فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: فردی موذی دوروبرتان است متوجه نیستند ولی این فرد دستش برای شما رو می شود و این فرد را برای همیشه از زندگیتان کنار می گذارید و چه قدر این قطع رابطه به نفعتان است. در هر زمینه که باشد ، آرامش به زندگی شما بر می گردد. گوش به زنگ خبری هستید خیلی زود از این گوش به زنگى بیرون می آیید و خبری که منتظرش هستید را دریافت می کنید گاهی اوقات خلاء احساسی دارید و این خلاء شما را اذیت می کند و احساس تنهايى شدید می کنید. 

جایی با ماشین می روید برای دیدن یک شخص و برای یک ملاقات ولی ای ملاقات برای شما پربار است به هر دلیل که با این فرد ملاقات دارید چه کاری باشد و چه مالی و چه احساسی خوشبختی برای شما در راه است و در روزهای آینده زندگی شما روز به روز بهتر است چه مجرد هستید و چه متاهل و اتفاقات خوب پیش رویتان است که این اتفاقات روی مسیر آینده شما تاثیر زیادی می گذارد و آینده تان را می سازد چه مالی و کاری باشد و چه احساسی آینده شما را خواهد ساخت و از یک سری فکر و خیال پوچ و واهی بیرون می آیید. از خانواده خبری دریافت می کنید که شگفت زده می شوید و برای چند ثانیه متعجب خواهید شد.

مربع اعظم برای افزایش قدرت و محبوبیت (کلیک کنید)

 اگر سمیرا نام هستید از جایی که فکرش را نمی کنید پول به دستتان می رسد که دلتان شاد می شود. اگر شغل شما اداری يا دولتی است افرادی که این موقعیت شغلی را دارند یک پست و مقام را به دست می آورند و این روی در آمد شما تاثیر می گذارد و افزایش درآمد دارید و حقوقتان زیاد می شود و روزی فراوان به سمت شما می آید. روزهای ۲۳ تا ۳۰ این ماه روزهای خوبی برایتان است. اگر کسی خارج از کشور دارید از این فرد خبر دریافت میكنيد که این خبر بد نیست.

 اگر در فکر رفتن به زيارت امام رضا هستید حتی اگر از دور زیارت کنید می روید و این راه امام رضا برای شما پربار است و دلتان باز می شود چون زمانی که می روید دلتان گرفته است و دلتنگ هستید ولی وقتی بر می گردید با انرژی مثبت از این راه بر می گردید و سبک می شوید و تکیه به این امام بزرگوار به شما آرامش می دهد. افرادی که در سن ۱۸ سال هستند برای ادامه تحصیل تلاش می کنند و صددرصد قبولی دانشگاه دارند  و به این مکان رفت و آمد دارید و به آن مدرک تحصیلی که هدفتان است دست پیدا می کنید و به خودتان می بالید و شاد می شوید.

مجردها خیلی دوست دارند ازدواج کنند ولی شرایط جور نیست ولی خودتان دوست دارید سر و سامان بگیرید و از این بلاتکلیفی که در زندگی قرار دارید بيرون بیایید. اگر خانم هستید شرایط ازدواج نیست واگر آقا هستید موقعیت ازدواج را ندارید و دست بسته هستيد اگر خيلى مى خواهيد اين مشكل را بر طرف كنيد مى توانيد فايل بخت گشايى و يا جذب خواستگار (کلیک کنید) را تهيه كنيد كه بسيار محرب و قوى است . یک کار هنری دارید که در این کار هنری استعداد خوبی دارید و اگر در این کار هنری که دارید می خواهید منبع درآمدی کسب کنید و کاری راه بندازید خوب است و از این راه هنری به ثروت و مال می رسید فقط باید خودتان بخواهید و کسب درآمد کنید.

 اگر صاحب اولاد هستید غصه یک اولاد را زیاد می خورید و این اولادتان اصلا به حرف شما گوش نمی دهد و چوب کارهایش را زیاد می خورد چون لجباز و یک دنده است و دوستان خوبی دوروبرش نیست و دروغ به شما زیاد می گوید و شما را گول می زند و شما خودتان می دانید و حریف این اولاد نمی شوید و کلافه و نگران هستید اما نگرانى شما بيشتر اين فرزند را تحريك مى كند تا كارهايى را انجام دهد كه شما استرس بكشيد ، بايد بى تفاوت باشيد.

اگر فردى از دست شما رنجيده خاطر شده كه شما خودتان هم اين را مى دانيد سعى كنيد از او طلب حلاليت كنيد. از رازی با خبر می شوید که فاش شدن این راز شاید برای روزها فکرتان را در گیر و مشغول کند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید یا جایی می خواهید کاری انجام بدهید یا با کسی شریک بشوید فعلا دست نگه دارید چون ممکن است در حال حاضر ضرر و زیان داشته باشید و متضرر شوید پس فعلا هیچ سرمایه گذاری انجام ندهید به نفعتان است.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد