فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : برای گرفتن یک تصمیم مهم سر دو راهی قرار می گیرید ولی در این اوضاع به تنهایی تصمیم گیری نکنید سعی کنید با فردی مشاوره داشته باشید. فردی موذی دور و برتان است و دائم با موذی گری جاسوسی و خبر چینی شما را می کند حواستان باشد این فرد هیچ نسبت فامیلی با شما ندارد و یک غریبه است. نگرانی و استرس زیاد دارید و دلتنگ و بی حوصله هستید و روزهای سختی را سپری می کنید، یک کار مربوط به جابجایی انجام می دهید یا این جابجایی مربوط به زندگی شما می شود یا اگر دارای شغل هستید و شاغل هستید مربوط به محل کار شما می شود به هر حال این جابجایی صورت می گیرد ولی خیلی استرس دارید.

نحسی برای شما زیاد انجام می دهند و جادو و بستگی برای شما می کنند و این از سمت افرادی است که می خواهند راه های شما را ببندند. از شخصی که (اعظم) نام است یک خبری دریافت می کنید که خیلی تعجب می کنید. فکر و خیال زیاد دارید و به این خاطر سردرد های شدیدی دارید که همه از فکر و خیال است. خدا را زیاد صدا می کنید و از سمت خداوند حاجت دارید و یک دربسته برای شما باز می شود. رازی برای شما فاش می شود که از فاش شدن این راز مدت ها در غم می نشینید و فکر و خیال می کنید و اعصابتان خرد می شود و این خبر از فردی است که دوستش دارید.

فرمول کائناتی دفع جادو و بستگی (کلیک کنید)

جای کوهستانی با چند نفر می روید که خاطره خوبی دارد و خیلی به شما خوش می گذرد و بگو و بخند زیادی می کنید. تماس تلفن دارید که شماره ۸ دارد و از این تماس خبری مهم ولی خوب دریافت می کنید. اگر اسم یا فامیل شما حرف (م) دارد در یک قدمی برد قرار دارید و به سربلندی می رسید فقط دشمن زیاد دارید باید مراقب این دشمن باشید. اگر (مهدی) نام دوروبرتان است خطر از سرش رد می شود و ممکن است این خطر این شخص را در بستر رختخواب بیندازد.اگر آقا هستید از فردی دور هستید که دوستش دارید و قصد دارید قدمی برای عشقتان بردارید ولی این قدم بی فایده است و به نتیجه ای نمی رسید و دست خالی هستید. اگر خارج از شهر ملک دارید خبری از این ملک دریافت می کنید و شاید این راه را بروید و بر گردید ولی خوشحال هستید. چند قطره اشک در این روزها می ریزید شاید یک روز بارانی باشد و دلتان می گیرد شاید دلتنگی و بی تابی فردی را می کنید که دوستش دارید چون خاطره ای را مرور می کنید و این خاطره اشک شما را در می آورد و اعصابتان را خرد می کند. خوش قلب و مهربان هستید و دست شما بی نمک است از یک فاصله یا دوری حرص می خورید و همچنان در چشم انتظاری هستید و ناراحت هستید.
اگر خانم هستید به زودی اتفاقات شاد دارید و فردی جدید وارد وارد زندگی شما یا شده است یا می شود که از آمدن این فرد خیلی خوشحال هستید و احساس خوب دارید و این فرد خیلی خواهان شماست و شما را دوست دارد و چند تا قدم برای شما بر می دارد که از این قدم ها هيجان زده و خوشحال هستید.

پول به زودی به دست شما می رسد که آمدن این پول خیلی به موقع است و با این پول یک سری از گره های مالی شما رفع می شود.سفری در پیش دارید که راهی می شوید و این سفر را با کسی می روید که خیلی دوستتان دارد و این سفر برای شما پر از خاطره خوب است شاید کیش شاید شمال یا جنوب باشد به هر حال راهی می شوید.


اگر متاهل هستید خانواده شما فضولی شما را می کنند و دائم می خواهند در کارهای شما یا در رفت و آمد شما سرک بکشند و فضول شما هستند ولی خودتان متوجه نیستید و دست به دعا و جادو هستند و در حال حاضر تمام راه های شما را که به خوشبختی و شادی ختم می شود بسته اند ولی خود شما خبر ندارید و باور هم ندارید. اگر قصد دارید به فردی زنگ بزنید یا تلفنی با او صحبت کنید این تماس خوب است و از این تماس یک برگ برنده دارید و به یک خواست بزرگتان می رسید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد