فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : گره ای از زندگی شما باز می شود که برای باز شدن این گره خیلی وقت است خدا خدا می کنید و به نذر و نيت به درگاه خداند متوسل شده اید و معجزه دارید و حاجت روا می شوید. اگر مال ارثی دارید یا درگیری ارثی دارید چند تا میزگرد خانوادگی یا فامیلی راجع به این موضوع دارید که در این میزگرد مخالف و موافق های زیادی هستند که در حل این موضوع باعث دردسر می شوند ولى به زودى به نفع شما تمام خواهد شد. 

یک جادو و بستگی دارید و فردی راه شما را بسته است باید این بستگی را برطرف کنید و تا زمانی که این بستگی در زندگی شماست کارهای شما زیاد به بن بست می رسد باید این رفع شود تا درهای بسته به روی شما باز شود. اگر زیر ۳۰ سال هستید ۳۰ سالگی خیلی خوبی دارید و در این سن اتفاقات خوبی برای شما می افتد که باعث شادی و دلگرمی شما می شود. از یک تماس تلفن که شماره ۳ دارد خبری مهم دریافت می کنید که ذوق می كنيد و هيجان زده می شويد. 

باطل سحر و جادو و بستگی

اگر اهل سفر هستيد به زودى سفری غیرمنتظره می روید که از این سفر خیلی خودتان حیران هستید ولی یک دفعه راهی این سفر می شوید ولی هر كجا كه باشد موفقیت دارید و حتی اگر این سفر کاری باشد دست پر و با موفقیت از این سفر بر می گردید.افراد زیادی در زندگی شما هستند که در صدد ضربه زدن به شما هستند ولی شما این افراد را قبول و باور دارد ولی از اطمینان و اعتماد زیادی شاید دچار دردسر و ضرر و زیان شوید پس مراقب آدم های دور و برتان باشید و زیاد اعتماد نداشته باشید و شناخت از آدم ها برای شما واجب است و ناشناخته به کسی اطمینان نکنید مخصوصا اگر قصد سرمایه گذاری مالی دارید یا با کسی در فکر شراکت هستید البته تمام اين ها به خاطر قلب پاك شماست و بد ذاتى برخى افراد ، اما شما بايد از شخصيت خوب و درست خود مراقبت كنيد . 

يك سری از متاهلین این ماه اختلاف و بحث خانوادگی دارند که اگر برای حل این اختلاف تلاش نکنید ممکن است زندگی شما دچار كش و قوس هاى بيهوده شود و به استرس کشیده بشود به هر حال خیلی مراقب آینده زندگیتان باشید. اگر قصد خريد يا فروش وسیله نقلیه داريد اين اتفاق در اين ماه مى افتد و به زودى پولى كه مى خواستيد به دستتان خواهد رسيد ، اگر وسيله نقليه را مى خريد ، مباركتان باشد ، انشالله برايتان خيلى خوش يمن خواهد بود . فردى با اعتقاد قلبى بالا هستيد و گاهى روياهاى صادقه مى بينيد كه مو به مو اتفاق مى افتد ، اين ها بخاطر انرژى بالاى شماست، سعى كنيد خواب هايتان را براى هركسى تعريف نكنيد تا به نيت بد تعبيرش نكنند.

 سردرهای بى علت زیادی در اين ماه دارید که شاید از اثر همان بستگی كه گفته شد ، باشد. اگر بستگی شما برطرف شود خيلى از اتفاق هاى شما هم پوچ می شود. به فکر یک تغییر در چهره خود هستید و می خواهید ظاهرتان را تغییر بدهید. اگر در فکر جراحی زیبایی هستید و یا عمل بینی و يا در قسمت صورت خود هستید روی ظاهر شما تاثیر گذار است و ظاهرتان باب ميل خودتان عوض می شود و از اين تغيير بسيار راضى خواهيد بود. اگر شاغل هستید روزی شما خوب می شود و از لحاظ کاری یا در آمدی یک سربلندی دارید و به یکی از خواسته هایتان می رسید. 

فرمول کائناتی رفع گره های سخت و پیچیده

دلتان گرفته و برای چند روز در این ماه دلتنگ و بی حوصله هستید و گاه گاه اشک می ریزید و گریه می کنید که از دلتنگی است اما اين گريه خوب است شما را سب مى كند . تعدادى از متولدين اين ماه اگر مجرد هستید از رازی در رابطه با فردی که دوستش دارید آگاه می شوید و این باعث یک بحث بین شما می شود مراقب باشید. خبر فوت يك فرد كه به شما دور است را مى شنويد و از شنيدن اين خبر  متاثر مى شويد اما زياد خودتان را ناراحت نكنيد و به كارهاى روزمره خود ادامه دهيد.برای بستن یک قرارداد لج و لجبازی دارید ولی این قرارداد بسته می شود و این قرارداد برای شما سودمند است و به نفعتان به سرانجام می رسد حتی اگر خرید یا فروش یا اجاره باشد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد