فال هندی راجت نیر – جمعه 29 اسفند

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

مجبورید که تغییر بزرگی به زندگی تان دهید اما ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می برند که می توانید از آنها کمک بگیرید

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است و شما را به سمت راهی بهتر هدایت می کنند.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

اگرچه شما مسیر درستی را انتخاب کرده اید اما ممکن است برخی از مسایل مهم را به دلیل مشغله هایی که دارید نادیده بگیرید. در این شرایط بهتر است که حواس تان را بیشتر جمع کنید. اگر می بینید مسئولیت های زندگی انقدر زیاد است که شما را از برخی کارها عقب می اندازد، شاید بد نباشد که کمی از باری که بر دوش دارید، بکاهید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. در مورد رابطه عاطفی، تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین تعجب نکنید و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت که دل شما را شاد می کند. به دنبال تغییری بزرگ در مسیر زندگی تان هستید. سعی کنید که آهسته آهسته جلو بروید تا یه وقت اشتباهی مرتکب نشوید. چولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را فعلا خرج نکنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز کمی عصبی به نظر می رسید و همین احساس شما را از حرکت باز می دارد. خیلی به خودتان سخت نگیرید. اگر کمی صبور باشید، این شرایط هم به پایان می رسد. برای هدفی برنامه ریزی می کنید اما ناگهان مقصد شما تغییر می کند. شاید فکر کنید که انرژی کافی برای رفتن به مسیر جدید را ندارید اما نگران نباشید. راهی که برایتان باز شده شما را با تجربه های جدیدی روبه رو می کند که به صلاح تان خواهد بود. امروز از آن روزهایی است که باید بیشتر با اطرافیان تان در تماس باشید. هر چه بیشتر لبخند بزنید، تاثیر بیشتری خواهید گذاشت.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز بیشتر مراقب حرف هایی که به زبان می آورید، باشید. در مقابل دیگران از اطرافیان تان بد نگویید زیرا به گوش شان می رسد و برایتان دردسرساز می شود. برای رسیدن به خواسته ای که در سر دارید، باید کمی خطر کنید. اگر بخواهید همچنان با احتیاط و به آهستگی قدم بردارید، به هدف تان نخواهید رسید. پس جسارت کلید موفقیت این روزهای شماست. برخی از برنامه هایتان باهم تداخل پیدا کرده اند. لازم نیست که خیلی به خودتان سخت بگیرید. آنها را اولویت بندی کنید و طبق اهمیتی که دارند، آنها را پیش ببرید. به زودی حرفی از سمت یکی از نزدیکان زندگی تان می شنوید که لبخند را بر لبان تان خواهد نشاند.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان:ناطح 🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز شما شور و هیجان زیادی نسبت به زندگی احساس می کنید و نگرشتان به دنیای اطرافتان کاملا مثبت شده است. از طرفی هم احساسات عاشقانه وجودتان را در بر گرفته اند و فکر می کنید که باید از این فرصت بهره ببرید! چرا یک قرار عاشقانه با شخصی که دوست دارید نمی گذارید و او را به یک شام رمانتیک دعوت نمی کنید. سر میز شام با هم در مورد برنامه هایی که برای آینده ی مشترکتان در نظر دارید، از سفرهای دور و دراز گرفته تا خریدن خانه ی رویاهایتان، صحبت کنید. 

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: دبران  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز احتمال هر چیزی وجود دارد! شاید در نگاه اول عاشق شوید و یا حداقل با شخصی آشنا شوید که شما را به سوی خود جذب می کند. شما امروز بسیار مهربان و احساساتی شده اید و مشتاقانه آماده اید تا تمام وقت و انرژی خود را صرف یک هدف ارزشمند جمعی و یا کمک به شخصی نیازمند کنید. انتظار نداشته باشید که همه چیز با یک اشاره روبراه شود. ممکن است در راهتان با برخی موانع کوچک و بزرگ روبرو شوید، اما نتیجه ی نهایی که به دست خواهید آورد ارزش دست و پنجه نرم کردن با این موانع را خواهد داشت. امروز حواستان باشد لباس هایی که فردا می خواهید بپوشید را از شب اتو و آماده کنید!

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما بسیار احساساتی شده اید، اما ای کاش یک نفر بود که احساساتی متقابل از خودش نشان بدهد! با این حال، حتی اگر نیمه ی گمشده ی خود را پیدا نکرده باشید هم به این معنا نیست که به خودتان و احساساتتان توجه نکنید. اگر هیچ کس پیدا نشد که شما را همراهی کند هم سعی کنید به تنهایی از هوای زیبای بهاری لذت ببرید. از خانه بیرون بزنید و همراه با یک موسیقی انرژی بخش در خیابان ها قدم بزنید، خودتان را به یک غذای خوشمزه در یک رستوران درجه یک دعوت کنید. همین کارهای کوچک باعث خواند شد که خستگی یک هفته از تنتان در رفته و برای یک هفته ی خوب و پرانرژی آماده شوید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز در زمینه ی روابط عاطفی ممکن است روز گیج کننده ای برای شما باشد و امکان صحبت با طرف مقابلتان به هیچ وجه فراهم نمی شود. تلاش های شما برای تماس با طرف مقابلتان بی نتیجه باقی می مانند و حتی اگر در کنار هم باشید هم نمی توانید به سادگی با هم ارتباط برقرار کنید و حرف دلتان را به زبان بیاورید. شاید احساس کنید که زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا بین شما و عشقتان فاصله بیندازند. دست از این افکار بیهوده بردارید و کمی حوصله به خرج بدهید، اوضاع خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت. فعلا خودتان را با وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده تان سرگرم نگه دارید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز شاید حالتان به خوبی همیشه نباشد و صبح که از خواب بیدار می شوید احساس کسالت کنید. اگر دیشب تا دیروقت در مهمانی و گردش بوده باشید احتمال این که امروز با سردرد و یا دل درد از خواب بیدار شوید خیلی زیاد است. نگران نباشید، خیلی زود حالتان خوب خواهد شد. بعد از خوردن صبحانه یک قرص مسکن بخورید و کمی استراحت کنید تا بتوانید تا ظهر بهتر شوید. شاید این درس خوبی باشد تا یاد بگیرید زیاده روی حتی در خوش گذرانی هم خوب نیست. در هر صورت تمام روزتان را با بیحالی سپری نکنید و بعدازظهر از خانه بیرون بزنید و در هوای زیبای بهاری کمی قدم بزنید تا حالتان بهتر شود.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: سرپسین🪐جنس:اب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما خیلی خوشحال و سرحال هستید و این شاد و شنگول بودن شما برای عشقتان نیز بسیار خوشایند است و او از بودن در کنار شما لذت خواهد برد. حالا که هر دویتان سرحال هستید و حوصله اش را دارید چرا به جای گذراندن یک روز تکراری برای یک روز متنوع و خوشگذرانی برنامه ریزی نمی کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و به جای رفتن به سینما و خوردن شام به یک موزه یا نمایشگاه هنری بروید و ناهار را در فضای باز میل کنید. هر دوی شما این اواخر حسابی سرگرم کار بوده اید و نتوانسته اید به اندازه ی کافی با هم وقت بگذرانید. از این فرصت فوق العاده ای که دست داده است بیشتری بهره ی ممکن را ببرید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد