فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : افرادی که در اسمتان حرف (م) دارد در اين ماه گاهى گريه داريد و این بغض و گریه از دلتنگی است اگر در چشم انتظاری هستید تا ۱۰ روز آینده از یک چشم انتظاری بیرون می آیید و خلاص می شويد و حال دلتان خوب مى شود. گاه فردى لجباز مى شويد و وقتی به لجبازی بیفتید تا آخرش می روید و این باعث می شود خیلی از فرصت های خوب زندگی يا کاری يا مالى را از دست می دهید. یک ضربه با یک شکست دارید که این ضربه یا روحی است یا عاطفی و عشقی و احساسی است هرچی هست اشک شما را در می آورد و یک کاری که قصد انجامش را داشتید خراب می شود و به پوچی می خورید و این شما را خیلی ناراحت می کند و غصه می خورید.

 اگر در اسمتان حرف (ر) يا (ز) دارید دشمن زیاد دارید و فردی از روی انتقام و دشمنی می خواهد به شما ضربه بزند و می زند و این فرد از خودی شماست و این فرد شما را بهم می ریزد و این فرد آدم خیلی با سیاستی است و ظاهر خوبی با شما دارد ولی باطن چشم ندیدتان را دارد به هر حال مراقب باشید. یک سری اتفاق در این ماه برای شما می افتد که این اتفاقات روی یک سری کارهای شما تاثیر می گذارد و اثرگذار است چه در کارتان چه در زندگیتان است. 

اگر مجرد هستید یک خلاء احساسی دارید و در این روزها احساس خوبی ندارید و دلتنگ و بی حوصله هستید و خودتان بیشتر به این دلتنگی دامن می زنید به جاهای شاد بروید و این غم و دلتنگی را از خودتان دور کنید و شاد زندگی كنيد اگر خواهان شخصى هستيد مى توانيد فايل جذب عشق را تهيه كنيد (کلیک کنید) اين فايل برايتان بسيار مجرب و موثر است و گره گشايى بالايى دارد ، عشق يك فرصت براى آرامش روح شما و موفقيت شما در زندگى است . فردی در اواخر سال یا اوایل سال به زندگی شما قدم می گذارد و سر راهتان قرار می گيرد و  با این فرد آشنا می شوید و این آشنایی باعث شادی و انگیزه در زندگی يكنواخت شما می شود و مسیر آینده شما را عوض می کند.

 یک سری از افراد این ماه جراحی زیبایی دارند و استرس برای انجام این جراحی دارید ولی جراحی عالی است و حتما انجام بدهید ظاهرتان خیلی عوض می شود و این ظاهر را خودتان خیلی دوست دارید. اگر رضا نام هستید یک خطر از سرتان رد می شود این افراد يا صدقه زياد بدهند يا از فايل فركانسيك دفع بلا استفاده كنند ، انرژى هاى منفى از اطرافتان پراكنده خواهند شد. یک سری از افراد این ماه دنبال کار هستند و چند تا پیشنهاد کاری تا اواخر امسال یا اوایل سال دارید که این کار هرچی هست خوب است و خودتان این شغل را دوست دارید و با عشق در رفت و آمد هستید.

 اهل قدرت هستید و دوست دارید در زندگی بالا بروید و ترقی کنید و بلند پرواز هستيد ولی در آینده به خواسته هایتان می رسید و هیجان چیزی که هدفتان است را تجربه مى كنيد فقط تلاش زیاد کنید چون در تلاش کردن همت پيگيرانه ندارید باید همت کنید و تلاش کنید تا به هدفتان برسید.

مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

 چند تا دیدار و ملاقات احساسی دارید که هم می خندید و هم بحث می کنید اما بیشتر خنده است و شاد می شوید. دنبال گرفتن یک مدرک هستید که این مدرک برای شما خیلی اهمیت دارد و یک کم دوندگی دارد ولی این مدرک را به دست می آورید و یک امضا هم برای گرفتن این مدرک دارید. از دست یک علی نام چند تا حرص می خورید و عصبانی می شوید ولی این عصبانیت بیهوده است و فرقی در زندگی شما نمی کند فقط اعصابتان خرد می شود .وسیله نقلیه معامله می کنید که خیلی دلشوره و استرس برای این معامله دارید ولی این معامله خوب است و برگ برنده دست شماست.

 اگر متاهل هستید در این روزها جر و بحث زیادی با همسرتان دارید طوری که شمارا کلافه می کند و حرص از دست شریک احساسی تان زیاد می خورید. اگر به جدایی فکر می کنید و می خواهید از همسرتان جدا شوید فعلا دست نگه دارید چون با عصبانیت زود اقدام به تصميم مى گيريد و بعد امکان دارد پشیمان بشوید و افسوس بخورید پس روی تصمیم تان تجدید نظر کنید .یک دشمن پنهان دارید که به زودی دستش برای شما رو می شود و شاید این فرد را از زندگیتان کنار بگذارید ولی ظاهر خوبی با شما دارد.

فرمول کائناتی افزایش مهر و محبت همسر (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد