فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : چند تا تماس تلفن در این روزها دارید که مربوط به کارتان می شود. اگر شاغل هستید كه در رابطه با کاری این تماس ها به شما می شود که این تلفن ها شما را شاد و خوشحال می کند و شاید از بعضی از این تلفن ها راه پولی برایتان باز شود که خودتان هم جا بخورید و تعجب کنید. در یک انتظار به سر می برید و این انتظار خیلی وقت است که طول کشیده است ولی خارج می شوید و به خواسته قلبی تان می رسید به هر چی که مربوط است. اگر در اسم يا فامیل شما حرف (و) دارد چه آقا باشيد و چه خانم، حرص و جوش های زیادی در این ماه دارید و شاید خیلی بحث و مشاجره داشته باشید.

 اگر متاهل هستید با همسرتان و اگر مجرد هستید با شریک احساسی تان این مشکلات را دارید ولى اين موضوع گذراست و به آرامش مجدد ختم مى شود ، خودتان هم موزيك هاى آرام و بى كلام بيشتر گوش دهيد تا به آرامش روحى بهترى برسيد. بن بست های فکری زیادی متولدین این ماه دارند که فکرتان این روزها خیلی مشغول و نگران است اما کم کم درست میشود و از این شرایط خارج می شوید شاید بیشتر این بن بست ها مالی یا کاری باشد. جابجایی دارید و برای این جابجایی دلشوره زیاد دارید ولی پوچ و بی مورد است و این جابجایی با خير و شادی انجام می شود. دلهره های زیادی که دارید بی مورد است حتی اگر مالی باشد. اگر خارج از شهر ملک دارید خبری در این رابطه به گوشتان می رسد که خیلی تعجب می کنید ولی بد یا خوبش مشخص نیست. اگر فرزند دختر دارید این فرزند شما قدم در یک کار منفى می گذارد یا یک کاری برای کسی انجام می دهد که بد است و می خواهد بین دو نفر ناراحتی ایجاد کند ولی شما نگذارید چون این قدم که بر ميدارد پا گير زندگی خودش می شود پس مراقب رفتار دخترتان باشید،هر قدمی که می خواهد برای جدایی دو نفر بردارد بار و سنگينى اش زندگی خودش را می گیرد و پای آه آن دو فرد را که جدا کرده است را می خورد،شاید از نادانی یا از روی حسادت باشد به هر حال خوب نیست. 

محمد نام ها، این ماه موفقیت های زیادی دارند که از رسیدن به هدفشان شاد و خوشحال می شوند. اگر مجرد هستید در این روزها احساس تنهایی شدید می کنید و دلتان گرفته است حتی اگر با کسی در رابطه هستید این رابطه در حال حاضر به بن بست رسیده است یا می رسد که باعث دلتنگی چند روزه شما می شود ولی رفع می شود و این ناراحتی برای چند وقت کوتاه بیش نیست. برنامه ریزی یک مسافرت را دارید و قصد رفتن را دارید ولی باید شرایط این سفر جور شود اما احتمالش زياد است كه شما راهی شوید و خیلی روحیه خسته شما عوض شود و شادی به روح و روان شما بر گردد. دلخوری های کوتاه کوتاه داريد از اطرافیان،ولی به دل نگیرید چون خودتان را اذیت می کنید و آزار می دهید، دست به خیر هستید ولی دست شما بی نمک است.

 شاغلین در محیط کاری به یک شخص توجه خاصی دارید و این توجه برای شما دعای خیر دارد و فردی به این خاطر دعاگویتان است ولی خودتان شاید متوجه این دعای خیر نباشید ولی هست. چند تا ميزگرد مالی دارید که ممکن است این گفتگوها ارثی باشد و اگر مال ارثی دارید این ارث راهش برای شما باز می شود و یک پول بزرگ از این ارث به دست شما می رسد.

برخى متولدين این ماه سفر هوایی را دارند و هوایی سفر می روند. روز ۱۰ این ماه روز خوبی است و یک دیدار مثبت و خير دارید که این دیدار و ملاقات روی آینده شما تاثیر زیادی دارد چه کاری باشد و چه احساسی و عشقی یا ازدواجی باشد.برخى ديگر از متولدين اين ماه به جای کوهستانی می روید و مدت اين سفر كوتاه است ولی به شما خوش می گذرد. شاید اين سفر به دعوت یک دوست باشد ولی خیلی شاد می شوید و خیلی به شما خوش می گذرد.

 اگر افسانه نام دوروبرتان دارید این فرد به شما حسادت می کند و ظاهر خوبی با شما دارد ولی باطنى با شما خوب نیست ، مراقب این فرد باشید این فرد ممکن است از دوستان شما باشد. سفر امام رضا(ع) را دارید که یک دفعه راهی این مسافرت می شوید، در این سفر نهایت استفاده را ببرید و در این مسير خرج های زیادی دارید و پولهای زیادی خرج می کنید ولی این خرجها به خوشی است اما مراقب دخل و خرجتان هم باشید تا به مشکل مالی نخورید و دست شما خالی نشود ،پس حواستان به دخل و خرجتان هم باشد.

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد