فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : اتفاقی باعث هیجان و تعجب شما می شود ولی معلوم نیست این اتفاق شر است یا خیر است به فال نيك بگيريد و انشالله هم همينطور خواهد شد. اگر در اسم خود حرف (الف) داريد از یک غم بزرگ به زودی بیرون می آیید و خلاص می شوید. براى فردى كه دوستش داشتيد ولى ارتباطتان با او قطع شده فاصله ای دارید که برای این دوری انتظار می کشید مى توانيد از فايل احضار و بازگشت عشق استفاده كنيد(کلیک کنید) و در ديدار با اين شخص در كارهايتان تسريع ببخشيد اين فايل بسيار مجرب است ، با خلوص نيت و اعتقاد بالا انجامش دهيد . تا ۱۰ روز آینده جر و بحثی دارید که در این بحث ادامه ندهید و کوتاه بیایید بهتر است چون ممکن است به درگیری کشیده بشود چون فرد مقابل شما خیلی عصبانی است يا عصبانی می شود. 

مشکلات زیادی دارید چه مالی و چه خانوادگی و این مشکلات شما را در این روزها حسابی در گیر کرده است اما صداى رسيدن خبر هاى خوب مى رسد و خداوند گره گشاى گرفتاى هايتان خواهد بود. افراد دو روی زیادی دوروبرتان هستند که با زدن حرف می خواهند زندگی شما را خراب کنند و این افراد هر کس که نبايد به هدفشان برسند.اگر زير ٤٥ سال هستيد ٤٥ سالگی خوبی دارید و در این سال یک از خواسته های شما جفت و جور می شود و به یک آرزویتان می رسید. 

فرمول کائناتی رفع گره های رفع زندگی (کلیک کنید)

برخى از متولدين اگر دنبال فردی هستید که خواهان این فرد هستید این فرد با کسی دیگر در ارتباط است و شما رقيب احساسی دارید و رقیب شما خیلی با سیاست است و بلد است عشقتان را در مشت بگیرد و این باعث شده که شریک شما روز به روز از شما دور شود و از شما پنهان کاری زیادی دارد و شما هم دنبال سرنخ از این شخص هستید ولی دست خالی هستید و به چیزی نخواهید رسید ، اگر خيلى خواهانش هستيد بايد نسبت به مسائل حاشيه اى بيخيال شويد و محبت بيشترى را نشان دهيد. با افراد سرشناس در این ماه دیدار دارید که شاید چند تا مشاوره با این افراد داشته باشید ولی این مشاوره در هر رابطه که هست فعلاً بی نتیجه است و به جای نخواهید رسبد و بايد زمانش برسد.

یک سری مهمان به دیدن شما می آیند و مهمان شما می شوند که از دیدن این افراد جا می خورید و تعجب می کنید ولی این افراد را دوست دارید و از بودن در کنار این مهمان ها خوشحال هستید .خودتان را به زور به شریک احساسی تان نزدیک می کنید و این کار اشتباه است سعی کنید که خودش به سمت شما بیاید. احساس زوری به درد شما نمی خورد و عزت نفس شما را خدشه دار مى كند.دو تا تلفن دارید که این تلفن ها خبرهای خوبی به شما داده می شود طوری که از ته دل میخندید.

یک سری از افراد این ماه که در گذشته جدایی و شکست زندگی داشته اند دوبارہ سرو سامان می گیرند و یک شروع جدید دارند که این شروع باشک و تردید است ولی با این شخص که شروع دارید خوشبخت هستید خودتان ترس و وحشت بيهوده داريد. خیلی پول به دست شما می رسد و آمدن این پولها شما را از یک سری دست بستگی بیرون می آورد و خلاص و راحت می شوید. 

با افراد جدید آشنا می شوید که این آشنایی به خاطر یک جابجایی يا در محل کار است اگر شاغل هستید یا در محل زندگی است و جای زندگی شما عوض می شود و این باعث آشنایی های جدید می شود و اين دوستان جدید برای شما سودمند هستند و چیزهای زیادی را از این افراد تجربه خواهید کرد.معده درد دارید و این برای چند وقت شما را اذیت می کند و از دردناله می كنيد بهتر است به دكتر مراحعه كنيد تا علت را بر طرف كنيد.

 فردی با حرفهایش زیاد شما را می رنجاند و دلتان را می شکند و يا شايد در گذشته اين كار را مى كرده به هر حال اين ماه پایش را بد جور می خورد. از دست فردی خسته هستید و دوست دارید چشم تان این فرد را نبیند و همينطور هم خواهد شد.شخصى عزيز كه اكنون در قيد حيات نيست و شما را خيلى دوست داشته اين روزها چشم انتظار شماست ، بر سر خاكش برويد و يا اگر برايتان مقدور نيست برايش در اين ماه خيرات بدهيد، دعاى خيرش هميشه بدرقه زندگى شماست.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد