فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : متولدين اسفند تولدتان پيشاپيش مبارك.مجموعه فالوده براى شما عزيزان از خداوند متعال خواستار بهترين ها مى باشد،انشالله ١٢٠ ساله شويد.اگر مدتی است کارهایتان به بن بست رسیده است این کندی از زندگى شما می رود و دوباره روزهای خوب به سمت شما بر مى گردد .خوش قلب و مهربان هستید ولی کسی قدرتان را نمی داند. از یک فرد كه عينك مى زند يك ناراحتی در پیش دارید که خیلی دلتان می گیرد. افراد فضول زیاد دارید که در کارهای شما سرك مى کشند و می خواهند از کارتان سردر بیاورند ولی دست خالی هستند و به جایی نمی رسند. مسافرت در پیش دارید که برای این سفر برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید و این مسافرت را مى روید و خیلی به شما خوش می گذرد.

 یک جابجایی دارید که یک دفعه جا به جا مى شوید و این جابجایی شما را در چشم و نظر می اندازد و یک سری تغییر وسایل دارید و وسایل جدید تهیه می کنید ولی استرس زیادی هم داريد، چندتا پول پشت سرهم به دست رسد که ولخرجی هم زياد داريد، بايد در این روزها مراقب دخل و خرجتان باشید.

اگرمتاهل هستید و باردار هستید مراقب خودتان باشید یک خطر از سرتان رد می شود باید مراقب خودتان باشید.برخى از متولدين در سال جدید یک نوزاد دارید که قدم این نوزاد برای شما مبارک است و خوش قدم و خوش روزی است و احتمال دارد که این نوزاد شما پسر باشد و بچه لجباز و غدی هم می شود ولی همه دوستش دارند و روی سر خودتان جاى دارد و خيلى دوستش دارید. با یک سری از دوستان قدیمی و فامیل دیدار دارید و این افراد را ملاقات می کنید که خاطرات خوبى و دورهمى خوبی با این افراد دارید. اگر نقشه و برنامه مالى داريد و براى اين نقشه ها دودل هستید این نقشه های شما جفت و جور می شود و به اهداف مالی تان خواهید رسید فقط پشتکار داشته باشید. جدیداً ضرر و زیان داشتید ،اگر نداشتید یک ضرر و زیان دارید به هر حال مراقب باشید. 

یک ناراحتی از ناحیه چشم برایتان پیش می آید که کارتان به دکتر کشیده می شود چند قطره اشک در یکی از روزهای این ماه می ریزید که از دلتنگی است. یک خبر دارید که از این خبر یک ضربه کوچک یا روحی يا عاطفى می خوريد که یک کم بهم می ريزيد. یک سری از افراد اين ماه قبولى دانشگاه و رفت و آمد در مسیر درس و تحصیل دارند. و اگر به ادامه تحصیل فکر می کنید موفق می شوید و راه تحصیل شما باز است. اگر فردى از زندگى شما رفته است دوباره به سمت شما بر مى گردد و دوباره با این فرد صلح و آشتى دارید و رابطه تان اوكى می شود طوری که روزهای خوبی را با این فرد سپرى می کنید. دست به خیر هستید و دعای خیر زیادی پشت سرتان است.

 قرارداد مهمی را به زودی امضا می کنید که شاید برای این امضا استرس زیادی داشته باشید ولی این امضا خوب است و به آرامش شما را مى رساند. حرف زیاد پشت سرتان است و حرف شما را زياد می زنند که شاید یک سرى از همين حرف ها به گوشتان برسد و عصبانی می شوید ولی سکوت کنید. زودرنج و حساس هستید و از یکی از بستگان نزدیک یک رنجش و ناراحتی دارید. از یک تماس تلفن که شماره ۷دارد خبری مهم دریافت می کنید که از این خبر تعجب می کنید. 

خیلی پول در این روزها به دست شما می رسد و این پول ها مشكل گشاست و یک سری از گرفتاریهای مالی شما را برطرف می کند.دشمن زیاد دارید ولی در لباس دوست هستند و ظاهر خوبی با شما دارند حواستان به این افراد باشد. درد کمر زیاد دارید و شاید در چند روز این درد شما را اذیت کند و کارتان به دکتر کشیده شود. اگر مجرد هستيد در چند روز از این ماه روزهای سختی را سپری می کنید و دلتان گرفته است و دلتنگ و بی حوصله هستید و یک خلاء احساسی در این روزها دارید و دلتنگ شخصی می شوید که گاه گاه برایش گریه می کنید و بهانه این فرد را می گیرید ولی نمی توانید چیزی بگویید و در خودتان فرو می روید و در خودتان این غم را مى ریزید. 

یک خواب می بینید که این خواب تعبییر خوبی دارد برای کسی تعریف نکنید. اگر خواستگاری برای مجردین این ماه هست یا قرار است بیاید روی این مورد زیاد استپ نکنید چون این مورد خوبی نیست و فردی دورو است و طبل تو خالی است پس حواستان به انتخابتان باشد و بی گدار و بی مشورت جلو نروید تا افسوس بخورید، روی مورد ازدواج سعی کنید تحقیقات زیادی داشته باشید. اگر دنبال مدرک هستید این مدرک را به دست می آوريد فقط دوندگی زیاد دارد تا این مدرک را بگیرید و می گیرید و خیلی از این مدرک خوشحال می شوید و خداوند را شكر می گوييد.

فرمول کائناتی رفع بستگی،طلسم و جادو (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد