فال ماهانه آذر ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : از یک چشم انتظاری بیرون می آیید که با یک تماس تلفن است و این تماس شما را خوشحال می کند. فردی موذی دور و برتان است که قصد ضربه زدن به شما را دارد خیلی مراقب باشید. مردی خانواده دوست دوروبرتان است یا به زودی دوروبرتان می آید و یک سری حمایت از این فرد دارید که این حمایت ها حتی اگر فکری باشد باعث شادی شما می شود. درد کمر دارید و این درد برای چند روز در این ماه شما را اذیت می کند یک حرف یا یک خبر باعث تعجب شما میشود ولی تعجبی که از خوشحالی است. اگر حرف (س) يا (ش) در اسم خود دارید يك چشم و نظر داريد و اين بخاطر قدرت و جذبه شماست .

 اگر امیر نام هستید یک موفقیت در زمینه کاری دارید که این موفقیت شما را در چشم می اندازد صدقه بدهید. یک جر و بحث و درگیری پیش می آید که سر یک موضوع مالی است و شما در این میزگرد خیلی استرس دارید ولی حل ميشود ولی شاید بحث زیاد داشته باشید. پشت کار خوبی دارید از حالا به بعد پیگیر یک کاری میشوید که اگر با همین پشت کار جلو بروید موفق می شوید و به هدفتان می رسید. از یک فردی یک خیری به شما میرسد.

 مجردهای این ماه در یک شرایط ازدواج قرار می گیرند و ازدواج دارید فقط اگر خودتان بخواهید چون خودتان سخت گیری زیاد می کنید ولی این سخت گیری به نفع شما نیست و فرصت های خوبی را از دست می دهید. یک خبر فوت دور می شنوید که ناراحت می شوید و شاید چند قطره اشک بریزید، اما زياد به اين موضوع فكر نكنيد و انرژى تان را حفظ كنيد.اگر زیر ۳۸ سال هستید ۳۸ سالگی خیلی خوبی دارید و صاحب یک قدرت می شوید خانم های این ماه که شاغل هستند یک درگیری در کارتان پیش می آید که شاید در محیط کاری تان به بن بست برسید و شايد بخواهید تغییر کار بدهید و جابجا بشوید ولی این جابجایی به خود شما بستگی دارد. 

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

از دست یک رضا نام یک خوشحالى دارید که این خوشحالى برای یک مدت در خاطرتان ثبت ميشود. متاهل های این ماه یک گفتگوی دو نفره با همسرتان دارید که در این گفتگوها به نتایج خوبی می رسید و همسرتان قصد دارد چیزی را به اسم شما به ثبت و امضا برساند شاید یک ماشین یا یک ملک باشد و صددرصد این امضا را دارید و چیزی برای شما به ثبت میرسد و اگر شغل اداری یا قانونی دارید یک پست و مقام کاری به شما می دهند که این پست روی در آمد کاری و شغلی شما تاثیر می گذارد.

 یک پول برای شما در راه است که با آمدن این روزی و این پول از نظر مالی شرایط شما خیلی خوب می شود و از لحاظ مالی به آرامش می رسید. تا سه وعده ديگر سفری دریایی می روید که از رفتن به این سفر خوشحال هستید شاید با فردی بروید که دوستش دارید. دوندگی برای یک کار ملکی دارید شاید برای اجاره باشد. بدوبدو می کنید ولی این کار ملکی با دوندگی به نتیجه می رسد. گره ای در کارتان است و این بستگی را برای شما ايجاد کرده اند و در کارتان مانع انداخته اند باید این نحوست را برطرف کنید تا کارهایتان جفت و جور شود و این موانع برطرف شوند.

 یک سری از افراد این ماه قصد جراحی بینی دارند که این جراحی به یک پول بستگی دارد و این جراحی صورت می گیرد و این روی ظاهر شما تاثیر خوبی دارد. ذکر یازهرا زیاد بگویید گفتن این ذکر از این بانوی بزرگوار برای شما خوش یمن است و در بسته به روی شما باز می کند. یک میت انتظارتان را می کشد حتما سرخاکش بروید و خیرات بدهید. اخيراً خوابهای آشفته زیاد می بینید. اگر فردی از زندگی شما رفته است و با کسی قطع رابطه داشته اید آشتی می کنید و این فرد را به زودی خواهید دید و این فرد به سمت شما می آید و دوباره باهم اوکی می شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد