نشانه های حتمی خیانت مردان (قسمت دوم)

اگر به دنبال فهمیدن نشانه های خیانت مردان هستید باید گفت که می‌توانید نشانه‌های بی‌وفایی آن‌ها را با توجه به زبان بدنشان تشخیص دهید. در این نوشتار با فالوده همراه باشید تا  نشانه های حتمی خیانت شوهر یا نامزدتان را بیان کنیم.

۱۱. پیامک‌ها را از گوشی موبایلش پاک می‌کند
اکثر آدم‌ها پیامک‌های گوشی‌شان را پاک نمی‌کنند، چون از خواندنشان بیشتر وقت می‌گیرد. اگر مرد شما جدیدا پیامک‌هایش را پاک می‌کند، احتمالا شوهر خیانت‌کاری دارید، یا شوهری دارید که دارد برای خیانت کردن به شما آماده می‌شود.

۱۲. در خلوت با تلفن زنگ می‌زند یا تلفن را جواب می‌دهد
این یکی دیگر از سر نخ‌های بزرگ است. فقط مردی که نمی‌خواهد شما بشنوید در مورد چه چیزی صحبت می‌کند در خفا و خلوت زنگ می‌زند یا تلفنش را جواب می‌دهد. معمولا، تنها زمانی که شوهرتان نمی‌خواهد شما حرف‌هایش را بشنوید زمانی است که در حال خیانت به شما، یا صحبت کردن در مورد شما است.

۱۳: خط موبایل دیگری می‌خرد
اکثر زنان حتی متوجه این قضیه نمی‌شوند، اما اگر شوهرتان یک گوشی موبایل جدید و قشنگ خریده است، بهتر است چک کنید ببینید دو سیم کارت دارد یا نه. اگر دارد، شماره‌ی دوم را برای چه کاری می‌خواهد، و چرا آن شما را با شما در میان نگذاشته است؟ این نشانه‌ای حتمی است که رازهای بسیار جدی و مهمی را از شما پنهان می‌کند – که یکی از آن‌ها احتمالا زن دیگری است.

۱۴: بیش از یک نشانی ایمیل شخصی دارد
تقریبا هر کسی که به سن ازدواج رسیده باشد چندین و چند ایمیل مختلف داشته است، و نهایتا اکثر آن‌ها را حذف کرده و به یک یا دو ایمیل مورد علاقه‌اش بسنده کرده است. اگر شوهرتان تمام وقت کار می‌کند، و چندین حساب ایمیل شخصی دارد، تنها دلیل استرسش برای مدیریت حساب‌های کاربری متعدد خیانت می‌تواند باشد، یا اینکه راه را برای شعله‌ی عشقی قدیمی باز گذاشته است تا دوباره آتش اشتیاقش را فروزان کند.

۱۵. بیش از یک حساب فیسبوک، اینستاگرام، یا توئیتر دارد
این درست مانند همان مشکل ایمیل است که در فوق به آن اشاره کردیم. اگر در حفظ و نگهداری حساب‌های مختلف به دردسر افتاده است، تقریبا به طور قطع به خاطر آن است که یا به شما خیانت کرده است، یا قصد دارد در آینده خیانت کند و این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

۱۶. حساب‌های کاربری اسکایپ، وایبر، یا واتس‌اپ‌اش را خصوصی نگه می‌دارد
پیام‌های فوری همان ایمیل‌های جدید هستند، و چون از پیامک‌های عادی یا اس‌ام‌اس‌ها حالت خصوصی‌تری دارند، برای شوهرتان خیانت کردن به شما بدون آنکه خبردار شوید کار نسبتا راحتی خواهد شد. با اینکه نباید انتظار داشته باشید دیگر پیام‌هایش را در تلفنش بخوانید – کاری که قبلا خود او از شما می‌خواست انجام بدهید و خلاصه‌ی پیام‌هایش و مهم‌ترین آن‌ها را برایش بخوانید – اما گاهی نگاه مختصری انداختن به صفحه‌ی گوشی او چندان هم کار غلطی نیست. اگر گوشی را از شما پنهان می‌کند، احتمالا چیزی بیشتر از یک پیام معمولی برای پنهان کردن دارد.

 

۱۷. بدن یا لباس‌هایش بویی متفاوت با بوی قبل می‌دهند
زنان بسیار زیادی هستند که این عنصر اصلی را در مورد شوهرشان نادیده می‌گیرند. هر مردی بوی خودش را دارد. این ترکیبی از چیزهایی است که می‌خورد، جایی است که می‌خوابد، صابون‌ها و شامپوهایی که استفاده می‌کند، و زنی که با او می‌خوابد. اگر بوی تنش تغییر کرده است، زمان آن است که ببینید آیا برای ناهار «کاری» خورده است، یا نه: با زن دیگری به عنوان «دسر» رابطه‌ی عشقی داشته است!

۱۸. در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شرکت نمی‌کند
هرچقدر هم که اقوام‌مان را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، وقت گذراندن با آن‌ها بخشی از زندگی متاهلی است. وقت گذراندن با دوستان هم همین طور است. اگر شوهرتان دیگر با دوستان و خانواده وقت نمی‌گذراند، به خصوص در جمع‌های گروهی، این نشانه‌ای حتمی است که یک جای کار می‌لنگد. شاید قصد دارد شما را ترک کند، یا ممکن است در حال خیانت به شما باشد و دلش نمی‌خواهد زنی که با او رابطه دارد شما را باهم ببیند.

۱۹. زمان قابل توجهی را با شخص دیگری سر می‌کند
این یکی کاملا مشهود است، اما بسیاری از زنان با ژست‌های «مدرن و امروزی» بودن از آن غفلت می‌کنند. درست همانطور که برای یک زن متاهل داشتن دوستان مرد مشکلی ندارد، برای شوهر او هم داشتن دوستان زن بلامانع است! چیزی که خوب نیست و مشکل دارد آن است که او از وقت گذراندن با شما کم می‌کند و بیشتر وقتش را با آن زن می‌گذراند. اگر متوجه شدید این کار را می‌کند، می‌تواند نشانه‌ی خیانت شوهرتان باشد. قبل از آن که خیلی دیر شود او را دریابید و بدانید که این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

20. اغلب از کاه کوه می‌سازد و با این بهانه خانه را ترک می‌کند
این یکی خیلی تابلو به نظر می‌رسد، اما بسیاری از زنان به خاطر درگیر شدن در خود مشاجره‌ای که از آن سر در نمی‌آورند از این موضوع غفلت می‌کنند. این به خاطر آن است که نمی‌دانند از کجا خورده‌اند، و بعد می‌نشینند و با خودشان فکر می‌کنند چه کار اشتباهی انجام داده‌اند که باعث شده شوهرشان خانه را ترک کند. این را گفتم، چون شوهری که بر سر هیچ دعوا راه می‌اندازد و بعد خانه را ترک می‌کند، یا به دنبال بهانه‌ای است که خانه را ترک کند، یا اینکه عجز و درماندگی واقعی‌اش را نشان ندهد. هر دوی این‌ها نشانه‌ی مشکلی عمیق‌تر هستند، که اغلب به خیانت و بی وفایی مربوط می‌شوند.

یک پاسخ به “نشانه های حتمی خیانت مردان (قسمت دوم)”

  1. هامون ته بارزاده گفت:

    مرد بدبخترین مخلوق خداست اینقدر علیه اونا مطلب ننویسیدخداراخوش نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد