کدام شخص احمق تر است ؟


تست شخصيت شناسى
از نگاه شما کدام شخص داخل تصویر احمق‌تر است؟
اگر انتخاب تان را کردید کمی پایین تر با شخصیت خود  بیشتر  آشنا شوید

.

🙍🏻‍♂️ فرد شماره (۱) 🙍🏻‍♂️

اگر به هر دلیل گزینه یک را انتخاب کردید شما یک رهبر و به احتمال زیاد آدم برونگرایی هستید . کسانی که در اطراف شما هستند بر این باورند که می توانند به شما تکیه کنند . شما گاهی بیش از حد عجولانه تصمیم می گیرید . سعی کنید برای ایده های خود زمان بیشتری را وقت بگذارید و مسائل را سبک سنگین کنید و بعد تصمیم بگیرید .
.
 
🙍🏻‍♂️ فرد شماره (۲) 🙍🏻‍♂️

اگر فرد شماره دو را انتخاب کرده اید این ضرب المثل قدیمی جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است درمورد شما کاملا صادق است به این معنی که شما آدم بسیار هوشمندی هستید و همین که بفهمید راهی را به اشتباهی رفته اید روی آن پافشاری نمی کنید و فوری از آن برمی گردد . همین طور شما فردی با ثبات عاطفی هستید و سعی می کنید روی دیگران تاثیر بگذارید . شما بیش از حد مهربان هستید و گاهی متاسفانه اطرافیان تان از شما سو استفاده می کنند .
.

 
🙍🏻‍♂️ فرد شماره (۳) 🙍🏻‍♂️
 

اگر گزینه سه مورد انتخاب شما بوده می شود فهمید که شما عاشق رویاپردازی هستید . رویاهای شما بسیار بزرگ است ولی با این حال شما به خوبی راه موفقیت را طی نمی کنید ، ممکن است این موضوع به حس و حال شما مربوط شود یا به تعبیری شما را فردی مودی در نظر بگیریم که اگر حس کاری را داشته باشید در آن ستاره هستید و محالات رابه واقعیت تبدیل می کنید ولی اگر روی انرژی و مود نباشید حتی اگر بهترین هم باشید در عمل ضعیف خواهید بود . در منظر اجتماعی هم مردم اغلب شخصیت واقعی شما را نمی فهمند ولی وقتی نتیجه کارهایتان را می بینند نسبت به شما اطمینان حاصل می کنند ، شما شخصیت در بین افرادی که سه گزینه دیگر را انتخاب کرده اند شخصیت عجیب و پیچیده ای دارید و این یک آپشن فوق العاده برای شما محسوب می شود .
.

 
🙍🏻‍♂️ فرد شماره (۴) 🙍🏻‍♂️
 
اگر فرد شماره چهار انتخاب مد نظر شما بوده می توان فهمید که شما از آن دسته افرادی هستید که بر خلاف جهت عموم مردم حرکت می کنید به تعبیر دیگری شما با اکثریت همسو نیستید و با تکیه بر باور های خودتان قدم بر می دارید . شما یک فرد بسیار اصولی با یک شخصیت سفت و محکم هستید . گاهی دلتان می خواهد اکثریت نظرات یا طرز فکر شما را به عنوان بهترین انتخاب کنند یا آن را در امور روزمره خود اجرا کنند و شاید تا حدود زیادی در این مورد موفق هم بوده باشید چون نسبت به خیلی از اتفاقات عمیق و فلسفی نگاه می کنید .
.
.
با کامنت کردن میزان رضایت خود ، به ما برای انتشار مطالب بیشتر انرژی دهید
ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد