فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : حرف و سخن پشت سرتان است و هم بد گویی شما را می کنند و هم تعریف شما را می کنند. لج باز هستید و یک لجبازی در این روزها میکنید که اصلا به نفعتان نیست حتی اگر در محیط کار یا زندگی باشد. کاری نذری انجام می دهید که خیلی وقت است این نذر به گردنتان است و نذرتان به زودی ادا می شود.نحسی و سنگینی در زندگیتان هست دست به هر کاری که می زنید به بن بست می رسید باید این نحوسات را برطرف کنید و این نحسی یک فرد که دشمن شماست در زندگی یا کار شما می اندازد و چشم ندیدتان را دارد. اگر صاحب فرزند اولاد هستید و این اولاد شما در اسم یا فامیل الف دارد یک حرص و جوش و جر و بحث سر این فرزندتان دارید که داد و بیداد می کنید.

در یکی از روزهای این ماه است و عصبانی می شوید اما بی فایده است و به جایی نمی رسید پس حرص نخورید بهتر است چون اون کار خودش را می کند و شما با حرص و جوش به جایی نخواهید رسید. اگر اهل قلیان هستید در این روزها زیاد قلیان می کشید که برای شما خوب نیست سعی کنید کنترل داشته باشید. با کسی قهر و یا کدورت یا دلخوری دارید که آشتی می کنید و این آشتی برای شما مثبت و خیر است فقط این فرد فضول و خبرچین است و از کارهای شما می خواهد سر در بیاورد.شخصیت عجولی دارید و در انجام یک معامله با خرید و فروش عجله می کنید که این عجله خوب نیست در این خرید و فروش دقت بیشتری داشته باشید.

از فک یا لب پایین شما یک ناراحتی پیش آمده که کارتان به دکتر می کشد یا پیش آمده است. یک سری از خانم های این ماه یک ناراحتی پیش آمده که کارتان به دکتر می کشد یا پیش آمده است. یک سری از خانم های این ماه یک ناراحتی از ناحیه زیر دل دارید شاید کلیه باشد ولی کارتان به دکتر کشیده می شود. سفری دریایی می روید که دسته جمعی است و این سفر خیلی به شما خوش می گذرد و روحیه خسته شما برطرف می شود و از یک سری کسالت خلاص می شوید و باعث سلامت جسمی شما می شود. فردی قصد ضربه زدن به شما را دارد اگر حواستان را جمع نکنید این ضربه را می خورید و این فرد به شما ضربه می زند.

دلشوره و استرس دارید و این استرس ها یا کاری است یا مالی است ولی دارید. اگر مجرد هستید و خانم هستید در شرایط ازدواج با یک فردی که س یا ش دارد و اگر خودتان اوکی باشید این ازدواج را دارید فقط به اراده و تصمیم خودتان بستگی دارد. یک سری از افراد این ماه شکست بختی داشته اند ولی یک شروع جدید دارید و این شروع برای شما پر بار است حتی اگر ازدواج مجدد باشد و خوشبخت خواهید شد. خنده های زیادی دارید که این خنده ها به خاطر شادی هایی است که در این روزها برای شما اتفاق می افتد. یک جشن دعوت می شوید که در این جشن چشم و نظر دارید اما به شما خوش می گذرد فقط سر این مجلس دو یا سه تا حرص و جوش می خورید.

یک آقایی بیمارستان بستری می شود و این بستری شدن همراه با نگرانی است و این هر کس که هست بیماری همراه با استرس دارد ولی زود خوب می شود. زودرنج و حساس هستید و چند روز از روزهای این ماه یک رنجش و ناراحتی دارید. شاغلین این ماه راه روزی برایشان باز می شود و روزی و مال برای شما در راه است و از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار می گیرید. یک جایی می روید که دار و درخت است و سرسبز است و هوای خوبی دارد و از این مکان یک لذت خاصی می برید و در آرامش هستید.

یک وسیله نقلیه جدید می خرید وای وسیله نقلیه هرچی هست را دوست دارید. اگر در اسم يا فامیل شما (ن) دارد این فرد روی سرش خطر است صدقه بدهید. دو یا سه تا هدیه غیرمنتظره می گیرید طوری که باورتان نمی شود. یکی از آرزوهایتان بر آورده می شود که مالی است و خوشحال می شوید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

یک پاسخ به “فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین دی”

  1. توسل گفت:

    خیلی ضایع و مسخره بود
    خودتون یکبار بخونیدش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد