فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : آرامش خوبی یا در حال حاضر دارید یا خیلی زود این آرامش به زندگی شما می آید و از این آرامش حالا حالاها خوشحال هستید و روزهای خوبی را سپری می کنید. فردی موذی می خواهد شما را ناراحت كند و اعصابتان را را خرد كند ولى نمی تواند،خیلی تلاش می کند،اما موفق نمی شود. با فردی در حال حاضر فاصله داريد يا قهر هستيد يا كدورت دارید که در حال حاضر این فاصله ادامه دارد و شما در چشم انتظاری هستید و شما در حال حاضر دلتنگ این فرد هستيد و بغض هم گاه گاه دارید.

پول خوبی در این روزها به دست شما می رسد که برای این پول برنامه ریزی كرديد و تند تند اين پول ها را خرج می كنيد و يك سری خریدهایی که دارید با این پول جفت و جور می شود.اگرعباس نام هستيد در بسته ای برای این افراد باز مى شود و به یک خواسته شان اين افراد مى رسند.اين روزها در عبادت پروردگار كوتاهى مى كنيد و اين كار از شما بعيد و دور است ، خداوند را زياد شاكر باشيد .اگر مجرد هستيد خواهان زياد داريد ولى خودتان بی توجه هستید و خود شما فرد ديگرى را دوست دارید و دنبال روی آن فرد هستید. مجردين اين ماه پیشنهادات احساسی زیادی داريد ولى قبول این پیشنهادات به خود شما بستگی دارد ،جواب بله بدهید ارتباط جديد براى شما برقرار می شود. 

یک سری از افراد این ماه كه مال ارثی دارند ، چند تا ميزگرد ارثی خواهيد داشت که برای اين ارث تصمیم گیری می کنید ولی این ارث تقسیم می شود سهم شما به دست تان مى رسد فقط چند تا حرص و جوش و اوقات تلخی داريد تا این ارث تقسیم شود. اگر در حال حاضر مريض احوال هستيد يا مريض دور و برتان دارید این مریض خوب می شود یاخودتان هستيد خوب مى شوید و اگر نگران این مریض هستید، نگرانی شما بى مورد است .خبرهای خوب و خوشی برای شما در راه است و این خبره ها به گوشتان مى رسد و از شنيدن اين خير ها شاد می شوید و به آرامش می رسید واز يك سرى مشكلات خيالتان راحت مى شود که این خبرها با تماس تلفن شماره ٤ يا ٦ است.

اگر وسیله نقلیه دارید که موتور يا دوچرخه است مراقب وسیله نقلیه تان باشيد، يك خطر دزدی دارید به هر حال هرجایی که می گذاريد حواستان باشد تا دچار ضرر و زيان نشوید.يك دشمن دنبال شماست که این فرد يك کینه از گذشته از شما دارد و دائم درصددضربه زدن به شماست خیلی مراقب این فرد باشید.خداوند اين ماه خیلی به شما نظر می كند و در هاى بسته زيادى به روى شما باز مى شود.یک سری از مجردهای این ماه حتی کسانی که قبلا در زندگى شكست داشته اند، ازدواج دارند و در شرایط ازدواج قرار می گیرند و اگر اين ازدواج را اوكى كنيد و قبول كنيد خوشبخت خواهيد شد، فقط خودتان در این انتخاب مردد هستید.

اگر فردی هستید که دنبال مهاجرت هستید و قصد رفتن از کشور را داريد يا رفتن به شهر ديگرى را داريد اين مهاجرت انجام می شود و خوب است فقط كمى مشکل سرراهتان است تا بخواهید این مهاجرت را انجام بدهيد و دوندگى كمى هم در این مسیر دارید دليل اين ها هم مالی است و هم کاری اما درست مى شود و رفتن شما به هر کجا که هست صددرصد است و خير. از جایی که فکرش را نمى كنيد يك پول به دست شما می رسد و شما با این پول یک سرمایه گذاری دارید و این سرمایه گذاری هر چه که هست پر بار است و برای شما سود به همراه دارد.

اگر شاغل هستيد در این ماه پولهای خوبی به دست شما مى رسد و روزى خوبى داريد و اگر شغل آزاد داريد مراجعه كننده زیادی داريد و مشترى به سمت شما مى آيد و در کسب و کارتان رونق و سر بلندى داريد و اسب مراد را در این روزها از لحاظ مالی سوار می شوید.چند قطره اشک می ریزید که این به خاطر یک دلتنگی است که بابت هرچی که هست برای چند روز طول می کشد ولی برطرف می شود. ناشکری نكنيد اصلا به شما نمى آيد سعى کنید در هر شرایط كه هستید،شکر خداوند را به جاى آوريد که این شکرانه براى شما خير است.

 سفری امام رضا(ع) دارید که یک دفعه راهی این سفر امام رضا می شوید و حتی اگر در حرم نرويد ، از دور امام رضا(ع) را زیارت می کنید و این سفر باعث آرامش شما می شود و احساس خوبی از رفتن به این سفر پيدا مى كنيد. یک دروغ پشت سر شما می گویند که سر اين دروغ خيلى حرص و جوش می خورید ولی هر کس که پشت سرتان گفته است به خداوند واگذارش کنید. از لحاظ مالی خیلی پیشرفت داريد و يكسرى اتفاقات مالی دارید که این اتفاق ها هم عالی است.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد