فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : فرصت های زیادی از دست داده اید که در حال حاضر در این روزها افسوس این فرصت های از دست رفته رامی خورید و کلافه هستید و گاه گاه اشک می ریزید شاید دلتنگ کسی باشید که از او خاطره دارید به هر حال در این روزها حالتان خوش نیست و شاید برای چند روز بغض و گریه داشته باشید. سر یک دوراهی قرار دارید که این دوراهی به هر دلیل که هست پوچ و بی مورد است و خودتان را فقط اذیت می کنید و آزار می دهید هر کاری که می خواهید انجام بدهید را انجامش دهيد.موفقیت دارید و این تردید را از خودتان دور کنید چون برنده هستید و صددرصد موفق می شوید. فردی قصد فریب دادن شما را دارد و زبان چربی دارد مراقب باشید گول این فرد را نخورید چه در مسائل احساسی و چه در مسائل کاری یا مالی به هرحال حواستان را جمع کنید تا اغفال نشوید.

 اگر فردی از زندگی شما رفته است که در اسم يافامیل این فرد حرف (ح) يا (خ) يا (ج) دارد،این فرد دوباره به سمت شما برمی گردد و اگر قهر هستید آشتی می کنید یا اگر دور هستید دوباره ارتباط شما برقرار می شود ولی باز باهم قهر و آشتی زیاد دارید و هی قطع می شوید و هی وصل می شوید،حتی اگر متاهل هستید و در این شرایط هستید باز هم قهر و آشتی خواهید داشت. فردی دست به خیر هستید و کارهای خیر زیادی می کنید ولی دست شما بی نمک است و به هر کس که محبت می کنید وظیفه شما می شود و قدرتان را نمی داند. به یک جراحی فکر می کنید که شاید این جراحی بینی باشد ، يا انجامش داده اید که درگیر این جراحی هستید یا می خواهید این جراحی را انجام بدهید و این جراحی خوب است و به همان چیزی که میخواهید می رسید ولی فقط باید خودتان اراده داشته باشید و همت کنید.

اگر شاغل هستید فردی در محیط کاری شماست که با شما دو روست و ظاهر خوبی با شما دارد ولی در باطن به شما حسادت دارد و این فرد در اسم يا فامیلی حرف (س) يا (ش) دارد،به هر حال مراقب این فرد باشید.یک سری از افراد این ماه اگر وسیله نقلیه دارید چه موتور و چه ماشین و قصد تعویض دارید و یا می خواهید تبدیل کنید این کار سخت است ولی انجام می شود ، فقط حرص و جوش سر این موضوع می خورید ولی پشت کار داشته باشید و نترسید جلو بروید،صددرصد به هدفتان می رسید. خیلی دشمن دارید ولی این افراد نمی توانند آسیبی به شما وارد کنند.

 به یک مهاجرت فکر می کنید این مهاجرت راهش باز است اگر می خواهید نقل مکان کنید فقط مشکلات زیاد برایتان دارد که در این مهاجرت آرامش نخواهید داشت پس فعلا دست نگه دارید و بی گدار به آب نزنید چون شاید پشیمان بشوید. روز ۲۰ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است. حرف پشت سرتان زیاد است و شاید به گوش شما برسد اصلا اهمیت ندهید.اگر مجرد هستید و قصد ادامه تحصیل دارید خوب است و به سربلندی می رسید و یک فرد جدید به زودی وارد زندگی این افراد می شود که اولش روی این فرد دچار تردید و شک هستید ولی کم کم به این فرد اعتماد می کنید و این رابطه برقرار می شود،بد نیست فقط این فرد به شما گاهى دروغ می گوید و آنطور كه توقع داريد با شما رو راست نیست و برعکس خودتان است پس حواستان باشد و فریب دروغ های این فرد را نخورید.

خیلی نگران هستید و فکر و خیال می کنید،به چند تا راه فکر می کنید نمی دانید کدام راه را بروید،در این اوضاع با فردی مشاوره کنید و خودتان به تنهایی تصمیم نگیرید تا پشیمان شوید. از دست یک علی نام یک دلخوری و ناراحتی چند روزه دارید در حدى که دلتان می خواهد این فرد را خفه کنید چون اعصابتان را خرد می کند و شما را بهم می ریزد.اگر با دوست زیاد معاشرت دارید این دوستان خوب نیستند اما ظاهر خوبی با شما دارند و ادعای دوستی با شما را می کنند. دنبال گرفتن یک مدرک هستید که برای گرفتن این مدرک تلاش می کنید اما بالاخره این مدرک را می گیرید و احساس غرور و سربلندی می کنید.

فرمول کائناتی افزایش مهر و محبت همسر (کلیک کنید)

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

3 پاسخ به “فال ماهانه اسفند ماه 1399- متولدین اردیبهشت”

  1. الی گفت:

    من کسیو دوست دارم متولد اردیبهشت هست مدتهاست به خاطر یه سو تفاهم باهم صحبت نمی‌کنیم حدود پنج ماه. ممکنه برای من دلتنگ شده باشه. خیلی مغروره. میشه اگه جواب می دید به ایمیلم جواب بدید و سوالم و در این جا مطرح نکنید.

  2. ارمان گفت:

    سلام

  3. ارمان گفت:

    سلام دقیقا همون یک نفری که صحبتش هست اینجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد