طالع مِری تی تِسْ برای اسم هایی با حرف دوم ” س,ت,و,ی,ز,ش “

طالع مصری مری تی تس : ٤ زن كه اين حرف در دوم اسمشان است توسط مِسِخْنِت( الهه زايمان و تولد) مورد توجه قرار گرفته اند.روز 27،23،19 این ماه براى اين ٤ زن تابش نور خورشيد بهترين حالت ممكن را دارد و اتفاق خوبي برايشان در راه است.در حال حاضر برای چندتا موضوع در چشم انتظاری به سر می برید و نمی دانید که آخر و عاقبت به کجا می رسید و چه می شود اما یک يا دو مورد اين انتظارها به زودی رفع می شود و از این انتظارها خلاص میشوید.

اگر برای انجام کاری بر سر دو راهی هستید و نمی دانید که چه کاری بهتر است اونی که در فکرتان است عملی کنید، به موفقیت می رسید. شنیدن یک سری حرف و سخن در این ایام باعث استرس و نگرانی شما می شود و چند روز دچار استرس می شوید.

اگر با فردی در حال حاضر فاصله دارید یا به هر دلیل دور هستید يا قهر هستید دوباره ارتباط بین شما برقرار خواهد شد و این فرد به زودی به سمت شما می آید.مدام در طالع اين ماه شما آزيرس( الهه عشق آفرينى) در حال نمايش است به اين معنى كه اگر مجرد هستيد فردى با چشم و ابروى مشكى، مژه هاى پر و قد مناسب كه در حروف اسمى اش د ى ب دارد جذب شما ميشود ، انسان خوش فلبی است به او اعتماد داشته باشید برای متاهلین آزیرس چهره ی غمگین به خود دارد به این معنی که چند تا دلخورى و ناراحتی و جر و بحث با شریک زندگيتان در پیش دارید که خیلی به هم میریزید و عصبانی و دلخور می شوید ولی از آنجا که شخص مهربانی هستید و زبان خوبی برای صحبت کردن دارید سعی کنید با گفت و گو این دلخوری را از بین ببرید بهترین راه برای از یاد بردن این ناراحتی هم آغوشی و هم خوابی با شریک زندگیتان در روزهایی که عدد 2 و 7 دارند.

ایسیس (الهه میل جنسی ) طبع و گرمای شما برای برقراری رابطه را در این روزها را خوب و عالی میبیند اگر تاثیر عشق بیشتری میخواهید و به دنبال از بین بردن سردی در رابطه تان هستید به چشمان معشوقه خود هنگام همخوابی بیشتر نگاه کنید چون انرژی شما در مدار بسیار بالایی قرار دارد و به راحتی با ارتباط چشم دوست داشتن خود را به معشوقه تان منتقل میکنید.

یک تغییر و جابجایی غیر منتظره دارید اصلا انتظارش را ندارید و یک دفعه يا محیط کار يا محیط زندگی شما تغییر می کند يا یک تغییر بزرگ در شرایط زندگی شما رخ می دهد و مسیر زندگی شما عوض می شود به هر حال این تغییر يا جابه جایی خیلی اتفاقی است و باورتان نمی شود. سفر سياحتى داريد که می روید و این سفر روی روحیه خسته شما تاثیر خوبی می گذارد. دوستان زیادی دارید با یک سری از افراد آشنایی و دوستی جدید دارید ولی از بودن کنار این دوستان و این افراد لذت خواهید برد.

در یکی از روزهای این ماه سطح انرژى شما به طرز چشم گيري پايين مى آيد که از روی دلتنگی و غم وغصه است ولی سعی کنید با گوش دادن به یک موسیقی ملایم خودتان را از این دلتنگی رها کنید و مثبت فکر کنید.

باستِت ( الهه ي شانس) با افرادي که حروف ذکر شده در دوم اسمشان است بسیار هماهنگ است خبر خوب برای شما اینکه یک ملک یا وسیله با ارزش مادی خوب برای شما معامله میشود هر چه که هست خیر و سود برایتان دارد. اگر متولد تخ (فروردين) یا بارامودا (آبان) هستید دو الی سه وعده دیگر با دختری با موهای خرمایی رنگ و چشمانی سبز یا قهوه ای آشنا میشوید که این دختر شما را به مکانی میبرد که برایتان راه جدیدی به سمت پیشرفت بزرگ دارد شما به مرور به این دختر وابسته خواهید شد یا دوست خوبتان میشود یا شریک زندگیتان و اگر متولد هِفيفى (بهمن) یا كاهِركا (تير) هستید تا چند ماه آینده یا خودتان یا یکی از اطرافیانتان مراسم عقد و عروسی میگیرد.متولدین بارام هات (مهر) و فائوفى (ارديبهشت) و بشَنس (آذر) هم یک شخص فوق العاده حسود دارند که چشم ندارد یک لحظه شادی شما را ببیند این شخص از هیچ راهی برای آسیب رساندن به شما دریغ نمیکند خیلی واضح نیست که چه شمایلی دارد ولی هرچه که هست این شخص جنسیت مذکر دارد.

افرادی که بین سنین 30 تا 38 سالگی هستند در اطرافیان خود کسی را رنجانده اند که آن شخص به شدت به شما علاقه دارد به سمتش بروید که گره ی باز شدن کار هایتان به دست آوردن دل این فرد است. بین روز های 10 تا 15 مِسرا (اسفند) حتما تخلیه انرژی منفی کنید و چند ساعتی را با خداوند در حال عبادت باشید.

 

 

 

راهنمای ماه ها و الهه های مصر باستان

طالع مصری مری تی تس

 

طالع مصری مری تی تس

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

 

طالع مصری مری تی تس

 

10 پاسخ به “طالع مِری تی تِسْ برای اسم هایی با حرف دوم ” س,ت,و,ی,ز,ش “”

  1. نانو گفت:

    سلام مرسی جالب بود ولی کاش‌میگفتین اون شخص حسود چه مشخصاتی داره

  2. نوشین گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید بنده ٢ تا اسم دارم یکی تو شناسنامه یکی اسم مستعاره من باید حروف دوم کدوم اسم رو در نظر باید بگیرم

  3. sima گفت:

    سلام
    واسم گفته که شخصی که حروف د ی ب تو اسمشه میاد سمتت. یعنی تموم این حروف تو اسمشه یا ممکنه فقط یکیشون هم باشه؟
    ممنون میشم جواب بدی فالوده جون ❤️

  4. مینا گفت:

    اون چهار زنی که اول ازشون اسم برده منظورش چیه ؟ یعنی فقط واسه چهارتا زن اون چندروز خوش یمنه ؟

  5. sima گفت:

    تعبیر هایی که تو این فال هست برای چند وقت پیش روعه که اتفاق بیوفته؟
    یک ماه؟ دو ماه ؟ یا امکان اینکه بیشتر هم طول بکشه که تعبیر بشه ؟
    ممنون میشم جواب بدین

  6. P گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من نمیخام زحماتتون کم ارزش کنم ولی یه سوال داشتم
    چرا هرچی طالع مرتبط با خودم میخونم همگی گذشته رو دقیق و موبه مو میگن ولی در مورد آینده هیچوقت اتفاق نمیفته
    در واقع بخش مربوط به گذشتش درسته ولی آینده اصلا

  7. مهسا گفت:

    حرف ه چرا نيست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد