فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : تولدتان مبارك،انشالله در پناه خداوند ، همراه با آرامش و عمر با عزت و موفقيت زندگى خود را ادامه دهيد، هداياى خوبى دريافت خواهيد كرد كه مورد پسند شماست و خوشحال مى شويد. یک رابطه برای شما به زودی برقرار می شود اگر با فردی مشکل دارید یا دلخوری دارید آشتی می کنید یا اگر فردی جدید سر راهتان قرار گرفته یا با کسی آشنا شده اید یک ارتباط برقرار می شود و این ارتباط برای شما خوب است، حرف و سخن زیاد پشت سر شماست و این حرفها به گوش شما می رسد که فکرتان را درگیر می کند ولی در این شرایط سکوت بهترین راه است و سعی کنید عکس العمل نشان ندهید.

 برای حل یک موضوع مهم بر سر دو راهی و ترديد هستید یا قرار می گیرید که چه کار کنید ولی در این شرایط با فردی دنيا ديده و موجه مشورت کنید و یک طرفه و بدون مشورت تصمیم گیری نکنید چون ممکن است به دردسر بیفتید يا پشيمان شويد. چند تا پول به دست شما می رسد ولی ولخرج و بيش از حد دست و دلباز هستید و پول هاى زیادی را خرج می کنید ، مراقب حساب جيبتان باشید.

 برخى از متولدين اين ماه ، چند سری مهمان به زودی وارد منزلتان می شود و در این ماه رفت و آمدهای زیادی دارید و به این خاطر خرجتان زیاد می شود، اما شما فردى خوش روزى هستيد و سفره رحمت الهى بر زندگى شما پهن است. از دست فردی که حرف (م) در اسم یا فامیل دارد زیاد حرص می خورید ولی حرص شما بی فایده است. همچنين روز ۸ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت

 جدیدا یا به فردی علاقه مند شدید یا به زودی به فردی علاقه مند می شوید که این علاقه روی روح و جسم شما تاثیر زیادی گذاشته است و به خاطر این دوست داشتن خیلی فکرتان درگیر است ولی حفظ ظاهر می کنید و احساستان را حفظ و كنترل می کنید و به روی خودتان نمی آورید. برای بعضی از متولدین این ماه به زودى شرایط جابجایی و تغيير پیش می آید و جابجایی دارید و این جابجایی و تغيير مثبت و خیر است فقط باید خودتان بخواهید و اراده کنید آنگاه این تصمیم عملی می شود و به هدفتان می رسید . 

مجردین این ماه كه رابطه دوستى هستيد،با فردی که دوستش دارید بحث زیادى دارید و این فرد را دیر به دیر می بینید و دیدارهایتان با فاصله است ولی هر دو به هم علاقه مند هستید و همدیگر را دوست دارید ، فقط خودتان باور ندارید و از این احساس فرار می كنيد، دو به شك بودن را كنار بگذاريد و باهم صحبت كنيد و رابطه تان را هدف دار كنيد، به نفع هر دوى شما خواهد بود. در رفتار ها فردى زودرنج و حساس هستید و از بى توجهى ، زياد می رنجید ولی به چهره خودتان نمی آورید و فردی مقاوم و پرتحمل هستید و صبوری زیاد می کنید و به همين خاطر افراد دوروبرتان به خودشان اجازه مى دهند به شما حرف زور بگویند و صبورى شما را به حساب ناتوانى شما مى گذارند با اينكه شما خوش قلب و مهربان هستید ولی دست شما بی نمک است، اما از اين ماه تغيير رفتار واجب است و در برابر برخى آدم ها بايد آن روى سكه باشيد تا از كنار شما دور شوند.

 تا يك ماه آينده سفری دریایی می روید که در این سفر اتفاقات خوب و جالب دارید و خاطرات برای شما ثبت می شود و این اتفاقات و خاطرات برای شما ماندگار است و فرصت خوبی برای تفریح است اگر پیش آمد یا پیشنهاد این سفر شد فرصت خوبی است از دست ندهید. گه گاهى یک ناراحتی از یک چشم تان دارید که این ناراحتی یا مریضی شاید به دكتر کشیده بشود مراقب باشید.

 یک تماس تلفن دارید که این تماس باعث چند تا موفقیت برای شماست و خنده و شادی زیادی دارید. بعضی اوقات در یک فشار روحی قرار می گیرید که این فشار روحی باعث بغض و گریه برای شماست و به خاطر این فشار زیاد اذیت می شوید شاید این یک احساس تنهایی باشد و خلاءهای زیادی در زندگی افراد این ماه است ولي فردی تودار هستید و نمی گذارید کسی از حال درون شما باخبر شود.گريه شما را سبك مى كند، زياد نه ولى هر از گاهى روح خود را سبك كنيد.

فرمول کائناتی رفع گره های سخت و پیچیده

یک معجزه و موفقيت بزرگ پیش روى شماست كه. حتى فكرش را هم نمى كنيد چگونه برايتان جور شده اما خداوند هميشه شما را يارى ميكند و انشالله حالتان بسيار خوب خواهد شد. اگر محمد نام در نزديكى خود دارید برایش صدقه بدهید چون خيلى سر به هواست و یک خطر از سر این فرد رد می شود. یک قرارداد که حالت معامله دارد شاید یک قولنامه باشد ولی ارزش مالی دارد این سند امضا می شود و خوشحال می شوید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

6 پاسخ به “فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین دی”

  1. ارغوان گفت:

    عالی بود ممنونم امیدوارم که این اتفاقات خوب برام بیفته….مرسی😘

  2. الهه گفت:

    عالی بود ممنون

  3. نفیسه گفت:

    خیلی خوب بود انشاالله که اتفاقات خوب برای همه پیش بیاد

  4. امیر گفت:

    ینی برگردم به رابطه با جنس مخالف که منو تنها گزاشته؟

  5. حدیث گفت:

    سلام ارغوان لطفا با من تماس بگیر.منتظرتم

  6. سارا گفت:

    عزیزم فال فوقالعاده بود خدا قوت و سلامتیتون بده اما چرا امکان کپی رو برداشتین نمی تونم فال خودم و همسرم رو کپی کنم خیلی مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد