ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین خرداد

فال ویژه ولنتاین متولدین خرداد : متاهل هاى خرداد برای خود ارزش بسیاری در زندگی قائل شوید تا بتوانید خوشبختی و آرامش را در زندگی تان به وجود بیاورید و خود را از تمام مشکلات و سختی های زندگی رها کنید،خدا را شكر عشق ايده آل بين شما و معشوقه تان ديده ميشود و به زودى خبرى خوشحال كننده و در آینده اتفاقات دل انگیزی برای شما و عشقتان رخ خواهد داد و شما به سربلندی و مقامات بالا خواهید رسید.

به هر حال تا چند روز آينده بعد از دغدغه های زیاد با آغوش باز يار و عشقتان مواجه خواهید شد که فوق العاده آرامش بخش است.افراد اين ماه كه رابطه اي شكست خورده داشته اند و چشم انتظار كسى هستند به زودی گره از کارشان باز می شود يا با شخص مورد نظر يا اگر نسبت به شخصی علاقه مند شده اند بهتر است عجله نکنند كه به مرور زمان اوضاع زندگی عاطفى شان روبرو خواهد شد و پيوند عشقى بى نظيرى را تجربه ميكنند.

عشق اولى هاى خرداد یک دیدار رمانتیک وعاطفی درپیش دارید ابراز محبت وتوجه وابراز عشق ویا پیشنهادی ، خوشحالی توی رابطتون به وجود میاره پس از طرفتون اين اسحاس رو دريغ نكيند.براى افرادى هم كه يك مدت كوتاه قهر هستند مشکلی بین شما هست که زمان وفرصت دادن به هم تاثیر مثبتی تو رابطتون ميگزارد و به زودی باهم دیدار دوباره دارید و رابطه ی گرمی بين شما دیده میشود.

مردانى كه به دنبال زن خردادى هستند بايد بدانند كه زن خرداد موجودى شديدا غريزى است و مى تواند حس كند كه آيا شما فقط او را دوست مى داريد يا عشق خودتان را با ديگرى هم قسمت كرده ايد.بسختى مى توان او را فريب داد.دوگانگى طبيعتش,درك او و زندگى كردن با او را كمى مشكل مى سازد.
شما بايستى فوق العاده مواظب باشيد احساسات لطيف او را جريحه دار نكنيد زيرا او حساس و كمى عصبى است.با او بايستى با سياست رفتار كنيد و خشونت به كار نبريد.در ضمن او شديداً جذاب با فرهنگ است.همينطور زنان هم درباره مردان اين ماه بايد بدانند مردى كه در ماه خرداد متولد شده است موجودى خلاق,داراى استعداد هنرى,داراى قوه تصور بالا است.
مسائل مورد توجه او بسيار زياد است و از اين راه مى توان توجه او را جلب كرد و آن را حفظ نمود,اما نبايد خودتان را زياد مطرح كنيد زيرا او موجود پر حرفى است و ميل دارد در مركز توجه باشد.
نسبت به او با توجه باشيد,بگذاريد آنچه را در قلبش مى گذرد باز گويد.مرد متولد خرداد قلب بزرگى دارد و اگر خوب درك شود تمام زندگيش رازبه پايتان ميريزد در ضمن فراموش نكنيد كه هرگز سعي نكنيد به او توصيه كنيد كه چه بخورد و چه بپوشد و اگر به نظر مي رسد كه به دوستان شما علاقمند نيست آنها را به او تحميل نكنيد.

ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند خردادى ها در عشق چگونه هستند، فالوده به شما ميگويد كه براى عشق آنها هیچ چیز ناممکن نیست. خردادى بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر از رویاهای عاشقانه است.اگه عاشق يه خردادى شدى يا برعكس اين عشق مرموز ترين عشق دنياست، تو زندگي باهات هميشه ساكته و به حرفات گوش ميده، يادت باشه هيچ وقت يه مرد يا زن خردادى رو از خودت نرنجون، چون ديگه دلش باهات صاف نميشه. ولنتاين مبارك از طرف فالوده

2 پاسخ به “ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین خرداد”

  1. Naeime گفت:

    Merc mesle hamishe aali
    Khaste nabashid ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد