فال ماهانه اسفند ماه ۱۳۹۸- متولدین آذر

فال ماهانه متولدین آذر در اسفند 1398 : در یک انتظار به سر می برید و این انتظار شما را کلافه کرده است. چند خبر یا حرف می شنوید که باعث هیجان و تعجب شما می شود. از دست یک فرد دال نام حرص زیاد می خورید ولی فایده ای ندارد و این حرص ها بی فایده است. اگر صاحب فرزند هستید فرزندی که از همه کوچکتر است یک خطر از سرش رد می شود برایش صدقه بدهید.

دست شما به خیر است مهربان هستید و گاه گاه از روی دلتنگی گریه می کنید و این گریه ها شما را آرام می کند. پشت کار خوبی دارید و اراده محکم و اگر تصمیم به کار بگیرید آنقدر پیگیر می شوید تا به نتیجه برسد، صبر و تحمل خوبی دارید و این صبوری شما خوب است و باعث موفقیت شما می شود. فردی به شما طمع دارد و قصد درآوردن چیزی را از چنگ شما دارد و ظاهر خوب دارد و می خواهد شما را فریب بدهد یا از روی احساس است یا برای پول و مال است به هر حال مراقب باشید.

یک خرید با فروش دارید که برای انجام این معامله خیلی استرس دارید ولی این استرس پوچ است و این معامله انجام می شود فقط مراقب دادن یا گرفتن مدارکتان باشید تا سرتان را کلاه نگذارند، سفری هوایی دارید که بدو بدو راهی این سفر می شوید و خیلی اتفاقی است ولی به هر کجا که می روید با این که غیرمنتظره است ولی به شما خوش می گذرد و خاطره خوبی دارد.

از رازی با خبر می شوید که این راز برای شما کمی تلخ است و این راز شاید شما را یک مدت نگران و ناراحت کند. افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند ولی کار خاصی به زندگی شما ندارند شاید از روی حسادت یا دشمنی باشد و این افراد از دوستان شما هستند و هیچ نسبتی با شما ندارند.

یک سری از همین افراد در زندگی شما سرک می کشند و فضولی شما را می کنند. اگر س یا ش در اسم با فامیل دارید در یک دست بستگی چند وقته قرار می گیرید ولی کم کم از این دست بستگی خلاص می شوید، یک فرد ن نام می خواهد از شما انتقام بگیرد ولی اگر حواستان نباشد موفق می شود مراقب باشید. زودرنج و حساس هستید و در یک جمع شرکت می کنید و یک رنجش و ناراحتی برای شما پیش می آید.

مجردهای این ماه در شرایط ازدواج یا قرار دارید یا قرار می گیرید و خوبی شما زیاد است و همه تعریف شما را می کنند. اگر می خواهید بدانید کسی شما را دوست دارد این فرد شما را دوست دارد و به شما علاقه دارد فقط خیلی لجباز و غد است و این رفتارش باعث می شود که علاقه اش را از شما پنهان می کند.

ضربه زیاد خوردید و این به خاطر فضول یا خبر چینی است که از شما می کنند. اگر علی نام هستید به زودی به یک مقام می رسید و این مقام را به دست می آورید. به یک جابجایی فکر می کنید و خیلی دوست دارید که جابجا بشوید باید برای این جابجایی به نذر متوسل شوید و نذر کنید. گرفتاری زیادی دارید یک بستگی در کارتان است و گره در کار شماست و باید این گره را برطرف کنید و رفع کنید.

چند تا تماس تلفن احساسی دارید و این افراد به شما زنگ می زنند و چند تا خبر یا حرف خوشحال کننده احساسی از این اشخاص دارید. آینده خوبی دارید ولی نا امید هستید و از آینده دل سرد شده اید ولی آینده شما خیلی خوب است فقط این دید خود شماست. اگر امیر هستید یک خطر دارید صدقه زیاد بدهید.

در گیر یک کار اداری هستید یا می شوید که سر این کار اداری خیلی دردسر می کشید و حرص و جوش می خورید تا کار درست شود ولی درست می شود شاید یک هزینه هم روی دست شما بگذارد.

ذکر زیاد می گویید تا ۷۱روز دیگر از یک ذکر جواب می گیرید. اگر شاغل هستید که راه روزی برای شما باز می شود و اگر شاغل نیستید و دنبال کار یا شغل هستید یک راه روزی برای شما باز می شود و سرکار می روید و این شغل یا این کار را خیلی دوست دارید. یکی از پنجشنبه جمعه های اسفند ماه برای شما خوب و مثبت و خیر است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد