فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین بهمن

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن : حرف و سخن زیاد پشت سرتان است ولی اهمیت ندهید چون به گوشتان می رسد و ناراحت می شوید، خیلی خسته هستید و از لحاظ جسمی در شرایط خوبی قرار ندارید و دلتنگ و بی حوصله هستید ولی کم کم از این شرایط بیرون می آیید. یک رختخواب یا یک مریضی برخى از متولدین این ماه دارند که در این مریضی شاید دوا و دکتر داشته باشند ولی این مریضی خوب می شود فقط شما در این شرایط استرس زیادی می کشید.

 اگر مصطفی نام هستيد خبرى خوش را از خانمى دريافت خواهيد كرد كه حالتان خوب مى شود. چند تا پول از دست شما خرج می شود و می رود ولی به هر دلیل که می رود دوباره برمی گردد و جای آن را یک روزی و مال پر می کند.فكرهاى درآمد زايى زيادى در سر داريد اما آنها را عملى نمى كنيد منتظر فرصت نباشيد خودتان آسيتن بالا بزنيد و شروع كنيد.

 اگر مسعود نام هستیدیک آرامش به زودی به سمت این افراد که این اسم را دارند می آید که از بابت این آرامش باید خداوند را شاکر باشید، گاه گاه معده درد دارید که كلافه تان ميكند به نزد دكتر برويد بهتر است. قرارداد يا کاغذ یا نامه مهمی را امضا می کنید که این امضا برای شما نگرانی زیاد دارد شاید قرارداد کاری باشد ولی بسته می شود و این امضا صورت می گیرد فقط با یک سری نگرانی همراه است. اگر موتور سوار هستید خيلى مراقب باشيد و با بى احتياطى رانندگى كنيد، احتمال يك خطر برايتان وجود دارد.

طلسم کائناتی دفع سحر و بستگی (کلیک کنید)

 در این روزها یک سری تصمیم جدید می گیرید ولی این تصمیم ها چه کاری باشید چه مالی و چه احساسی و عشقی برای شما خیر و مثبت است و از این به نتایج خوبی می رسید. اسب مراد را سوار می شوید و به خواسته تان می رسید. از یک تماس تلفن که شماره ۸ دارد خوشحال می شوید.اگر محمد هستید یک برنامه ملکی در حال درست شدن برای این افراد که دارای این اسم هستند هست.

تا شش وعده ديگر سفری هوایی دارید که رفتن به این سفر به خود شما بستگی دارد ولی اگر بروید سفر پرباری است حتی اگر تفریحی باشد.پول زیاد جابجا می کنید هی به دست شما می رسد و هی از دست شما می رود.بسيار خوش قلب و مهربان هستید ولی از اطرافیان زیاد به شما بدی می شود روزهای خوب در انتظارتان است فقط باید صبور باشید و صبر کنید. چند تا مشکل مالی دارید و برای دادن یک پول یا جور کردن یک پول خیلی استرس دراید و نگرانی زیادی دارید ولی نگران نباشید این مشکلات حل می شود. یک دشمن دارید و این فردی بی چشم و روست و دنیای محبت را به این فرد می کنید ولی چشم و رو ندارد.

 یک سری از افراد این ماه ناراحتی از ناحيه چشم دارید که شاید کارتان به جراحی کشیده بشود ولی خوب و عالى می شوید. اگر صاحب فرزند هستید از فرزندتان یک خیر به شما می رسد و یک کاری برای شما انجام میدهد که باعث شادی شما می شود. ضربه زیاد در گذشته خوردید و آسیب دیدید ولی آینده شما خداروشكر خوب است. چند تامیز گرد مالی دارید که در رابطه با یک ارث است و اگر مال ارثی دارید یا با کسی شریک هستید این شراکت پوچ می شود یا اگر مال ارثی است تقسیم می شود. 

از دست یک آقا زياد حرص می خورید ولی بی فایده است این آقا کار خودش را می کند و حرفهای شما بی فایده است. اگر جديدا معامله کردید یا می خواهید ملک جدید بخرید روی این ملک سود خوبی می کنید و سود می برید. مَن مَن فردی شما را ناراحت می کند و این من من ها پوچ است روی این فرد حساب نکنید. اگر حسین نام یک اتفاق مهم دارید که این اتفاق شاید احساسی يا عشقی یا ازدواجی باشد ولی برای شما مهم است. اگر دنبال کار هستید یک پیشنهاد کاری دارید و از این پیشنهاد کاری موفقیت دارید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد