اینکه خیلی دیر بشه استراتژی بهتری است و زندگی در لحظه نتیجه خوبی به بار نمیاره. کسی که دوستش داری در این هفته با خبرهای بزرگی تو رو هیجان زده می کنه. یک متن قراره انرژی عجیبی تولید کنه، شاید یک قرار داد یا خبر نوشته شده یا چنین چیزی. روز دوشنبه و سه شنبه تیتر اخبار رو نگاه کن و ببین چه خبره؟

 

 

تـیـر : برای اینکه آدم ها به هدفی مشترک برسن داشتن یک پیشرو براشون مهمترین چیزه. الان به نظر میرسه در شرایطی هستی که می تونی در جایی نقش این پیشرو رو بازی کنی. شاید ایده ای جدید بدی یا بالاخره حرفی که همه توی فکرشون هست رو بزنی. ریسک بزرگی نکن ولی شجاع باش. شانس آسمون با توئه. در سه شنبه این هفته ماه در خونه عشق تو قرار داره. اگر کسی هست و نیست، اگر فکری خوبه و بده و اگر بین چیزی مردد هستی، کافیه بعد از غروب نگاهی به ماه بندازی و نیم ساعت بعدش با خودت به مسئله مورد شک ، فکر کنی. اگر جوابی باشه به روشنی توی ذهنت نقش می بنده. از آدم هایی که قول میدن ولی عمل نمیکنن دوری کن چون انرژی زیادی از تو خواهند گرفت. برای یک سفر در ماه تولدت آماده باش، هیچ چیز به اندازه یک سفر در تیر ماه نمی تونه متولد تیر رو پرانرژی کنه. وقت برای برنامه ریزی هست پس آستین ها رو بالا بزن.

 

 

مـرداد: اینکه آدم هی یک چیز رو تکرار کنه به امید اینکه نتیجه متفاوتی بگیره استراتژی صحیحی نیست. اگر احساس می کنی داری خودت رو تکرار می کنی سعی کن حلقه رو بشکنی. خبر مربوط به مسائل مالی در راهه. دوشنبه شکل خواهد گرفت و بعد به تو میرسه. هدیه دادن کار خوبیه چه گرون و چه ارزون و چه دست ساخته خودت. یکی از ایده ها با قابلیت هات رو به درستی استفاده نمیکنی. خیلی خوبه اگر شریکی داشته باشی که بتونه بهت در عملی کردن این استعداد کمک کنه. موفقیت طولانی مدت در این هفته شروع می شه پس دست به عمل بزن!

 

 

شهریور : حس می کنی در تعهدی خودت را انداختی که دلایل زیادی برای پایبندی بهش نداری. در موقعیت ضعف یا شدت احساسات قول هایی دادی که این روزها به نظرت منطقی و کارا نمیان. تو آدم احساساتی هستی که این احساسات همیشه موتور محرکه رفتارهای تو بوده. از اینکه وارد فضای چونه زنی بشی و برای آزادی عملهات بخواهی هی مذاکره کنی خوشحال نیستی. دلت میخواد که زنجیری که به پات بسته می بینی رو باز کنی و اون جوری که دوست داری بپری. اما حواست باشه که این خواسته های تو کاملا در تضاد با منافع و علایق آدم های نزدیکت هستن. پس باید یا ضربه های اساسی بزنی و دلهایی رو شدیدا بیازاری یا تلاش کنی و به نقطه تفاهمی برسی. حواست به مهری که بین تون هست باشه و سعی کن از آزردن آدم های مهم زندگی ات دوری کنی که خودت به سختی خودت رو خواهی بخشید. این هفته تعادلی در عناصر طبیعت می بینی برای تو بهترین الهام بخشه. وقتی پیدا کن و اندیشه های شرقی رو مطالعه کن. نقطه بالانس احساساتت رو خواهی یافت.

 

 

 

مـهـر : آرزوهای دور، ما رو به جاهای دوری میبرن. این اگر در دنیای واقعی اتفاق بیفته خیلی خوبه ولی اگر فقط توی فکر و خیالپردازی باشه، جلوی چیزهای دیگه رو میگیره. در صورتی که برای چیزی طولانی مدت برنامه ریزی کردی بهش خواهی رسید، شک نکن. این هفته یک خیال باعث آشفتگی ذهنت می شه. حتی ممکنه یکی دو شب باعث بشه که بد بخوابی. مسئله رو روی یک کاغذ یادداشت کن. خوبی ها و بدی هاش رو روی کاغذ بنویس و نتیجه نهایی فردا در ذهنت خواهد بود. اون رو روی کاغذ بنویس و در جیبت بذار تا چند روزی همراهت باشه. فکرت آروم خواهد شد. روز سه شنبه زمان خوبی داری برای دیدن دو طرف یک ماجرا. اگر فکرت درگیر کسی یا چیزی است، سه شنبه بعد از غروب نگاهی به ماه بنداز و به مسئله فکر کن. جواب فوری تو ذهنت نقش خواهد بست.

 

 

آبـان : احتمالا نمی تونی تصور کنی که نظر و عقیدہ تو چقدر برای دوستان و نزدیکانت مهمه. در اوایل هفته مورد یک قضاوت و مشاوره قرار می گیری که بخاطر همین باید حواست باشه که چه مسئولیت مهمی روی دوشت هست . آنچه تو میگی بر روی زندگی آدم عزیزی تاثیر بسزایی داره پس با حواس جمعی و دقت کلمه ها را انتخاب کن و سعی کن اول دنیا را از موقیعت اون آدم نگاه کنی و بعد نظر قطعی ای بدی . این هفته از اتفاق هایی که در ریتم زندگی ات تغییر ایجاد میکنن، دوری کن. به نظر میاید تنها چیزهایی که می تونه این هفته تو رو به لذت و آرامش واقعی برسونه قدم زدن در طبیعت و ورزش های سبکی هستن که از استرس و هیجان رقابت هم دور باشن. اگر حوصله ات سر رفت و هیجان لازم شدی بد نیست به فکر یک برنامه کمی بلند مدت و کمی دورتری باشی. فکر کردن به برنامه ریزی یک سفر در کنار دریا می تونه تو رو برای چند هفته سرخوش و پر امید نگه داره. این هفته تمرکز عشق و محبتت رو از روی آدم ها بردار و سعی کن که بیشتر از بده بستون محبت با اون ها به خودت و دنیا عشق بورزی . این تمرین کمک میکنه مستقل تر و مهربان تر آدم ها رو هم دوست بداری.

 

 

آذر : نمی تونی تصمیم بگیری که بهتره احساساتت رو برای خودت نگه داری یا به یکی دیگه هم اعلام شون کنی. این بدون شک خیلی سخته و آسمون هم راه حل دقیقی برات نداره و اگر به چیزی بیشتر از سه ماهه که فکر کردی یعنی وقت گفتنش رسیده. به این دقت کن که گاهی گذشت زمان، خروج رو سخت تر می کند. اگر میخوای از چیزی بیرون بیای الان وقتشه. اگر کسی رو به خانواده معرفی کنی نتیجه از اونی که فکر می کنی خیلی مثبت تر خواهد بود. حواست باشه که اگر آدم جدیدی رو می بینی و میخوای به دیگران معرفیش کنی، الان وقتشه.

 

 

دی : متولد دی ماه در خیلی از اوقات جنگجوی قوی ای است اما این هفته در اثر موقعیت خورشید در طالعت به نظر میاد که تو با سری نترس و اعتماد به نفس بالا برای هر مبارزه ای خودت رو آماده می کنی. تو از ته وجودت انرژی میذاری و برای پیروز شدن میجنگی. این ممکنه در یک امتحان سخت یا یه مصاحبه کاری یا پیدا کردن یک موقعیت ویژه یا حتی بدست آوردن دل کسی که مدتهاست داری بهش فکر می کنی، باشه. هر کدوم از این ها که باشه تو این هفته در اوج توانایی ها و باور به خودت هستی. این بهترین اسلحه ای است که می تونه تو رو به پیروزی برسونه. این هفته در زمینه عاشقی هم هفته توست. شانس زیادی در رسیدن به خواسته هات داری. اون فانتزی هایی که مدتهای طولانی در سر پروروندی این هفته احتمال وقوع دارن. البته که ممکنه واقعیت به شیرینی خیال نباشه ولی بهتره که با بررسی و آنالیز وقت خودت رو تلف نکنی و از لحظه لحظه شانست استفاده کنی.

 

 

بهمن : کسی منتظر شنیدن حرفی از توست. آسمون میگه در این هفته متولد بهمن اگر می تونست کل هفته رو می موند خونه و فکر و خیال های خوب و بد می کرد ولی انگار دنیای واقعی، منتظر توست. بهتره بیرون بری و کاری که باید رو تموم کنی که راحت بشی. انتظار کشیدن سخت تر میکنه چیزها رو. اگر فکری خلاق داری کمی آزادش بذار و در رابطه تغییر بزرگی دیده می شه. البته این تغییر قبلا هم بوده ولی الان بزرگتر از هر وقت دیگری است. شاید حلقه جدیدی از دوستان پیدا کنی که توشون برای زندگی عشقی ات تغییری اتفاق میفته. این هم ممکنه با دو یا سه نفر، زمان خیلی بیشتری از قبل بگذرونی و از بعضی های دیگه دورتر بشی.هر چیزی که هست، مهم اینه خودت ازش راضی باشی.

 

 

اسفند : یه آدمی هست که انگار خیلی خوب شده! یا مثلا یک فضایی که انگار تغییر کرده و داره میشه چیزی که تو دوست داری. حواست باشه خودت رو زیاد تغییر ندی.این طرف مقابل است که باید تلاش کنه به تو برسه، حداقل این هفته! یک جور نصیحت یا صحبت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جاری است. این حرف ها انرژی بخش هستن اما کاملا حقیقت رو نمیگن. گوش بده ولی خودت تصمیم بگیر. خورشید و سیاره ونوس دارن از کنار همدیگه گذر می کنن، نشونه اینکه تو و یک نفر امکان این رو خواهید داشت که فضای عشقی رو بترکونین! یک رابطه ظاهرا خیلی در حال گسترده شدن است و بهتره زودتر در موردش تصمیم بگیری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد