فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : یک سری از افراد این ماه در چشم انتظاری عشقی به سر می برید و دلتنگ و بی حوصله هستید و تک تک گریه می کنید و این به خاطر رفتار عشقی شریک احساسی تان است و باعث این شرایط شده است و گاهی به این فرد شک می کنید و این شک است و چيزى اضافه بر اين نيست ، ذهنتان را درگير منفى ها نكنيد.

 اگر دل كسى را در گذشته شکسته اید از او حلالیت طلب کنید در طالعتان بستگى از طرف اين شخص نشان داده مى شود . دو یا سه تا حرف مى شنويد که از این حرفها در یک ناراحتى و دل گرفتگى چند روزه قرار مى گيريد و ناراحت می شوید. مشکلات مالی در اين روزها داريد و در چند دست بستگى مالى قرار داريد ولی با آمدن یک پول سريع از ديت بستگى بيرون مى آييد و شادی به شما رو می کند .

فردى را مى خواهيد از زندگى پوچ كنيد كه اين كار  را میکنید و این قطع رابطه سخت است ولى به نفع شماست و به آرامش می رسید چون رفتار این فرد فكر و خيال شما را درگیر می کند ولی با پوچ کردن از این فکر و خيالها رها می شوید و بیرون می آیید.انسانى دست به خیرهستید و همينطور دعای خیر هم زیاد پشت سرتان است . از این دعاهای خیر درهای بسته زیادی به روی شما باز می شود.

فرمول کائناتی رفع بستگی،طلسم و جادو (کلیک کنید)

 اگر به یک چهار ديوارى فکر می کنید و فکرهایی در رابطه با یک ديوارى داريد كه يا قصد خرید داريد و يا قصد فروش دارید يا ساخت و ساز به هر حال این کار صورت می گیرد و به رویا و آرزویتان می رسید و این کار ملکی شما درست می شود فقط در این راه دردسر زیادی می کشید و حرص و جوش هم زیاد می خورید. دو یا سه تکه طلا معامله میکنید یا برای کسی مى خريد یا برای خودتان ولی خريد و فروش طلا داريد كه خير و مبارك است. دعای یک سادات پشت سر زندگیتان است و این سادات شما را دعا می کند چون شما را خیلی دوست دارد یا دوست داشته است. یک کاری با یک تلفن انجام می دهید يا حرفی تلفنی می زنید که از این کار تلفنی پشیمان می شوید و افسوس می خورید.اگر مجرد هستید با فردی جدید آشنا می شوید که این فرد ورودش به زندگی شما مثبت و خبر است و با این فرد جدید خاطرات خوبی را سپری می کنید و فردی که از گذشته در زندگی شما هست یا بوده از آشنایی شما با این فرد جدید حرص می خورد و حالت رقیب برای این فرد را دارد.

 سفری دریایی دارید که یک دفعه راهی می شوید چه تفریحی باشد و چه کاری باشد سفر روحیه شما را شاد می کند و  اتفاقات خوب در این سفر همراه شماست فردى خواهان شماست كه قصد پیشنهاد دادن به شما را دارد و به شما پیشنهاد می دهد و قبول این فرد به خودتان بستگی دارد ولی این فرد خوش قلب و مهربان است قبولش خوب است. سند یا قرارداد مهمی را امضا می کنید که این قرارداد خیلی پربار است و با این امضا یک دربسته برای شما باز می شود و روزهای شادی را شروع می کنید. پول زیاد به دست شما می رسد که این پولها اگر بدهی یا قسط دارید آن را حل می کند و بدهی تان پرداخت می شود. افرادی که متاهل هستند یک بارداری دارند که باید مراقب خودتان باشید و این نوزاد به دنیا می آید و قدمش برای شما مبارک است و این نوزاد خوش قدم و خوش يمن است. 

فرمول کائناتی پیدا کردن کار پر روزی (کلیک کنید)

دل درد و کمر درد دارید که این درد چند روز شمار اذيت می کند و کلافه می شوید. یک سری از افراد قصد مهاجرت دارند و می خواهند جابجایی کشوری انجام بدهند می دهند ،اين مهاجرت شدنى است اما مقدارى دوندگى دارد و بايد حوصله كنيد . اگر فردی از گذشته شما رفته است دوباره به سمت شما بر می گردد و دیدار و ملاقاتهای پرباری باهم دارید و شاید کارتان به یک سری بحث و اختلاف نظر مجدد هم کشیده بشود ولی این بحث ها و مشاجره ها آخر و عاقبت خوبی دارد و به هدفتان می رسید و اگر قصد زدن حرفى را به این فرد دارید می زنید و آرام می شوید. یک پولی از دست شما میر شود ولی به هر دلیل که خرج می شود به خوشی است و خوشحال هستید فقط مراقب دخل و خرجتان باشید و بیهوده خرج نکنید..

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

یک پاسخ به “فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین اسفند”

  1. Kosar گفت:

    سلام حس میکنم ی سری چیزاش درسته ها ولی چند تا چیز گفته هم گفته شخص جدید وارد زندگی میشه هم گفته شخص قبلی واستون خوب نیس ول کنید هم گفته شخص قبلی بر میکرده و ختم ب خیر میشه ادم نمیدونه ب کدومش دل خوش کنه😕😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد