فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : گره ای بزرگ که در حال حاضر در زندگی شما بوده است این گره باز می شود و یک روشنایی بزرگ در این رابطه دارید و زندگیتان روح می گیرد.اگر کسی دل شما را شکسته است چوبش را می خورد و آرامش به شما برمی گردد و آرام می شوید. فردی جدید وارد زندگی افراد مجرد می شود و ورود این فرد در زندگی شما بسیار عالی است و با این فرد روزهای خوب و خوشی را در این روزها سپری می کنید و ملاقاتهای پر از خاطره و خوش دارید و روز به روز با این فرد شادی و خوشبختی را تجربه می کنید طوری که تمام گذشته و بدیها و سختی ها را فراموش می کنید و با این فرد برنامه ریزی مسافرت را می کنید و راهی می شوید.

 سفری لذت بخش دارید. درهای شانس به روی مجردین باز می شود و حسودان شما برايتان رو می شوند شاید افرادی که در ظاهر خوب بودن باطن شان هم برای شما رو می شود و این افراد را از زندگیتان کنار می گذارید و چه قدر هم به نفعتان است. در این ماه چند تا هدیه و کادو دریافت می کنید. از افرادی که واقعا شما را دوست دارند .تلفن های احساسی و عشقی دارید و این شماره تلفن ۲ یا ٨ دارد . 

چه ثابت باشد و چه همراه باشد خوشحال میشوید. جابجایی دارید و برای این جابجایی دوندگی و بدو بدوى زیادی می کنید اما دوندگی و بدو بدوی شاد است و این تغییر مکان و جابجایی روشن و پربار است اما دیگران شما را مثل جغد مى پايند و در چشم و نظر هستید صدقه بدهید تا این نظرها که روی شماست دفع شود.افرادی که در گذشته ضربه یا شکست ازدواجی و بختى داشته اند خوشبختی را با فرد جدید احساس می کنند و شروع جديدى به خواست و يارى خداوند برای متولدین این ماه است و اجر صبوری و تحمل سختی های شماست.

راه روزى برای افراد شاغل باز است و در این ایام پولهای زیادی به دست شما می رسد و تمام کارهای مالی تان با آرامش جفت و جور می شود و اگر باید جاهایی پول بدهید می دهید حتی اگر دنبال وام هستید این وام به دست شما می رسد يا کسی باید به شما پول بدهد و طلب مالی دارید می گیرید. سرگردان هستید و فکر و خیال برای افراد متاهل هست و متاهلین این ماه بحث های زیادی دارند و زیاد در این روزها داد و بیداد می کنید و عصبی و پرخاشگر هستید و این به خاطر مشکل خانوادگی است که دارید یا از همسرتان است یا از بچه هایتان به هر حال خیلی دردسر دارید و ممکن است این مشکلات تا اوایل سال جدید هم طول بکشد و درگیر این مشکلات باشید. 

بعضی از متولدین این ماه فردی شما را دوست دارد که خودتان بی خبر هستید و مى خواهد به شما ابرازش كند يا مى كند و خوب نمى تواند نظر شما را جلب كن يا نمى تواند به هر حال كمى هوشيار تر باشيد.فردى از دست شما ناراحت است اگر اطلاع دارید چه كسى بروید ودل این فرد را بدست بیاورید خاطرتان آسوده شود. اگر آقا هستید خانواده دوست هستید ولی آنطور كه بايد ، نه همسر شما و اگر فرزند داريد نه فرزند شما قدرتان را نمى دانند و بى توجه هستند و این شمارا آزار می دهد و دلسوز شما نیستند فقط به واجبات خود فكر مى كنند و از شما طلب کار هستند و خوبى شما برای این افراد وظيفه شده است و قدردان نیستند پس در رفتارتان تغییراتی بدهید تا این حالت از شما دفع شود. 

اگر به خرید یا فروش ملک فکر می کنید و می خواهید جایی بفروشيد يا بخريد، اگر پشت کار و اراده داشته باشید صددرصد این کار جفت و جور می شود. موضوع عشقی پیش می آید که سر این موضوع عشقی و احساسی در خانواده مشکل پیش می آید و باعث قهر و دلخوری زیاد می شود و جر و بحث های زیادی دارید.برخى از متولدين یک مریض دارید یا کسی مریض می شود که نگران حال این مریض می شوید و چند روز نگرانی به خاطر این فرد مريض می كشيد اما اتفاقى نخواهد افتاد.اگر شاغل هستید از لحاظ کاری پیشرفت ترقی دارید و کار و پولتان از حالا به بعد ترقی می کند فقط توکل به خداوند داشته باشید.

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد