فال سالانه 1401 فالوده

 

 

سال ۱۴۰۱ سالی است که نتایج متفاوتی برای متولد فروردین به همراه دارد . متولدین سال های ۱۳۵۲ ، ۱۳۵۳ ، ۱۳۶۸ و ۱۳۶۹ چه خانم و چه آقا یک سال خیلی ایده آل را نسبت به فشارهای سنگین سال گذشته شان خواهید داشت و اگر در زمینه شغلی خود دارای جایگاه و مقام قابل احترامی هستید و عده ای از شما فرمان برداری دارند ( شغلی مانند سرکارگری یا مدیریت ) امسال چند اتفاق مهم را هم در نیمه ابتدایی سال و هم در اواخر نیمه دوم سال خواهید داشت . در شش ماه ابتدایی سال تعداد قابل توجهی از متولدین فروردین ماهی برای نوسازی وسیله ای مهم با ارزش مالی نسبتا بالا اقدام خواهید کرد یا برای خرید یک وسیله نقلیه و یا خانه جدید برنامه‌ریزی می‌کنید و خیلی در تلاش خواهید افتاد و این اتفاق را ممکن خواهید کرد و اگر در یک شراکت باشید این شراکت برای شما به پایان می رسد و خودتان به تنهایی تصمیم گیری خواهید کرد از یک سری اعصاب خردی ها راحت می شوید . متولدین ۱۳۷۰ از نظر شغلی با یک سری تغییرات و چالش ها تا مرداد ماه امسال روبرو می شوید که به شما توصیه می شود در مورد هر تصمیمی که می گیرید به خوبی از قبل فکر کنید و در محیط کاری تان نسبت به قبل جدی تر باشید ، همچنین برای متولدین این سال تا سال های ۱۳۷۱ ، ۷۲ و ۷۳ اضافه شدن یک شغل یا فعالیت جدید یا حتی یک تصمیم گیری جدی برای افزایش درآمد مالی تان وجود دارد ، فراموش نکنید که موانع زیادی برای به ثبات رسیدن شما وجود دارد اما شما قادر هستید تا آن ها را رد کنید و نباید قدم به عقب بردارید زیرا امسال سال بسیار تاثیرگذاری برای شما خواهد بود .

به خانم های این ماه توصیه می شود که از ایجاد فاصله میان دو نفر چه خواسته و ناخواسته خودداری کنید در غیر این صورت در زندگی خود متحمل سردی های زیادی خواهید شد . از نظر سلامتی افراد میانسال باید بیشتر مواظب خود باشید زیرا ببر نماد عصیانگری است و هرگونه تلاطم و بی رعایتی از جانب شما می تواند برای شما پیامد های خاص خودش را داشته باشد ، متولدین جوان خودتان را یک بار هم که شده امسال چکاپ کنید و شیرینی جات خود را کنترل کنید ، یوگا برای شما در امسال فوق العاده ترین فعالیت است . در اواسط ماه خرداد از نظر عاطفی و زندگی عاشقانه برای یک سری از خانم های فروردینی شرایط مثبتی رقم خواهد خورد ، و با سرعت به سمت اهداف خود پیش می روید همین طور اعتماد به نفس خیلی از متولدین خانم این ماه بهبود پیدا خواهد کرد و در همین نیمه اول سال خودتان احساس خواهید کرد که خلق و خوی جنگنده تری نسبت به سال های گذشته تان خواهید داشت و این از اثرات و خصوصیات سال جدید روی شما خواهد بود . اگر پدر و مادر در قید حیات دارید بیشتر با آنها دیدار و محبت باشید و یک یا چند قدم برای خواست آن ها بردارید . یک سری از متولدین در سال جدید یک کدورت و رفتار سرد با دوستی یا یکی از افراد خانواده تان تا چند ماه آینده خواهید داشت که در آخر خودتان برای رفع آن دست به کار می شوید از آنجایی که فرد مغروری هستید برای سرزنش نکردن خودتان مراقب باشید تا در بیان حرف هایتان زیاده روی نکنید .

با سرعت غیر مجاز رانندگی نکنید . در ماه مرداد یا شهریور امسال یک پیشنهاد از سوی دوست صمیمی تان دارید که این فرد خیلی علاقه دارد تا با شما به طور مشترک کاری را انجام دهد و قبول این امر برای شما بیشتر از نظر احساسی سودمند است تا مالی . افرادی که در رابطه عاطفی هستید و هنوز این رابطه برایتان به ازدواج منجر نشده است در سال جدید اتفاقات بسیار مهمی دارید ، یک سری از متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ هم از یک مشکل بزرگ عاطفی رها می شوید و غم و غصه بزرگی برایتان رفع می شود و خیلی از این موضوع اوضاع روحی تان خوب می شود . متولدین ۷۲ ، ۷۳ و ۷۴ امسال بیشتر در زمینه ازدواج پیشگام خواهند بود و اوضاع و احوال تازه ای را تجربه خواهند کرد ، یک سری از متولدین این سه سال در زمینه خانوادگی برای مسیر عاطفی خود تنش ها و ناسازگاری هایی را خواهید داشت ، ترس نداشته باشید ، همه چیز به خواست شما خواهد بود و کسی نمی تواند مانعی روی خواسته تان بگذارد . آقایان جوان در مشارکت هایی که حضور دارید برای تان سود و ضررهایی همراه است ولی بیشتر آن ها روی سود خواهد بود .

یک دام بزرگ در ارتباط با فردی برایتان پهن می شود و برای یک سری از متولدین در این سال این دام وجود دارد که اگر نسبت به آن آگاه نباشید تا چند سال شما را سخت به خودش مشغول خواهد کرد . اگر اختلافی با خواهر و برادر خود دارید برطرف میشود یا خیلی کمرنگ می شود و ارتباط خوبی میان شما دوباره از سر گرفته می شود و خودتان هم حس و حال بهتری خواهید داشت .
یک سری از مجردین فروردین ماهی نیمه گمشده خود را پیدا می کنند ولی خیلی روی این رابطه استرس می کشید و خودتان هم خامی های زیادی دارید که به تجارب با ارزشی می رسید و نقاط ضعفی برایتان مرتفع می شود و این از خاصیت رابطه تان خواهد بود . برای متاهلین متولد فروردین دو یا سه نقطه مهم و پر رنگ در سال ۱۴۰۱ وجود دارد و برای یک سری از متاهلین روی یکی از آنها خیلی حرص می خورید و شاید همسرتان خیلی گوش به حرف شما نباشد ، سعی کنید بیش از حد خودتان را خسته نکنید . برای برخی از زوج های جوان از ماه آبان یا آذر به بعد برخی چیزها تغییر خواهد کرد که مرتبط با دخل و خرج زندگی تان خواهد بود . یک سری از افرادی که مدتی است در بلاتکلیفی شغلی بوده اید یک گره روی کارتان دارید که این گره تا برج ۴ یا ۵ روی زندگی شغلی شما وجود دارد و آرام آرام تا پایان نیمه اول سال شما هم از این بلاتکلیفی بیرون می آیید و یک سری تغییر و تحول که خیلی به چشم می آید در نیمه دوم به بعد در پیش دارید .

 

سال ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت سالی است که برخی از مشکلات عاطفی و مالی که از گذشته همراهتان بوده کمرنگ تر خواهد شد و می توانید کنترل خیلی خوبی روی اوضاع زندگی تان داشته باشید ، فراموش نکنید که امسال فرصت ۲ یا ۳ ریسک خیلی جدی و تاثیر گذار را خواهید داشت که اگر تن به هر کدام از آن ها بدهید برایتان تغییرات خاص خودش را به همراه خواهد داشت و خیلی از موارد تحت کنترل تان قرار خواهد گرفت. در ابتدای سال هماهنگی خاصی در زندگی تان وجود دارد. رابطه تان با شریک عاطفی و یا همسرتان به خوبی پیش می رود. توانایی کنترل کردن احساسات خود را خواهید داشت. در فضای منطق و اندیشه خیلی جا افتاده تر می شوید و از این بابت خیلی احساس خوبی خواهید داشت چون از یک یا دو مورد جدی دوری می کنید و خودتان را تحسین می کنید . در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نسبت به شش ماه اول در کلیات زندگی تان پیشرفت خیلی بیشتری دارید و خودتان به خوبی شاهد آن خواهید بود. متولدین سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ و ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۷ در سال ببر سرنوشت از شما حمایت می کند و دو یا سه تقدیر خیلی خوب در طالع تان دارید که برای متولدین سال های ۷۵ و ۷۷ بخش عمده آن مربوط به اتفاقات مهم عاطفی و آشنایی با یک یا دو فرد جدید خواهد بود . یک سری از شاغلین متولد دهه ۶۰ برخی از پروژه ها یا شرایط کاری تان که با موانع زیادی روبرو شده بود تا حدود بسیار زیادی و یا به طور کامل رفع در سال جدید این موانع برایتان برطرف خواهد شد. متولدین خانم اردیبهشت امسال تا جای ممکن هزینه های خود را کنترل کنید زیرا یک یا دو بزنگاه مهم مالی دارید که به یک اندوخته احتیاج پیدا می کنید و اگر کنترل روی شرایط خود نداشته باشید حتما مجبور به گرفتن قرض خواهید شد .

فیزیک و سلامت متولد اردیبهشت همیشه مقتدر تر از سایر ماه های دیگر بوده است ولی امسال از نظر سلامتی در شرایط خوب قبل قرار ندارید و بیشتر روی استراحت تان متمرکز باشید زیرا انرژی بیشترین چیزی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد . برای یک سری از متولدین تا اواسط ماه خرداد یا مرداد یک اختلاف نظر یا قهر با فردی نزدیک ( دوست یا شخصی از فامیل یا خانواده تان ) به پایان می رسد یا ممکن است بالعکس باشد و یک اختلاف بین شما به وجود بیاید ، اگر این چنین شد برای صلح پیش قدم نشوید زیرا شما از این اتفاق متضرر نخواهید شد و به سمت تان خواهند آمد . اگر در یک پروژه تیمی یا گروهی با تعداد زیادی از افراد همکار یا مشغول فعالیت هستید این پروژه برایتان خیلی سود نخواهد داشت و بعد از مدتی مجبور به ترک آن خواهید شد زیرا شما بیشتر در فعالیت های انفرادی یا کم تعداد تر در سال جدید موفق تر هستید . اگر متولد دهه ۵۰ هستید امسال در یک مسیر مربوط به ازدواج چند قدم بر می دارید شاید این امر مرتبط با فرزند خودتان باشد یا خویشاوندی از تبار خودتان ولی این اتفاق در سال ۱۴۰۱ حتمی است و روی آن شک نداشته باشید و خودتان هم از این موضوع خیلی خوشحالی و سبکی دارید . یک سری از متولدین جوان در یکی از برج های ۴ یا ۸ هزینه ای را مرتبط با یک وسیله نقلیه انجام می دهید که اگر قصد خرید وسیله ای را دارید حتمی می شود و به آنچه که چند وقتی است نیتش را دارید می رسید ، خیلی چشم و انرژی روی این وسیله دارید و از آنجایی که فرد دست و دلبازی هستید بهتر است این اتفاق را چند مدتی عیان نکنید. خانم های این طالع حس ششم تان به شدت بالا است و روی موضوعی که احساس خوشایندی نسبت به آن ندارید حس درستی دارید . متاهلین یک امضای مهم تا تابستان امسال دارید که خیلی برای آن دوندگی می کنید ولی برایتان آرامش خوبی پشتش به همراه دارد و خیالتان خیلی راحت می شود . خواسته یا ناخواسته قولی را داده اید که باید روی این قول بمانید و به تعهد خود عمل کنید ، همین موضوع باعث می شود که بیشتر مورد احترام قرار بگیرید و جایگاهتان بالاتر برود .

از ماه آبان تا اواسط ماه دی برای یک سری از متولدین شرایط کاملا به نفع و باب میل خواهد بود. دو سفر در طالع دارید که یکی از آن ها در همین چند ماهه ابتدای سال خواهد بود و با خانواده یا چند نفر از نزدیکان تان این مسیر را در پیش دارید. نسبت به سال های گذشته امسال به بعد معنوی خود بیشتر نزدیک می شوید که همین موضوع بر روی دیدگاهتان در ارتباط با دنیا تاثیر می گذارد و باعث افزایش آگاهی و اعتماد به نفس شما می شود و می توانید دشمنان پنهان خود را شناسایی و کنترل کنید . اگر شرایط قانونی دارید تا قبل از تابستان پیگیر آن باشید چون برگ برنده در دست شماست . در چاپ و نشر موفقیت کسب خواهید کرد.از ماه مهر تا پایان فصل پاییز چند خبر خوب از جمله برای یک سری از افراد خبر بچه دار شدن و یا تولد فرد جدیدی را خواهید شنید. از زندگی عاطفی تان یک آرامش بلند مدت خواهید داشت اما به شما توصیه می شود که از بحث کردن بر روی موضوعات بی محتوا و کم ارزش اجتناب کنید زیرا برروی لحظات با کیفیتی که امسال با شریک عاطفی تان می توانید داشته باشید تاثیر می گذارد . یک سری از مجردین اردیبهشتی آشنایی و دوستی خواهد داشت که خیلی برایتان هزینه در پی دارد و بهتر است نسبت به اتفاقات این رابطه عجول نباشید و آگاهانه تر برخورد کنید . اگر در حال تحصیل هستید از نظر آزمون و یا رقابت با سخت کوشی به دست آوردهای بسیار مهم و خوبی دست پیدا می کنید . یک آقا که شخص با نفوذی است به شما کمک می‌کند که در تجارت یا یک مسیر مالی مثل دریافت وام یا گرفتن قرضی موفق شوید و همین موضوع باعث تغییر شرایط و درآمد شما می شود. اگر درگیر بیماری هستید امسال می توانید آن را کنترل کنید و روی این موضوع حتی بهبود کامل داشته باشید . یک قرض به یک سری از متولدین بر نمی گردد یا خیلی زمان بر است که بتوانید این طلب را پس بگیرید و باید برای رفع این انرژی چند قدمی بردارید.

پ

 

 

 

سال ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد سالی پر فراز و نشیب خواهد بود . در چند ماهه ابتدای سال برخی از افراد در کارهای روزمره خود با یک سری فکر مشغولی و بی میلی همراه می شوند و با ورود به فصل گرم آرام آرام از این سردرگمی خارج می شوند و در ادامه تسلط خیلی بهتری روی خود خواهند داشت ، شاید این اتفاق اثرات یک سری بستگی و گره باشد که از گذشته همراه شما بوده است اما در نیمه دوم خیلی اوضاع برای این افراد بهتر خواهد شد . اگر متولد دهه ۸۰ هستید سال ۱۴۰۱ برایتان سال خیلی خوبی از چند جهت خواهد بود و حس و حال فراموش نشدنی را امسال تجربه خواهید کرد . متولدین سال های ۱۳۶۸ ، ۱۳۶۹ ، ۱۳۷۰ روی دو اتفاق مهم چند باری نشست و گفت و گو خواهند داشت و برای یک سری از متولدین این سه سال نام برده شده یک اتفاق مهم عاطفی وجود خواهد داشت ، شاید ازدواج یا جدایی باشد ولی هر چه باشد این اتفاق فقط به خواست شما خواهد بود و در هر صورت روی آن خودتان خیلی رضایت دارید ، آقایان متولد این سه سال در سال ۱۴۰۱ روی کارهای مالی شان یک یا چند باری خوش اقبالی خواهند داشت . متولدین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۴ روی مباحث مالی تان امسال خیلی پر خرج خواهید بود و ناخواسته یا خواسته یک سری از هزینه هایتان افزایش پیدا می کنند این موضوع باعث می شود تا مجبور شوید انرژی را بگذارید که در سال های گذشته از آن امتناع می کردید ولی برایتان حاصل خوبی دارد و درآمد خوبی در ادامه در پیش دارید به شرطی که وقفه روی کارهایتان نیفتد ولی خاطرتان باشد به هر دلیلی بیش از درآمدتان مجبور هستید امسال را خرج کنید ، شاید این خرج ها مربوط به سرمایه گذاری باشد ولی خیر است .

بده بستان ارتباطی دارید و یک کینه یا کدورتی به دل دارید یا از شخصی در همین یک یا دو ماهه ابتدای سال به دل می گیرید که به کل رابطه تان را تا چند ماه طولانی با این فرد هرکس که باشد قطع می کنید ، همین طور با کسی که خیلی دوستش دارید یک قدم مشترک امسال بر می دارید که خیلی برایتان سودمند خواهد بود و ۲ یا ۳ سالی با این شخص این کار مشترک را ادامه خواهید داد . برخی از متولدین دهه ۷۰ با خانمی مثل مادر ، خواهر یا خانمی از فامیل تان یک اختلاف از گذشته دارید که امسال این اختلاف برایتان کمرنگ تر خواهد شد و کمتر با این خانم به مشکل می خورید و کلا در سال ببر خیلی خلق و خوی تان برخلاف نماد سال نو که نماد عصیانگری و تندخویی است ، آرام خواهد بود و به دور از تنش ها هستید و دوست دارید روی پیشرفت تان متمرکز باشید . یک پول قابل توجه را برای خرید یک وسیله خرج می کنید ولی خودتان از آن خیلی رضایت دارید . اگر متولد خرداد دهه ۵۰ هستید روی یک موضوع ارثی و مالی یا مسیر قانونی که از سال یا سال های گذشته درگیرش بودید برگ برنده دارید و این موضوع تا پاییز یا زمستان امسال برایتان عزتمندانه ختم به خیر می شود ، ولی یک نفر را خیلی خوب روی این اتفاق خواهید شناخت .

اگر فرزند دوم یا سوم خانواده هستید یک راه عاطفی و عشق و عاشقی دارید که خیلی تردید دارید و پر از دو راهی های فکری هستید ولی سعی کنید خیلی اطرافیان تان را از این بلاتکلیفی ها آگاه نکنید چون رفته رفته خودتان راه درست را پیدا می کنید . اگر شغل تان مرتبط با اداره یا شرکت یا حتی ملک و املاک است نیمه دوم امسال یک برد مالی خوب دارید . برای یک سری از متاهلین تا اواسط ماه خرداد که ماه تولد خودتان خواهد بود یک سردی یا کم توجهی بهتر می شود یا حتی رفع خواهد شد که خیلی از این بابت آرامش دارید . برخی متولدین تصمیم می گیرد که دوباره به ادامه تحصیل بپردازید یا به دنبال تحصیل برای یک زبان جدید می روید و این کار را خیلی زود انجام می دهید و خیلی از خودتان راضی می شوید و افکار تان نسبت به گذشته خیلی پخته تر می شود . اگر صاحب فرزند هستید ۲ تا موفقیت و خوشحالی از ته دل برای فرزندتان دارید که پشت سر هم است . یک سری از متولدین امسال با یک خانم خیلی گرم و صمیمی می شوید و رابطه و رفت و آمد شما افزایش پیدا می‌کند و این فرد شاید در گذشته خیلی برایتان مهم نبوده ولی امسال پر رنگ می شود و همین موضوع باعث افزایش احترام و عشق بین تان خواهد شد و این خانم ظاهر و باطنش یکی است و خوش قلب است .
یک تغییر را روی ظاهرتان انجام می دهید یا به تازگی انجام داده اید که خیلی استرس برای آن دارید و چند وقتی از کارهایتان جا می مانید ولی سر انجام آنطور که خودتان می خواهید می شوید فقط .یک سری از متولدین انتظار مهاجرت از یک مکان به مکان دیگری را داشته باشید. متاهلین لحظات بسیار خوبی با همسر و یا شریک عاطفی خود خواهید داشت و همین موضوع باعث افزایش هماهنگی در محیط خانوادگی تان خواهد شد. آقایان زیر ۴۰ سال متولد خرداد سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید برایتان سود بخش خواهد بود و اگر موانعی بر روی درآمد شما قرار داشته ، کنار زده می شود. با سرعت مجاز رانندگی کنید و بر قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارید. از ماه آذر تا بهمن سال جدید بیشتر از هر زمانی اضطراب و استرس پیدا می کنید و شاید این اضطراب برای یک ریسک باشد که انجامش میدهید در هر صورت مواظب باشید وگرنه این موضوع ممکن است بر روی سلامتی شما تاثیر بگذارد ، شاید ناخواسته یا بی دلیل کاری را بکنید ولی روی آن به ناچار استرس خیلی دارید . ملک و املاک سرمایه گذاری خوبی برایتان در سال جدید خواهد بود فقط از هرگونه حدس و گمان روی این موضوع اجتناب شود و با اطمینان کارهایتان را انجام بدهید .

 

سال ۱۴۰۱ سالی پرماجرا برای متولدین تیر ماهی خواهد بود و این آغاز عصر تغییر و تحولات برای خانم ها و آقایان متولد این ماه است البته برای افرادی که در پی این تغییرات باشند . بر خلاف یک سری از متولدین ماه های دیگر ، متولدین تیر در ابتدای سال در کارهایتان یک مسیر هموار و همراه با چند بزنگاه و اتفاق خوب را دارید و برای یک سری از شما یک یا دو پول مهم وجود دارد که به دستش می آورید و روی آن سرمایه گذاری می کنید ولی ماه های آذر و بهمن برایتان خیلی باب میل نخواهد بود و مدام در حال حفظ شرایط خواهید بود ، اما به دلیل اینکه ذاتاً شخص سخت کوشی هستید می توانید بر موانع این دو ماه غلبه کنید . متولدین سال های ۱۳۶۸ و ۱۳۷۳ در انجام یک کار سخت موفق خواهید شد و یک شادی مهم دارید . متولدین سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۶ شهریور و مهر ماه های خوبی برای اغلب شماست ، مخصوصا خانم های متولد این سال ها یک شانس و خوش اقبالی روی خواسته و نیت تان دارید ، اگر مجرد یا به دور از رابطه عاطفی هستید شاید این خوش اقبالی روی رابطه تان و یک آشنایی جدید باشد در کل این دو ماه مدار انرژی بالاتری را تجربه می کنید . اگر در حال آموزش یا تحصیل هستید امسال یک پیشرفت و موفقیت در این راه دارید که برای شما اهمیت زیادی دارد. مهمان و رفت و آمد نسبت به سال های گذشته بیشتر دارید با یک سری افراد به زودی روبرو می شوید و دیدار دارید . به یکی از خواسته ها و آرزوهایتان که مدت هاست دنبالش هستید می رسید و در رسیدن به این هدف آقای جوانی شما را حمایت میکند . به دنبال یک راه چاره هستید و این راه چاره در هر رابطه که باشد برطرف می شود .

چند جر و بحث خانوادگی در این سال دارید که شاید کارتان با اطرافیان به دلخوری و ناراحتی و رنجش کشیده شود ولی خودتان هم از این بابت دلخور نیستید و ترجیح می دهید که این اتفاق بیفتد تا اینکه خلاف آن باشد . یک سری از متولدین تیر ماهی چند وقتی است خیلی از شانس نداشتن تان گلایه میکنید ولی همیشه شانس های خوبی به شما رو می کند که قدر آنها را نمی دانید و چه باور کنید و چه نکنید شما خیلی خوش اقبال هستید و سخت ترین ها برایتان سهل می شود و خیلی ها به شما در این موضوع حسادت می کنند . اگر یک راه ازدواج دارید ، امسال این اتفاق برایتان به ثمر می رسد ولی از دست یک یا دو نفر خیلی دلتان می گیرد و با آن ها روی لج می افتید . یک مسئله مالی تا برج ۵ یا ۸ امسال برای شما رفع و رجوع می شود این گشایش شما را خوشحال خواهد کرد و یک پول بزرگ از این بابت به دست شما خواهد رسید که اسباب رسیدن به یکسری از آرزوهای شما را فراهم میکند. اگر متولد سال های ۵۳ یا ۶۵ یا ۷۷ هستید یک معجزه بزرگ دارید و سال ببر خیلی برایتان خوش یمن خواهد بود .

اکثر افراد جوان تیر ماهی به خاطر بافت و خلق و خویی که دارید و تاثیراتی که از مریخ و ماه روی تولدتان حاکم بوده حرف و سخن پشت سرتان زیاد گفته می شود که بیشتر از خودی های شما هستند . برخی متولدین خواسته یا ناخواسته دل شخصی را شکسته اید که مربوط به حالا نیست و برای چند وقت گذشته است باید این دلخوری را رفع کنید و از دل این شخص در بیاورید و از او طلب حلالیت کنید ، چون روی کارهای خودتان گره و سنگینی می افتد و خودتان بیشترین ضرر را متحمل می شوید . مجردین تیر ماهی فردی یا سر راه شما قرار گرفته یا قرار می گیرد که به این فرد زیاد اعتماد نکنید چون این فرد خیلی راحت دروغ می گوید و ممکن است از لحاظ عاطفی شما را فریب دهد پس گول حرفهای او را نخورید و مراقب باشید ، همین طور یک نفر در طالع تان دارید که دوست دارد که به سمتش بروید یا به سمت تان بیاید و این فرد به شما علاقه واقعی دارد ، اگر شما خودتان نسبت به کسی علاقه دارید این فرد صد درصد همان شخص نام برده شده در طالع تان خواهد بود و این احساس بین شما دو طرفه است . آقایان تیر ماهی انتظار سفرهای کوتاه برای شرایط کاری تان را بیشتر از هر وقت دیگری در این سال داشته باشید . اگر اختلافی میان شما و خواهر و برادران تان وجود دارد برطرف می شود یا خیلی کمتر خواهد شد و پیش قدمی برای آشتی دارید . پاییز امسال صبر و شکیبایی شما بارها و بارها مورد آزمایش قرار می‌گیرد اما به هر حال در انجام کارهایتان موفق خواهید بود .

حدس و حس ششم خوبی دارید و نسبت به خیلی از رتار ها از قبل آگاه هستید و همین موضوع به شما امسال کمک می کند که بتوانید یک دوست را خیلی خوب بشناسید . یک سری از متولدین یک رقیب کاری یا عاطفی جدی دارید که به شما توصیه می شود که مواظب این فرد خیلی باشید زیرا از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا بتوانند به شما آسیب برساند. تیر ماهی هایی که در گذشته شکست عاطفی یا احساسی داشته اید و به دنبال التیام این بی قراری هستید، این کار انجام شدنی است فقط احساسات خود را کنترل کنید وگرنه بر روی موقعیت حرفه ای و کاری تان تاثیر می گذارد. از نظر سلامتی احساس ناخوشایندی نخواهید کرد. اگر اضافه وزن و فشار خون بالا دارید امسال خیلی برای تغییر این وضع و اوضاعتان مساعد است و اگر به جریان بیفتید قطعی تغییر ادامه دار دارید. امسال در حیطه زندگی و حرفه‌ خود از روش های تازه و جدید استفاده کنید که برای شما سود بخش است . درهای درآمد به سمت شما باز خواهد شد اما به شما توصیه می شود که هزینه های خود را کنترل کنید و برای چیزهای بی ارزش صرف نکنید. یک سری از متولدین تا ۴ یا ۵ نوبت دیگر تغییر محل سکونت دارید یا خانه و یا حتی وسیله جدیدی خواهید خرید. برخی متولدین به دنبال یک وام می روید و آن را به هر نحو که شده خواهید گرفت . قبل از امضای هرگونه سند و یا قراردادی با دقت آن را بخوانید در غیر این صورت ممکن است با مشکلات قانونی مواجه شوید.یک سری از متولدین دهه ۷۰ امسال خواستگاری یا مراسم عقد دارید یا به تازگی داشته اید که برایتان آغاز تحولات و تغییرات جدید خواهد بود همین طور برخی از متولدین دهه ۸۰ که به تازگی در یک رابطه احساسی قرار گرفته اید با توجه به سال نو تنش و استرس را روی این رابطه خواهید داشت ولی نیت تان درست است و برخی جریانات از شما دور خواهند شد .

 

سال ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد سالی بسیار متفاوت تر آنچه که تا امروز تجربه اش را داشته اید خواهد بود. از نظر مالی، خانوادگی کنش و واکنش های زیادی را احساس خواهید کرد . تا تابستان امسال قدرت این را دارید و می توانید که درآمد خوبی داشته باشید و این اتفاق در پاییز امسال نیز به شما کمک می کند تا یک کار دلخواه و جدیدی که مدتهاست در فکر دارید را عملی کنید . در سال ببر متولدین برج شیر یک تقابل و خط و نشان جدی برای زندگی و اطرافیان شان خواهند داشت و این یعنی دشمنان و یا مخالفان زیادی در اطراف شما وجود دارند که می خواهند به شما تحکم کنند اما انرژی و دست تقدیر کاری خواهد کرد که دیگر نتوانند به شما دسترسی داشته باشند . با توجه به شخصیت تان فردی سرشار از احساس برای آنکه مورد اطمینان تان می باشد هستید و تمام تان را وقف آن فرد می کنید . یک یا دو اختلاف و بحث جدی در این سال دارید که فردی خیلی ناسازگاری می کند ولی هر طور شده این فرد جلوی شما مطیع می شود که مطیع شدن این فرد آرامش را به شما دوباره بر می گرداند .

قصد یک جابجایی کاری یا محل زندگی را دارید که یک مقدار انجام آن با تاخیر و صبر است ولی صورت میگیرد . برخی از متولدین تا قبل از شروع پاییز سال جدید با آقایی یک گفتگوی سرنوشت ساز دارید که تاثیر زیادی روی آینده شما دارد . یک جایی با ماشین همراه با تعدادی از دوستان یا نزدیکان خود در چند ماهه ابتدای سال می روید که خاطره ای خوب و شیرین برای شما دارد.تعدادی از افراد که متاهل هستید خیلی زندگی دار و خانواده دوست هستید ولی خیلی قدرتان را نمی دانند و این مسئله شما را ناراحت می کند . یک خانم دور و بر برخی از متولدین هست که فرد سخن چینی است و حرف هایتان را زیاد این طرف و آن طرف بازگو می کند ، اگر قصد پنهان کاری دارید حتما روی این شخصی پنهان کاری تان را انجام دهید . برخی متولدین که از چند وقت گذشته با یک دردسر و مشکل قانونی مواجه شده اید و این موضوع سر راهتان قرار گرفته است ، برای یک مدت ۴۰ تا ۷۰ روز باید روی رفع این مشکل صبوری داشته باشید ولی قطعی برای شما رفع می شود ، فقط دست گیر یک فرد نیازمند باشید . ماه مرداد که ماه تولد خودتان هم هست و ماه آبان برای بسیاری از متولدین ماه های خوبی خواهد بود و چند خبر و اتفاق مهم در این دو ماه دارید که در خاطرتان خواهد ماند . یک سری از متولدین دهه ۷۰ مردادی یک یا دو باری ، سفری کوتاه ولی لحظه آخری تا پاییز امسال می روید که در این سفر فکر و خیال برای شخصی زیاد دارید و فکرتان سمت اوست ولی به شما خوش خواهد گذشت .

برخی از خانم های ۲۰ تا ۲۷ سال این طالع بخاطر یک سری مسائلی که برای شما پیش آمده با یک شخص یا یک خانواده یک قطع رابطه خواهید داشت که این قطع رابطه طولانی خواهد بود و به خواست صددرصدی خودتان است و از آن پشیمان نیستید . یک سری از متولدین سال های ۱۳۶۸ ، ۱۳۶۹ یا ۱۳۷۰ اگر از کسی دور هستید و در گذشته دوستش داشته اید تا اواخر نیمه اول سال جدید خبری یا تماس تلفنی از این فرد دارید که این خبر یا تلفن شما را خیلی خوشحال می کند و امیدی را برایتان زنده می کند ، طوری که از ته دل میخندید. کنترل خوبی بر رقیبان و مخالفان خود امسال خواهید داشت. با توطئه کردن علیه شما کاری از پیش نخواهند برد. یک سری از مردان جوان این طالع در حرفه و شغل خوبی قرار دارید و فقط باید ذهن هوشمندی برای درآمد زایی تان داشته باشید و اگر استرس روی این شغل دارید و نگرانی های زیادی دارید تمام این نگرانی ها بیهوده است و شما شرایط خوبی برای رسیدن به آنچه که می خواهید دارید ، فقط دلسرد نباشید و تلاش کنید . اگر متولد ۱۳۷۲ ، ۱۳۷۳ ، ۱۳۷۴ هستید تا مدتی دیگر برای خانواده تان پولی را خرج خواهید کرد و نسبت به فردی که دوستش دارید یک ادای دین دارید و خیلی از این بابت احساس آرامش می کنید . آقایانی که قصد خرید ملک و یا وسیله نقلیه را در نیمه اول امسال دارید ، مشکل مالی تان جفت و جور می شود و شاید زیر بار یک قرضی بروید ولی جفت و جور می شود و این معامله را می کنید .

اگر دست شخصی پولی دارید این پول به سمت شما برمی گردد. برخی متولدین از نظر سلامتی مواظب باشید ممکن است با یک سری مشکلات جزئی در ارتباط با ناحیه شکم، استخوان و پایین تنه رو به رو شوید. به صورت منظم ورزش کنید. مراقبه انجام دهید. یوگا انجام دهید تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود.به شما توصیه می شود که رک گویی خود را امسال بیشتر کنید و اگر با حضور در موقعیتی یا دیدار با شخصی احساس خوشایندی ندارید این موضوع را صریح بیان کنید و قاطع باشید . به یک سری از متاهلین توصیه می شود که از بحث کردن در ارتباط با مسائل بی‌ارزش خودداری کنید . از اواسط ماه دی تا اواخر آن خرج و مخارج شما بیشتر خواهد شد و کمی دست خالی می شوید و درآمد کمتری کسب خواهید کرد ، توصیه می شود از کمی قبل تر از هزینه کردن بر روی وسایل یا خرید های بی ارزش خودداری کنید.با شریک عاطفی و یا همسر خود اختلاف نظرهایی خواهید داشت که ممکن است بر روی روابط تان تاثیر بگذارد. از ماه بهمن به بعد همه چیز دوباره به خوبی تحت کنترل خواهد بود و خودتان هم از درون احساس قدرت خواهید کرد . یک سری از مجردین این ماه هستند که در یکی دو ماه آینده آشنایی یا رابطه یا دوستی خواهند داشت و یک سری تغییر و تحولات احساسی خواهند داشت . متاهلین روابط با همسر و شریک عاطفی تان فراز و نشیب های همیشگی اش را دارد معجزه خاصی رخ نخواهد داد و در محیط خانوادگی هماهنگی و سازش بین شما برقرار خواهد شد همسرتان نتایج مثبتی از تلاش های پیگیرانه اش خواهد گرفت و درآمدتان بهتر خواهد شد و همین موضوع باعث می شود که پس انداز زندگی تان بهبود پیدا کند. انتظار یک سفر کوتاه مدت را تا تابستان امسال داشته باشید . در ماه مهر تا پایان ماه روابط تان با همسرتان گرم عاشقانه خواهد بود. اگر اختلافی با خانواده همسرتان دارید یا با خواهر و برادران خود دارید روی برطرف شدنش یک لجبازی و گره افتاده است و تا یک انرژی دفع نشود چیزی مطابق نظرتان نمی شود .

 

سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای متولدین شهریور می باشد و این طور می شود گفت که کمترین تنش ها را میان تمام ماه ها با نماد ببر خواهد داشت البته نه به این منظور که هیچ تنشی وجود نداشته باشد اما نسبت به سایر ماه ها سال ۱۴۰۱ سال بسیار پر بار تری برای متولدین شهریور خواهد بود . چالش هایی در بخش کارهای روزمره امسال مشاهده خواهید کرد که اگر همت کنید و پشت یک سری کارهای عقب مانده تان را بگیرید خیلی بازخورد خوبی در همین چند ماه اول سال نو خواهید داشت . تا اردیبهشت یا خرداد امسال اگر یک خلاقیت یا نبوغ برای کاری که انجام می دهید به خرج دهید قطعا و یقینا یک برد مالی خیلی خوب از آن شما خواهد شد . یک سری از متولدین که به تغییر شغل در سال جدید فکر می کنید از نظر شغلی اتفاقات بسیار مثبتی خواهید داشت و اگر شک روی این تغییر دارید این شک را پوچ کنید و باید انتظار فرصت های جدید در حیطه تغییر خود را داشته باشید .متولدینی که برای ادامه تحصیل برنامه ریزی می کنید یا به دنبال یادگیری آموزشی جدید هستید امسال این کار را صددرصد می کنید . یک سفر خارج از کشور برای یک سری از متولدین شهریور افتاده است ولی روی این سفر دست بستگی دارید و فعلا دست تان به جایی نمی رسد و بیشتر باید منتظر یک شانس خوب باشید . اگر متولد سال ۱۳۷۰ تا ۷۴ هستید و مجرد هستید امسال صددرصد آشنایی و دوستی دارید که خیلی دلبستگی روی این عشق پیدا می کنید و احتمال اینکه برایتان به ازدواج ختم شود خیلی بالاست همین طور برای مجردین یا متاهلین این ۵ سال نامبرده شده تا اواسط مرداد ماه شرایط مالی به کلی تغییر خواهد کرد و اگر باوری به این تغییر نداشته باشید قطعا آن را نخواهید داشت . یک سری از متولدین دهه ۶۰ از یک ضرر جبران ناپذیر که در آن قرار دارید یا به تازگی برایتان اتفاق افتاده است تا نیمه اول ۱۴۰۱ بیرون می آیید و یک استرس زیاد برایتان تمام می شود . یک سری از خانم های جوان این طالع خیلی یک دنده و مغرور هستید به شما توصیه می شود که این اشتباه رفتاری تان را بپذیرید و میزان هر احساسی را درون خودتان کنترل کنید تا کامتان بیهوده تلخ نشود .

یک سری از متولدین دهه ۵۰ امسال اگر صاحب فرزند دم بخت هستید برای فرزندتان یا فردی که از بستگان خیلی نزدیک شما است ، قدمی برای مراسم خواستگاری یا ازدواج بر می دارید که حتمی است اگر فرزندتان باشد خیلی برای خوشبختی اش دل نگران هستید ولی فرزندتان زندگی خوبی خواهد داشت و دعای خیرتان بدرقه زندگی اش خواهد بود . در رابطه با ازدواج هم برخی از متولدین که در آستانه این مراسم هستند شاید ازدواج تان چند روز یا هفته ای به تاخیر بیفتد ولی نگرانی تان را کنار بگذارید چون قطعا این اتفاق برایتان می افتد و فقط خودتان خیلی دلواپسی زیاد دارید . برخی متولدین مدتی است که از زندگی شخصی تان رضایت ندارید ولی آرام آرام دوباره شادی به زندگی شما برمی گردد. به زودی دو منبع درآمد برای شاغلین متولد این ماه جفت و جور میشود که از این بابت خوشحال می شوید. تا تابستان امسال یک مسافرت پیش روی تعدادی از متولدین است که اگر بروید از نظر روحی لازمه شماست و تغییر روحیه دارید . اگر زیر ۳۰ سال هستید و از کسی دلخوری دارید این فرد تا ۲ نوبت دیگر برای رفع آن نزد شما پیش قدم می شود . اگر صاحب مغازه یا گرداننده امور یک فروشگاه یا شرکت هستید یک یا دو معامله و خرید و فروش دارید که سر این معامله ها شاید خیلی حرص و جوش بخورید ولی این معامله ها با موفقیت انجام می شود و یک بار از روی دوشتان برداشته می شود . یک سری از خانم های جوان ، یک چشم و نظر امسال به شما می خورد که از این چشم و نظر در امان نیستید ولی یک قدم مالی یا یک کار خیر برای فرد نیازمندی انجام دهید تا انرژی خوبی از خودتان آزاد کنید و این چشم از شما دور شود . یک دست آوردی را خداوند نصیب شما می کند که از آن بهره زیادی خواهید برد و خواست خداوند است. ماه تولدتان برایتان ماه خوبی خواهد بود . افردی که متارکه عاطفی در گذشته داشته اند یا مدتی است در یک شکست عاطفی به سر برده اید یک عشق تازه و یک شروع تازه برای شما در راه است که از ماه تولدتان این موضوع آغاز خواهد شد و این موضوع قلب شما را به وجد می آورد و زندگی شما لذت بخش و همراه با امید و شادی خواهد شد و از یک گذشته تلخ بیرون خواهید آمد .
یک سری متولدین تا پاییز امسال سفری دارید که راجع به این سفر با دوستی گفتگو دارید و به همراه این دوست راهی این مسافرت می شوید و این سفر پر از خاطرات شاد و شیرین برای شماست . برخی افراد هم در این سه ماه ابتدایی سال یک سند ملکی را امضا میکنید که شاید برای یک جا به جایی باشد یا خرید در هر صورت این امضا را دارید و خیلی زود کارهایتان انجام می شود . خبر تولد یک نوزاد را می شنوید که خیلی خوشحال می شوید و شاید تعجب هم کنید . برخی افراد یک ناراحتی از ناحیه پا امسال دارید که کارتان اگر بی رعایتی کنید به دوا و دکتر کشیده می شود. خبری خوش اگر انتظارش را می کشید در راه است و به گوشتان می رسد و در جا خداوند را شکر می کنید . صبور باشید از بحث کردن اجتناب کنید و گرنه بر روی محیط خانوادگی تان تاثیر می گذارد . بر روی اهداف خود متمرکز شوید. سخت کوشی به شما کمک می کند که به اهداف خود برسید. قبل از گرفتن هرگونه تصمیم مهم مجددا فکر کنید.در ماه مهر امسال اوضاع زندگی تان به خوبی تحت کنترل شما خواهد بود و در هر محیطی که باشید تغییرات به سزایی خواهد داشت و اگر در یک نهاد دولتی یا اداری مشغول به کار باشید به احتمال زیاد تا پاییز امسال ترفیع می گیرید. یک سری افراد که در پی برگرداندن شخصی به زندگی تان هستید این اتفاق را باید خیلی پشتش را بگیرید و کارتان دشوار است ولی نشدنی نیست . دانشجویان متولد این ماه عملکرد خیلی بهتری خواهند داشت . برخی متولدین جوان امسال نظرتان نسبت به یک خانم خیلی تغییر می کند و شاید این خانم را مدتی از زندگی خود کنار بگذارید .افرادی که گره های مالی زیادی را پشت سر گذرانده اید تا چند ماه آینده درهای زیادی به سمت شما باز خواهد شد . اگر فرزند یا شخصی از خون خودتان دارید که این فرد متحمل بیماری است انشاالله امسال خیلی بهبود پیدا می‌کند .

 

 

 

سال ۱۴۰۱ سال بسیار شلوغ و پر فعالیت همراه با اتفاقات خوبی برای متولدین مهر می باشد . در اوایل سال از نظر مالی و کاری تغییرات بسیار مثبتی خواهید داشت . از نظر حرفه ای به ثباتی که مد نظرتان است می‌رسید . از نظر سلامتی نیز شرایط خوبی دارید ممکن است یک سری مشکلات جزئی وجود داشته باشد اما بهبود پیدا خواهید کرد اما با این وجود باید مراقب رعایت موارد امن سلامتی خود باشید. با شریک عاطفی و یا همسر خود یک سری اختلاف‌نظر وجود دارد ، به همین دلیل به شما توصیه می شود که از بحث های بی ارزش اجتناب کنید . وگرنه روابط تان دچار مشکل می شود.از تاریخ ۲۰ تیر ماه تا اواخر شهریور هرج و مرج هایی که در خانه یا محیط کارتان وجود دارد فروکش می کند و تا ورود به ماه تولدتان خیلی از این بلاتکلیفی ها و هرج و مرج ها از بین می رود . متولدین سال های ۱۳۶۷ و ۱۳۶۹ از نظر کاری و تجاری عملکرد بسیار خوبی خواهید داشت و پله های ترقی را چندتا چندتا بالا می روید ، متولد دهه ۶۰ در سال ببر در کل از نظر جایگاه شغلی و پیشرفت های مالی شرایط خیلی بهتری را نسبت به سال قبل خود دارد و برای متولدین این دهه از اواسط خرداد شرایط به طور محسوس تغییر خواهد کرد. یک سری از متولدینی که در محیط زندگی تان با یک سری مشکلات دست و پنجه نرم می کنید ، امسال با سخت کوشی که دارید و در حالی که ناامیدی هم ته دل خود دارید به موفقیت بزرگی می رسید و یک معجزه بزرگ احساسی دارید .

قبل از اینکه بخواهید تصمیم مهمی بگیرید مجدداً فکر کنید . اگر خانم متولد سال ۱۳۷۷ یا ۱۳۸۲ هستید یک چالش مهم در برابر شما قرار خواهد گرفت که باعث اثبات شما در جایگاهی که هستید می‌شود ، در این موقعیت به شما توصیه می شود که صبر کنید و اطمینان داشته باشید که یک سری از انتقاد ها به سمت تان باطل می شود . یک سری از متولدین سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۴ یک آشنایی یا دوستی دارید که عاقبت برایتان به ازدواج منجر خواهد شد و برای برخی از افراد منجر به یک جشن و مراسم خواستگاری می شود که در نیمه دوم امسال دارید شاید خودتان زیاد برای آن تاخیر می کنید ولی کارهایتان جفت و جور است و یک انرژی شما را برای برداشتن این قدم به جلو می کشاند . اگر متولد اواخر دهه ۴۰ یا متولد دهه ۵۰ هستید یک کار مرتبط با ارث و ملک برایتان از گره و بستگی بیرون می آید که خودتان هم خیلی از این بابت خدارا شاکر هستید و چند چشم هم روی این مال که به دستتان می رسد دارید ، یک قدم خیر برای فردی که محتاج یاری شماست بردارید . اگر آقای زیر ۳۰ سال هستید تا نیمه دوم امسال در مسائل شغلی و کاری تصمیمات بسیار مهمی خواهید گرفت . حس درونی به شما کمک به سزایی می کند و می توانید تصمیمات صحیحی را اتخاذ کنید همین طور در حیطه کسب و کار از خلاقیت خود استفاده کنید که موجب موفقیت شما خواهد شد دو یا سه تا مراسم دارید که به آنها دعوت می شوید و اگر شرکت کنید برایتان ماندگار خواهد شد . برخی متولدین یک مقدار خرید باقی مانده دارید و چیزهایی که می خواهید بخرید تا پایان بهار امسال می خرید و این موضوع به شما آرامش می دهد . از یک دوست قدیمی امسال یک خبر یا یک پیغام دارید . از یک آقایی میانسال تا مرداد ماه امسال خبر خوبی دریافت می کنید که از این خبر شاد می شوید و از این خبر یک سری تغییر و تحول در زندگی شما رخ می دهد . برخی افراد مشکلات و گرفتاری های مالی از قبل داشته اید که در این روزهای سال نو از بابت این مشکلات خیلی ناراحت هستید ولی غم و غصه تان تمام می شود و این مشکل برطرف می شود.

از دست یک دختر جوان یا نوجوان یک دلخوری و رنجش در یکی از ماه های فصل زمستان دارید که شاید برای چند روز یا چند هفته ای با او سرد شوید .
اگر به دنبال کار یک کار ملکی هستید و قصد اجاره یا خرید و فروش خانه یا ملکی را دارید این مسئله برای شما حل می شود و کارها مطابق میل شما به نتیجه می رسد و شاد می شوید. یک قطع رابطه و دلخوری دارید که مسبب این دلخوری و قطع رابطه خودتان هستید و بعد هم پشیمان خواهید شد پس حواستان را بیشتر به دور و اطرافتان جمع کنید تا کاری را انجام ندهید که افسوس بخورید.دو خبر مهم امسال دارید که یکی از آنها بالاخره شما را از یک نگرانی و استرس بیرون می آورد . تصمیمات جدیدی را برای زندگیتان می گیرید یا گرفته اید که این تصمیمات در هر زمینه ای که هست به نحو احسن انجام می شود و برگ برنده ای در دست شما خواهد بود. یکی از دوستانتان خیلی راحت دروغ می گوید و شاید خودتان هم متوجه این رفتارش شده باشید و چند باری به شما هم دروغ گفته که خواسته یا ناخواسته روی یک حرف خیلی از این دوست بیزار می شوید و تا مدتها از اطرافیان خود کنارش می گذارید . پیگیر وضعیت یک نفر می شوید و می خواهید از زندگی و اوضاع این فرد باخبر شوید ولی چیزی درست حسابی پیدا نخواهید کرد و دست خالی هستید. یک هدیه غیرمنتظره دریافت می کنید . از ماه مهر به بعد شرایط تان بسیار خوب خواهد شد . در زندگی حرفه ای خود شاهد موفقیت های زیادی خواهید بود . از نظر مالی در رفاه هستید . اما باید هزینه های خود را کنترل کنید و بیشتر به فکر سرمایه گذاری باشید . به دانشجویان و محصلین متولد مهر توصیه می شود که برای موفقیت در آزمون های پیش رو سخت تلاش کنید چون استرس نتایج تان را خراب می کند . در یک نگاه کلی روی طالعتان تا پایان سال شرایط مثبتی برای شما وجود دارد. ضرر های قبل تبدیل به سود های قابل توجهی از سرمایه گذاری های گذشته برایتان خواهد شد و اگر ضرری کرده اید به سود تبدیل می شود .

 

سال ۱۴۰۱ سال خوب همراه با چند پیامد مهم برای متولدین آبان می باشد . در همین چند ماهه ابتدایی سال اوضاع بر وفق مراد اغلب متولدین خواهد بود . اتفاق ها و جریان هایی که در گذشته در زندگی تان بدون هیچ گونه دلیلی متوقف شده بودند مجددا شروع خواهند شد و با ورود به ۱۴۰۱ به جریان می افتند . اعتماد به نفس شما بهبود می یابد . امکان رفتن به یک سفر به خارج از کشور برای شما مهیا می شود که باعث افزایش اعتبار شما در حیطه حرفه‌ای خواهد شد . اگر مشکل سلامتی مربوط به گوارش دارید دارید امسال نسبت به سال گذشته بهبود پیدا خواهید کرد. یک سری از متاهلین امسال به سختی کار می کنید و ممکن است به اجبار هم که شده برای چند روز یا چند هفته از شریک عاطفی و یا همسر خود برای مدتی دور باشید .اگر صاحب وسیله نقلیه ای هستید یا خودتان رانندگی می کنید یک خرج در نیمه اول سال برای این وسیله تان می کنید . برخی آقایان از دست کسی که هم خون خودتان است حرص و جوش زیادی می خورید و ناراحت هستید ولی کاری از دست شما برنمی آید و مجبور به تحمل این فرد هستید . یک سری از خانم های متولد دهه ۷۰ امسال تجربه عاطفی و عشق دارند و یک شخص به شما ابراز علاقه می کند و این ابراز علاقه هیجان زیادی برای شما دارد ، زود به نتیجه رسیدن و تصمیم گیری کردن به ضررتان است ، باید این رابطه را با همه خوب و بدی هایش با حوصله وزن کنید تا برای تصمیم گیری در آینده دچار مشکل نشوید زیرا این شخص خیلی جدی خواهان شما خواهد بود . یک هدیه یا یک وسیله ای به دور از زمان تولدتان در تابستان امسال دریافت می کنید که خیلی از گرفتن آن ذوق دارید و شاد هستید . راه روزی به روی شما باز بوده و بیشتر هم خواهد شد و از هر طریقی کسب درآمد می کنید و درآمد کاریتان افزایش پیدا می کند زیرا شما قدرت جذب بالایی برای دریافت پول دارید . یک کاری امسال با سیاست و پنهان کاری انجام می دهید که این سیاست جواب خوبی به شما می دهد .

برخی متولدین یک خبر غم انگیز دارید که از بستگان دور است و چند قطره اشک برای این فرد می ریزید اما به هر حال زندگی جریان دارد و این امر گریز ناپذیر خواهد بود . خانم های زیر ۳۵ سال متولد این ماه ، بن بست ها و فکر و خیال های زیادی دارید که با آنها درگیر هستید ولی با صبوری و سکوت حل خواهد شد . چند تا قرار و ملاقات در پاییز دارید که بیشتر جنبه کاری دارد ولی هر چه باشد در این ملاقات ها احساس ذوق زدگی و هیجان شدیدی می کنید و خیلی مشتاق یک فعالیت تازه می شوید و در یکی از آنها شما به هدف بزرگی خواهید رسید که انتظارش را زیاد کشیده اید. برای برخی افراد آقایی می خواهد یک بدی را در حق شما جبران کند ولی جبرانش برایش سخت است چون مغرور است ولی بالاخره اینکار را تا نیمه دوم سال جدید انجام خواهد داد و سعی کنید در این شرایط شما هم گذشت داشته باشید. اگر متولد سال ۶۷ ، ۶۸ یا ۶۹ هستید مرداد کلا ماه خوبی برایتان خواهد بود و چند بزنگاه مهم در مرداد ماه امسال دارید یا شاید برای برخی این جریان به شهریور هم بکشد ولی مرداد ماه به یادماندنی برایتان است . افراد جوان و نوجوان آبانی یک یا دو مسافرت کوتاه چند روزه در طالع دارید که اگر بروید دلتان باز می شود و روحیه تان شاد خواهد شد . اگر متولد ۷۰ تا ۷۵ هستید دو تا اتفاق مهم در سال جدید دارید که هر دوی آنها برایتان هم دوندگی دارد و هم شادی و فردی از خانواده شما یا خود شما در شرف ازدواج یا قرار دارد یا قرار می گیرد که یک مراسم خواستگاری هم دارید و در آن حضور دارید ، شاید دلخوری هم برایتان وجود داشته باشد و از رفتار یا حرف کسی رنجیده بشوید ولی این اتفاق در آخر عاقبتش شادمانی است . اگر صاحب فرزند یا فرزندانی هستید امسال از سوی یکی از فرزندانتان یک قدم مالی دارید و کمکی به شما می شود که به موقع خواهد بود . یک پول خوب در آذر ماه امسال به دست شما می رسد که آمدن این پول زندگی شما را تا حدودی تغییر می دهد .

با همسر خود در ارتباط با موضوعات بی ارزش بحث نکنید ، ممکن است روابط تان را تحت تاثیر قرار دهد . متولدین آبان اخبار مهمی برای سرمایه گذاری در بورس یا یک شراکت که از قبل بوده تا نیمه دوم سال دریافت می کنند . لز اواسط ماه خرداد تا اواسط تیر ماه ، احساس تان نسبت به یک فرد یا موضوعی که عاطفی است تغییر خواهد کرد و شاید سردتر برخورد کنید . متاهلین ماه تولدتان ماه بسیار خوبی برای رابطه با همسرتان خواهد بود و یک ماه آرام و خوب را با شریک خود سپری می کنید . همچنین برای رفتن به سفری در این ماه یا تا انتهای پاییز برنامه‌ریزی خواهید کرد و ممکن است به همراه خانواده و یا چند نفر از دوستان سفر کنید. برخی متولدین زیر ۳۴ سال که شغل دولتی دارید یا در نهادی خصوصی مشغول به فعالیت هستید از نظر ارتباط کاری با مشکلی رو به رو می شوید و یا با رئیس یا شخصی که از خودتان مقام بالاتری دارد دچار اختلاف خواهید شد و احتمال زیاد دارد که این شغل را از دست بدهید ولی اگر خودتان خیلی اوضاع را تنگ و سخت نکنید همه چیز به حالت نرمال باز می گردد . در ماه بهمن امسال باید بسیار محتاط باشید و دخل و خرجتان را کنترل کنید چون خیلی محتمل است که دست خالی شوید . از هر گونه استدلال پرهیز کنید مخصوصاً در ارتباط با موضوعاتی که اصلا ارزش ندارند زیرا بیهوده وقت گرانبهای خود را به هدر می دهید . اگر به تازگی در یک رابطه عاطفی قرار گرفته اید که مدت زیادی از آن نمی گذرد اختلاف نظرهایی به وجود می‌آید که باید صبر پیشه کنید و بدانید که خصوصیت یک رابطه خارج از این اختلاف ها و شناخت ها نیست . در انجام کارهایتان عجله نکنید و قبل از اینکه هر سندی را امضا کنید مجدداً در ارتباط خوب مطالعه کنید چون برخی از متولدین امسال با فرد هم خون خود در یک راه ارث و میراث دچار مشکل خواهند شد . از ماه آبان تا دی ماه ۱۴۰۱ اوضاع به خوبی تحت کنترل متولد آبان خواهد بود . اگر راه تحصیل یا آموزش محتوا یا زبانی جدید را دارید از نظر پیشرفت و یادگیری خیلی تغییر دارید . توسط آقای با تجربه و سن داری فرصت هایی از نظر تجاری پیدا خواهید کرد که مزایای زیادی دارند .

 

 

سال ۱۴۰۱ سالی سرشار ازاتفاقات برای متولدین آذر خواهد بود اتفاقاتی توام با احساس و انتظار ، تقابل تضاد های رفتاری برخی افراد با آنچه که در برابر شما بروزش می دهند . اگر متولد سال های ۱۳۷۰ ، ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲ هستید در دو یا سه ماهه ابتدای سال با یک سری موانع روبرو می‌شوید که ممکن است باعث بروز خشم یا ناراحتی شما بشود و در همین ابتدای سال با ببر عصیانگر جنگ اول را به راه می اندازید و خط و نشان های جدی را ترسیم می کنید و چند فراز و نشیب را در پی خواهید داشت ولی غلبه از آن شماست و تا مرداد امسال یک سورپرایز و شگفت دارید که کلی به شما در کنترل شرایط کمک خواهد کرد . اگر متولد دهه ۶۰ هستید مخصوصا سال های ۶۵ تا ۶۹ زیر سایه امنی قرار می گیرید و یک خستگی از تنتان بیرون می آید و نتیجه نیت و قدمی که برداشته اید را می بینید هر چند که اهداف غیر معقول ندارید ولی قسمت و تقدیر بر این است که همیشه شما را درگیر چالش های خواسته هایتان بکند ، چند دو راهی عاطفی و عقلی دارید که باعث سردرگمی تان شده است که تا شهریور امسال برایتان دو تا از این دو راهی ها پوچ می شود و تکلیف تان را می دانید . اگر متولد سال ۷۳ تا ۷۸ هستید برای یک مدرک یا رسیدن به یک جایگاه خیلی دوندگی می کنید و هر طور که شده آنچه که می خواهید را به دست می آورید . متاهلین برای چند باری با همسر خود اختلاف هایی خواهید داشت و همین موضوع باعث به هم خوردن هماهنگی در محیط خانوادگی تان می شود . یک سری از دختر های جوان زیر ۳۰ سال این طالع ، یک چشم و نظر یا حسادت روی یک رابطه عاطفی دارید که از گزند این چشم و حسد در امان می مانید ولی یک سری تنش ها دارید و از این بابت خیلی احساس تنهایی می کنید .

ماه تولدتان برایتان ماه بسیار فرخنده و خوبی خواهد بود دو یا سه اتفاق مهم و برگ برنده در این ماه در زندگی تان دارید . متولدینی که سردی یا خلا احساسی و عاطفی در گذشته داشته اید یا مدتی است یک متارکه عاطفی کرده اید یک آشنایی جدید و یک شروع تازه برای شما در راه است که تقریبا از اواخر نیمه اول سال برایتان این موضوع آغاز خواهد شد و این موضوع دوباره به شما شور و اشتیاق تازه ای می دهد و تجربه متفاوتی نسبت به گذشته خواهید داشت و از یک تجربه قبلی تلخ بیرون خواهید آمد . اگر آقا یا خانم متولد دهه ۵۰ هستید از دست یک شخص خیلی دلتان گرفته است یا می گیرد و احساس تنهایی زیادی می کنید ولی امسال یک معجزه بزرگ عاطفی دارید و از این بابت خیلی احساسی می شوید و اشک می ریزید . یک سری از متولدین زیر ۳۳ سال این طالع اگر کسی از زندگی تان رفته است دوباره به زندگی شما برمی گردد و مسائل تازه ای را با او دارید اینکه این برگشت به نفع شماست یا خیر چیزی نیست که در این طالع برایتان به درستی توضیح داده بشود ولی این را بدانید که این شخص واقعا به شما علاقه دارد اما بدون ایراد هم نیست . یک برگ برنده و پیروزی دارید که درباره یک ترقی و پیشرفت مالی است ولی خلا های مالی زیادی هم دارید که بخش عمده هزینه هایتان صرف این خلاها می شود . اگر فرزند دم بخت دارید یک سری نشست و گفت و گو و رفت و آمد در خانه تان دارید و برای این فرزندتان خواستگار خواهید داشت . دو تا گره کاری یا خانوادگی در تابستان و زمستان دارید که خیلی با بحثهای زیادی برایتان همراه می شود ولی یک آقا که خیلی به شما علاقه دارد شاید پدر یا همسرتان باشد به شما در رفع این گره کمک ویژه ای خواهد کرد و اطمینان داشته باشید که دست تنها نیستید . یک مسافرت تا تابستان یا پاییز امسال می روید که خیلی زود کارهایتان جفت و جور می شود ولی می روید و بار فکری و روحی را سبک می کنید .

اگر به دنبال خرید وسیله نقلیه هستید یا اگر یک وسیله نقلیه مدتی است دارید این وسیله را تغییر می دهید و نو می کنید یا هر طور شده امسال آن را می خرید و یک آرامش تا چند ماه از این بابت دارید . بهمن امسال ماه پر تلاشی دارید و متولدین این ماه دوندگی زیادی خواهند داشت ولی این دوندگیها به خیر و شادی است. چند تلفن دارید که هم شاد میشوید و هم ناراحت خواهید شد ولی در کل به آرامش خواهید رسید.یک سری نقشه برای مالکیت یک مکان یا جایگاهی کشیده اید یا دارید و روی این نقشه خیلی برنامه ریزی فکری کردید ولی امسال فقط بذر آن را می کارید و در سال های آینده نتیجه این برنامه ها را می بینید . اگر زیر ۳۳ سال سن دارید تا برج ۶ یا ۷ امسال به دنبال یک امضا و یک قرارداد خواهید رفت و اگر شغل آزاد دارید چند تا پول خوب به دست می آورید ولی زود هم آن را خرج می کنید . خبر تولد یک نوزاد یا حاملگی یک خانم را خواهید شنید . برخی افراد که متاهل هستید از همسرتان چند وقتی است کوتاهی و بی توجهی می بینید و این موضوع اگر خانم هستید خیلی شما را آشفته کرده است. در مورد یک فرد جوانی خبری می شنوید که شاید برای چند دقیقه گیج و مبهوت شوید . اگر متولد سال ۶۸ تا ۷۲ هستید و مجرد هستید امسال صددرصد آشنایی و دوستی دارید که خیلی دلبستگی روی این عشق پیدا می کنید و مطیع و دوستدار این شخص می شوید و این آشنایی روی خلق و خوی شما تاثیر مثبتی می گذارد . اگر مشکل مربوط به دندان دارید تا ۳ یا ۴ نوبت دیگر این موضوع را پیگیری می کنید و هر طور شده این مشکل را رفع می کنید ولی باز هم خیلی سهل انگاری می کنید . در اواسط ماه آبان شرایط از نظر زندگی حرفه ای برای شما تغییر می کند و از کاری که انجام می دهید لذت خواهید برد ، ممکن است با بحث های کوچک و بزرگی روبه‌رو شوید ولی امسال دیدگاه عمیق تری نسبت به کمیت و کیفیت زندگی تان خواهید داشت . اگر حامی خانواده تان هستید یک فشار مالی را برای خانواده تان امسال به دوش می کشید یا شاید با هزینه‌ ای غیرمنتظره‌ در خانواده رو به رو شوید که در هر صورت رفع و رجوع کردن آن را شما به عهده می گیرید . از بستن قرارداد یا انجام کاری مهم در روز ۱۳ و ۲۸ اردیبهشت اجتناب کنید و به یک روز بعد هر قصدی دارید موکول کنید زیرا این دو روز در اردیبهشت اصلا برای کارهای مهم تان خوش یمن نیستند . آن را به ماه بعد موکول کنید.

 

 

سال ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماهی سال پر باری خوبی خواهد بود و نماد ببر ، دست آوردهای پر شماری را برای اغلب متولدین این ماه به همراه خواهد داشت . در سه ماهه ابتدای سال فکر مشغولی های زیادی دارید و یک شخص را خیلی در ذهن و خاطر خود دارید که برایتان پر رنگ است . برخی افراد امسال برای تحصیل در سطوح و مقطع بالاتر برنامه ریزی می کنید . برای متولدین سال های ۱۳۷۰ ، ۱۳۷۳ و ۱۳۶۹ یک سری از گرفتاری های عاطفی و مالی که از گذشته همراه شما بوده کمرنگ تر خواهد شد و می توانید تسلط خیلی بهتری روی اوضاع زندگی تان داشته باشید ، فراموش نکنید که امسال شرایط ۱ یا ۲ ریسک خیلی جدی و تاثیر گذار را خواهید داشت که اگر تن به هر کدام از آن ها بدهید برایتان موقعیت های جدیدی را به همراه خواهد داشت و سرنوشت و مسیر زندگی تان کاملا دگرگون خواهد شد . اگر متولد سال های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ هستید در شش ماه دوم سال مخصوصا از برج ۸ به بعد بهبود خیلی خوبی در زندگی عاطفی و مالی تان وجود خواهد داشت و اگر متاهل هستید یا در رابطه ای عاطفی قرار دارید رابطه تان با شریک عاطفی و یا همسرتان به خوبی پیش می رود. توانایی کنترل کردن احساسات خود را خواهید داشت.

اگر زیر ۴۰ سال سن دارید امسال خیلی تغییر نگرش دارید و خیلی جا افتاده تر می شوید و از این بابت احساس خوبی نسبت به خودتان خواهید داشت چون از یک یا چند خواسته نا بجا و جدی دوری می کنید و از این بابت خودتان را تحسین می کنید . در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به شش ماه دوم در فضای درون خانوادگی و زندگی شخصی تان پیشرفت خیلی بیشتری نسبت به شش ماه دوم سال دارید و بیشتر وقت برای خانواده یا گفتگو و رشد با این افراد می گذارید . متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ در سال ببر سرنوشت از شما حمایت می کند و یک یا دو شانس خیلی خوب در طالع تان دارید که برای متولدین سال های ۷۲ و ۷۳ و ۷۴ بخش عمده آن مربوط به اتفاقات مهم عاطفی و آشنایی با یک یا دو فرد جدید خواهد بود یا شاید هم یک ازدواج و خواستگاری یا مراسم این چنینی . آقای تقریبا جوانی برای یک سری از متولدین در یکی از برج های پاییز قدم بزرگی برمی دارد که این قدم روی زندگی و آینده شما تاثیر فراوانی دارد و روی مسیر زندگی شما تاثیر زیادی می گذارد و این تاثیر کاملا برایتان مثبت خواهد بود . چند معامله دارید که برای یکی از آن ها استرس خیلی دارید ولی به ثمر می رسد و از به ثمر رسیدن این معامله سود خوبی نصیبتان می شود و انجام آن در هر رابطه که هست سودمند است . یک عده از متولدین خانم دهه ۶۰ مدتی است در بلاتکلیفی احساسی قرار داشته اید و فردی که دوستش دارید شما را بین زمین و آسمان نگه داشته است که تا نیمه دوم امسال یک دیدار و یک ملاقات با این فرد دارید و از این بلاتکلیفی خارج می شوید و یک وضعیت برای شما روشن و واضح می شود .

برخی متولدین دلتنگ و ناراحت هستید و این دلتنگی بخاطر یک شرایط پیچیده است که در آن یا از قبل قرار داشته اید یا به زودی قرار می گیرید و برای چند روز دلتنگ و بی حوصله می شوید و در چشم انتظاری قرار می گیرید . یک کار نیمه تمام در کارتان است که انگار روی آن سنگینی دارید ولی هر طور شده امسال باید برطرف شود تا دوباره خنده و شادی به سمت شما بیاید و این موضوع تاثیر زیادی روی شما گذاشته است . دوستان زیادی دارید و به واسطه این دوستان چند باری در سال جدید در دورهمی و مهمانی جمع می شوید و لحظات خوبی دارید . یکی از پنجشنبه جمعه های ماه خرداد برای شما هم خوب و هم به خوشی می گذرد . یک سری از متولدین آقای این ماه چشم و حسادت نسبت به شرایط شما زیاد است و یکی دو نفری هستند که خیلی سعی دارند شما را سرد و بی میل کنند مراقب اطرافیان خود باشید و همه را خوب نبینید . یک سری از متاهلین در زندگی مشترکتان تنها هستید و کسی شما را درک نمی کند و اکثر مسئولیت های زندگی روی دوش شما است و این موضوع شما را کسل و خسته کرده طوری که از زندگی حالت فرار دارید ولی در این چند ماهه ابتدای سال یک سری تغییرات در رابطه تان خواهید داشت . سر یک موضوع ملکی برخی متولدین امسال در ناراحتی قرار می گیرید و برای یک کار که مربوط به یک زمین یا خانه می شود اوقات تلخی دارید ولی به جایی نمی رسید و شاید از این بابت یک ضرر و زیان مالی هم متحمل شوید . یک سری از متولدین که مجرد هستید راه ازدواج شما روی برج های ۳ ، ۴ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۱ باز است و اگر در این ۵ برج گفته شده ازدواج داشته باشید چند تا راحتی در همان شروع زندگی تان دارید . برخی افراد امسال با یک مسافر راه دور دیدار و ملاقات دارید و از دیدن این فرد شاد و مسرور می شوید و بخاطر این افراد به یک مهمانی دعوت می شوید و شرکت می کنید . اگر وسیله نقلیه دارید یک پولی را تا تابستان امسال برای این وسیله نقلیه هزینه می کنید که خیلی این هزینه برای شما سنگین است اما چاره ای ندارید .

 

 

سال ۱۴۰۱ سال بسیار خوبی برای متولدین بهمن خواهد بود و چند پیروزی بزرگ را در این سال خواهید داشت و بر رقیب یا یک بد خواه پیروز می شوید همین طور امسال سالی پرماجرا برای جوانان این ماه خواهد بود و این آغاز تغییر و تحولات برای دختران و پسران جوان متولد این ماه است . پیگیر دو تا کار خواهید شد یا از سال قبل این دو تا کار همراه شما بوده است که خیلی زود این دو تا کار ، تا خرداد و شهریور نهایت تا آبان امسال برایتان به نتیجه می رسد و از به نتیجه رسیدن آن خیلی شاد می شوید و به اهدافتان می رسید و این بخاطر پشتکار و تلاش خودتان است که به خواسته تان می رسید . برخی از متولدین دهه ۶۰ یک نذری با دل شکسته کرده اید ولی به زودی ادای نذر می کنید و حاجت روا می شوید . متولدین بهمن در ابتدای سال در کارهایتان یک سری چالش همراه با چند بزنگاه و دست آورد را خواهید داشت و برای یک سری از شما چند پول مهم وجود دارد که به دستش می آورید و روی آن سرمایه گذاری می کنید و ماه های دی و اردیبهشت برایتان خیلی باب میل نخواهد بود و در این دو ماه بیشتر در حال حفظ شرایط خواهید بود ، اما به دلیل اینکه ذاتاً شخص سخت کوشی هستید می توانید بر موانع این دو ماه غلبه کنید .

متولدین سال های ۱۳۶۸ و ۱۳۶۹ در انجام یک کار سخت موفق خواهید شد و یک شادی مهم دارید . روز ۹ آذر و ۲۴ دی ماه روز های خوب و شادی برای تعداد زیادی از متولدین بهمن ماه است . برخی از متولدین دهه ۷۰ مدتی است که یک شکست روحی یا عاطفی را متحمل شده اید و از فردی که دوستش داشته اید یک ضربه عاطفی داشته اید و خیلی چشم انتظاری برای برقراری دوباره رابطه تان دارید و این اتفاق زودگذر است و یک قطع رابطه طولانی روی این اتفاق دارید و دلیل آن یک لج و لجبازی و غرور زیاد است ولی اگر از این شخص رو برگردانید برایتان خیلی بهتر است زیرا در این رابطه بیشتر شما هستید که اذیت می شوید . یک سری از متولدین دهه ۵۰ که صاحب فرزند هستید یک دلخوری از فرزندتان در سال جدید دارید که برای یک مدت روی دلتان می ماند و شاید بخاطر حرف یا رفتاری باشد که از این فرزند شما سر میزند و نسبت به خواسته شما بی توجهی می شود اما باید از این موضوع بگذرید وگرنه رابطه تان با این فرزند به سردی می رود .

یک سری از مجردین با فردی مهربان و دلسوز تا نیمه اول امسال آشنا می شوند و این فرد سر راهتان قرار می گیرد یا شاید هم قرار گرفته است و اگر می خواهید جواب یا پاسخی به این فرد بدهید این کار را می کنید چون آرامش خوبی از این فرد نصیب شما می شود و اگر پاسخ شما مثبت باشد رابطه خوب و طولانی مدتی با این فرد خواهید داشت . به یک نفر یا یک حرفی در ارتباط با موضوعی خیلی شک می کنید و دچار اوهام و تردید روی این فرد یا حرف هستید و دائم پیگیری می کنید بخاطر شکی که در آن قرار دارید ولی این شک شما بی مورد و پوچ است و سعی کنید اطمینان بیشتری داشته باشید چون این شک تمام نقشه ها و برنامه هایتان را در آینده خراب می کند و ممکن است باعث بهم خوردن یک رابطه خوب و احساسی بشود . متولدین سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ آبان و بهمن ، ماه های خوبی برای اغلب شماست ، مخصوصا خانم های متولد این سال ها یک شانس و خوش اقبالی روی خواسته و نیت تان دارید ، اگر مجرد یا به دور از رابطه عاطفی هستید شاید این خوش اقبالی روی رابطه تان و یک آشنایی جدید باشد در کل این دو ماه مدار انرژی بالاتری را تجربه می کنید .

یک سری از متولدین اگر شاغل هستید در محیط کاری شما در نیمه اول سال یک بحث و مشاجره پیش می آید که سکوت شما باعث بودن شماست و اگر بخواهید بی حرمتی کنید ممکن است به کارتان آسیب وارد شود و شغلتان را از دست بدهید پس مراقب هر رفتاری در این جر و بحث باشید و خودتان را کنترل کنید و از عصبانیت دوری کنید . اگر بین ۲۸ تا ۳۳ سال سن دارید و فردی از زندگی شما رفته که پشت سر این فرد گریه کردید و اشک ریختید این فرد دوباره برمی گردد ولی باید یک زمان ۴ یا ۷ ماهه صبر کنید و صبوری داشته باشید تا خودش دوباره سمت شما بیاید و وقتی دوباره خودش به سمت شما برگردد گذشته را برای تان جبران خواهد کرد به او فرصت دوباره ای می دهید و او را می بخشید . دشمن و تنگ نظر دارید و این افراد دوست دارند بی نظمی و برهم ریختگی شما را ببینند و در روزهایی که خوش هستید این افراد اگر از خوشی شما با خبر شوند احساس اذیت دارند ، سعی کنید سیاست رفتاری و گفتاری تان را بیشتر کنید . یک سری از آقایان زیر ۴۴ سال یک معامله در تیر ماه امسال دارید که این معامله در هر رابطه ای بود روی آن دقت زیادی داشته باشید و با افراد با سابقه مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید. چه خانم هستید و چه آقا با دوستتان در رابطه عاطفی هستد امسال صحبت و گفتگوهای زیادی دارید که از این گفتگوها به نتایج هدفمندی می رسید .

خبری خوش دارید که این خبر حامل یک اتفاق عالی در زندگی شما است و با این خبر راه یک پول هم برای شما باز می شود و از آن یک برگ برنده و پیروزی دارید . عجول هستید ولی گاهی عجول بودن کار دست شما می دهد . برای یک سری از متولدین تا پاییز امسال سفری خارج از شهر برایتان پیش می آید که خود شما خیلی خواهان رفتن به این سفر هستید ولی خیلی باید پشت این کار را بگیرید تا راهی شوید چون برای رفتن به این سفر مخالفان زیادی دارید که سر راه شما هستند مخصوصا اگر متاهل باشید . یک سری از افراد مجرد خانم زیر ۲۶ سال یک پیشنهاد دوستی تا آذر ماه امسال دارید ولی این فرد زیاد مناسب شما نیست روی این مورد زیاد استپ کنید و زود جواب ندهید و تحقیق زیادی داشته باشید و مشورت کنید و بعد پاسخ بدهید.

سال ۱۴۰۱ سالی است که نتایج دلخواه برای متولد اسفند به همراه دارد . متولدین سال های ۱۳۵۲ ، ۱۳۵۳ ، ۱۳۶۷ و ۱۳۷۱ چه خانم و چه آقا یک سال خیلی ایده آل را نسبت به سختی های سال گذشته تان خواهید داشت . اگر متولد دهه ۷۰ هستید خانم یا آقا فرقی نمی کند ، شخصی مدتی است که دلبسته شما است و به شما علاقه دارد که یا می دانید این علاقه و عشق واقعی است یا نمی دانید ، ولی این علاقه واقعی است و این فرد سفت و سخت برای رسیدن به شما قدم برخواهد داشت چون خودتان دو دل هستید سعی کنید این فرد را باور کنید و عینک تردید را از چشمتان بردارید مخصوصا برای خانم ها متولد این دهه آقایی که خواهان شما است به زودی برای شما یک قدم برمی دارد که این قدم شما را در عشق سربلند می کند و به خودتان می بالید . برخی متولدین که زیر ۳۴ سال هستید پاییز امسال به سفری دریایی دارید که می روید و شاید با کسی باشد که دوستش دارید راهی می شوید . یک عده از افراد یک یا چند سالی بر سر یک این زمین یا خانه ای که دارید دچار مشکل هستید و برای رفع مشکل این ملک باید زیاد دوندگی کنید ولی این دوندگی خوب است و تا نیمه دوم امسال به نتیجه قطعی میرسید و یک خوشحالی از ته دل دارید اما چون خودتان خیلی استرسی هستید در این راه نگرانی های زیادی را پشت سر می گذارید . افراد شاغل که شغل اداری یا دولتی دارید و حقوق بگیر هستید یک ترقی و پیشرفت دارید و یک سمت یا یک پست جدید بدست می آورید و افزایش درآمد خواهید داشت .

از یک تماس تلفن که شماره ۶ دارد تا تابستان امسال یک خبری مهم دریافت می کنید که این خبر باعث خنده شما می شود و برای چند ساعت یا چند روز شاد هستید . به چند مهمانی تا برج ۱۰ یا ۱۱ امسال دعوت می شوید که در این جمعها خیلی در چشم و نظر هستید و حتما برای خودتان اسپند دود کنید و یک قدم خیر کوچک برای رفع این چشم و نظر برای فرد نیازمندی بردارید . یک بیماری و مریضی چند روزه در پاییز امسال دارید یا فردی که به شما نزدیک است این بیماری یا مریضی را خواهد داشت ولی نگران نباشید چون زود هم خوب شدن دارید و دوباره سلامتی از این مریضی حاصل می شود . یک سری از خانم های دهه ۵۰ یا ۶۰ تا اواخر نیمه اول امسال سفر زیارتی امام رضا(ع) در پیش دارید و یک دفعه و غیر منتظره طلبیده می شوید و راهی می شوید برخی متولدین این دو دهه در این مسافرت با فردی که غیرمنتظره سر راهتان قرار می گیرد آشنا می شوید و این آشنایی در هر زمینه ای که هست برای شما سودمند است و خواست این آقای بزرگوار و معصوم برای شماست . ماه تولد خودتان خیلی ماه متفاوتی برایتان خواهد شد و واقعا احساس کامل بودن در تولد امسالتان می کنید . آقایان جوان این طالع اگر پیشنهاد جدیدی در دی ماه امسال برای شما شد شراکت یا سرمایه گذاری فرقی ندارد ، فعلا دست نگه دارید و روی این پیشنهاد بی گدار به آب نزنید چون فرد مقابل شما خوش سر و زبان است و خوش ظاهر ، مراقب باشید فریب ظاهر این فرد را نخورید . اگر (الف ) ، (م ) یا ( ی ) در نام خود دارید ، در هر سنی که باشید فرقی نمی کند یک موفقیت خیلی بزرگ دارید که مثل یک معجزه بزرگ در زندگی تان خواهد بود و خودتان هم خیلی وقت است برای این موفقیت انتظار می کشید یا انتظار کشیدید ولی هر طور شده در سال ببر به آن دست پیدا می کنید و اگر متوسل به نذری شده اید حاجت روا می شوید .

یک سری از افراد این ماه در رابطه با فردی قضاوت اشتباه می کنید و به غلط روی لجبازی با این فرد می گیرید ولی اگر منطقی باشید و کوتاه بیایید مهر و محبت این فرد را نسبت به خودتان می بینید و ارتباط خود را با این فرد بیشتر می کنید . یک سری از متولدین اسفند یک غرور روی حرف یا کاری که کردید دارید و من من زیادی روی آن دارید اگر دست از این کار بردارید و روی عقل و منطق گام بردارید و غرور و لجبازی را پوچ کنید تا مهر ماه امسال به آنچه که لیاقتش را دارید می رسید . جابجایی دارید که این جابجایی خیلی راحت و بی دردسر برای شما انجام می شود و از یک مشکل قبل رها می شوید و شاید ترقی در مکان زندگی تان داشته باشید ولی هر چه هست استرسی اگر روی این جا به جایی دارید آن را کنار بگذارید چون همه چیز برایتان خوب پیش می رود . خانم های جوان این طالع در سال یا سال های گذشته ضربه های زیادی خوردید ولی امسال هر طور باشد سال خوبی دارید . اگر متاهل هستید دو تا جر و بحث و دلخوری با شریک زندگیتان در بهار و تابستان امسال دارید که خیلی می رنجید و ناراحت می شوید و این رنجش بخاطر حرفهایی است که بین شما رد و بدل می شود ولی دل پاکی دارید و زود می بخشید و فراموش می کنید و دوباره آشتی دارید .

راه روزی شما باز است و از لحاظ درآمدی در شرایط خوبی قرار می گیرید و خیلی روزی و مال در ماه های میانه سال دارید و پول های زیادی از لحاظ کاری به دست شما می رسد و در کسب و کارتان موفق هستید.یک سری از متولدین امسال یک وسیله نقلیه را یا می خرید یا اگر دارید آن را تعویض می کنید و اگر خودتان به دنبال تعویض آن بوده اید امسال صد درصد این کار را انجام می دهید و یک تغییر خوب روی این وسیله خواهید داشت . اگر متولد دهه ۵۰ هستید و صاحب فرزند دم بختی هستید در این سال یا سال آینده فرزندتان را راهی خانه بخت می کنید و خیلی برای سر و سامان گرفتن این فرزندتان دوندگی می کنید و دست تنهایی هم روی یک سری از کارهای این مراسم دارید ولی عزتمندانه همه چیز برایتان پیش می رود و این خواست و یاری خدا برای شماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد