فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: نوروزتان پیروز – سال خوبی برایتان آرزو دارم:استرس های زیادی دارید و یک موضوع باعث نگرانی و استرس شما می شود. به خرید یک وسیله نقلیه فکر می کنید یا دارید و میخواهید تعویض کنید این معامله انجام می شود ولی یک کم با مشکل است و سر این معامله خیلی حرص و جوش می خورید اما صورت می گیرد. زیارت می روید یک جایی که دلتنگ هستید و به سرتان می زند که بروید و از رفتن به این زیارت سبک حال می شوید و به شادی برمی گردید.

 دنبال آموزش و یادگیری چیزی هستید که این آموزش خوب است و از این آموزش بهره زیاد می برید. اگر مجرد هستید و خانم هستید مراسم خواستگاری دارید و این خواستگاری بد نیست زیاد تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید.

فردی به شما زیاد دروغ می گوید که به زودی دستش برای شما رو می شود. یک سری نقشه می کشید که برای سال جدید است و روی نقشه هایتان نا امید هستید ولى آرام آرم این نقشه ها جفت و جور می شود فقط استرس زیاد دارید.اگر ویلا یا باغ یا زمین دارید که خارج از تهران است و برنامه ای روی این ملک دارید یا می خواهید بسازید یا می خواهید تغییرات بدهید این کار صورت می گیرد و پربار است. خیلی پول به دست شما می آید و آمدن این پولها باعث آرامش می شود و از لحاظ مالی در شرایط مالی خوبی قرار میگیرید، از ۵تن یک حاجت میگیرید و ادای نذر می کنید.

اگر مهدی نام هستید در بسته ای به روی شما باز می شود و از باز شدن این راه به سربلندی می رسید. اگر شغل اداری دارید و دنبال پست و مقام هستید این پست و مقام را به دست می آورید و گرفتن این پست روی وضعیت مالی شما هم اثر می گذارد و تاثیر گذار است.

روزهای ۷ و ۸ و ۹ شما خوب است و در این روزها یا جایی هستید که خوشحال هستید یا در این سه روز اتفاقات خوب و پر باری دارید به هر حال این روزها خوب است. اگر مسافر خارج از ایران دارید به زودی این فرد به ایران می آید و با این فرد که از خارج می آید دیدار دارید و سوغات از این فرد دریافت می کنید. زندگی شما زیگ زاگی جلو رفته است و پستی و بلندی زیاد کشیدید.

هی بالا رفتید و دوباره سر جای اول برگشتید ولی بالا و پایین زیاد شدید. یک سری از افراد دنبال وام هستید یا دنبال پول هستید که برای این وام دوندگی می کنید یا اگر دارید به اسم شما در می آید و این پول به دست شما می رسد و مشکل گشاست.

اگر استرس دادن قسط را دارید اقساط را به راحتی پرداخت می کنید ولی خودتان خیلی می ترسید. حرف زیاد پشت سرتان است ولی خوبی شما را می گویند و از شما تعریف می کنند، به یک جای کوهستانی از حالا به بعد از اوایل سال نو به بعد زیاد می روید و زیاد رفت و آمد دارید و اگر حسین نام دورو برتان است این حسین به شما حسادت می کند و دائم درصدد زندگی شماست و هر کاری میکند میخواهد بکند رقیب کاری شماست حواستان باشد.

اگر وسیله نقلیه دارید تصادف دارید که این تصادف ناخواسته است و یک خسارت مالی به شما می خورد و باعث ضرر و زیان می شود. با عشقتان چند تا دیدار و ملاقات عشقی و احساسی دارید که از این دیدارها گفتگو و لحظه های خوب و شاد دارید. اگر اعظم هستید خطر از سرتان رد می شود زیاد صدقه بدهید تا دفع شود. اگر با فردی قهر هستید آشتی می کنید دوباره به زندگی شما برمی گردد و روزهای شادی بین شما دوباره برقرار می شود.

دوست و دشمن را بشناسید چون شما هر دو را به یک چشم می بینید. مجرد های خانم این ماه چند تا پیشنهاد عشقی دارند و خواهان زیاد دارید که این افراد دنبال شما هستند و یکی یکی دست این افراد برای شما رو می شود و سر راه شما قرار می گیرند اما خوب هستند. یک بیماری و درد شدید در این روزها دارید که از حرص و جوش و فکر و خیال زیاد است ولی این حرص و جوش ها بی فایده است فقط شما را عصبی می کند.اگر خانم و مجرد هستید فردی از شما خواستگاری میکند که اسباب فخر شما خواهد شد و از این بابت به خودتان می بالید چون این فرد شرایط خاصی دارد.

مشکلات زیادی در زندگی و کار دارید که از درون شما را به هم ریخته است و خیلی ناراحت هستید و شاید بارها و بارها افسوس گذشته را می خورید، چند خطر روی سرتان است صدقه بدهید. چشم و نظر فردی است اما این خطرها از سرتان رد می شود. یک موضوع مهم برای چند روز فکرتان را در گیر کرده است که نمی دانید باید چه تصمیمی بگیرید ولی هر چه هست فعلا صبر کنید و بی گدار به آب نزنید.

یک جابجایی دارید که یک دفعه در شرایط آن قرار میگیرید و این شما را غصه دار خواهد کرد و یک کم به هم می ریزید. سر دردهای شدید دارید که این سر دردها هرچی هست به دکتر مراجعه کنید.

یک حرکتی را می خواهید بکنید و یک قدم را می خواهید بردارید که برای این قدم استرس زیادی دارید ولی این قدم برای شما پر بار است و به اوج می رسید حتی اگر سرمایه گذاری کردید. به یک جای کوهستانی دسته جمعی می روید که بزن و بکوب و شادی زیادی دارید. یک پیشنهاد در هر رابطه که هست قبول کنید مبارک است.از یک شخصی یک خنده و شادی دارید. سفر هوایی می روید که برای این سفر برنامه ریزی می کنید و رفت و برگشت است و راهی می شوید

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

2 پاسخ به “فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین آبان”

  1. مهسا گفت:

    عالی بووووود. ممنوون از زحماتتون😍😍😍😍

  2. ندا گفت:

    عالیییییی😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد