طالع بینی سال 2020 ویژه متولدین سال موش

طالع بینی متولدین سال موش: سال موش اولین علامت زودیاک است که در چرخه زودیاک چینی قرار دارد. براساس داستان زودیاک چینی، در رقابتی که توسط امپراتور “جِید” برای تصمیم‌گیری درباره حیوانات زودیاک برگزار شد، موش از گاو خواست تا او را سوار بر رودخانه کند و قبل از آنکه گاو از خط پایان عبور کند پایین پرید، بنابراین موش  مسابقه را برد و اولین حیوان زودیاک شد.

 

متولدین سالهای موش

1279، 1291، 1303، 1315، 1327، 1339، 1351، 1363، 1375، 1387، 1399 و ….

۱۹۲۴ ، ۱۹۳۶ ، ۱۹۴۸ ، ۱۹۶۰ ، ۱۹۷۲ ، ۱۹۸۴ ، ۱۹۹۶ ، ۲۰۰۸ ، ۲۰۲۰ ، ۲۰۳۲ و …

 

5 عنصر موش ها

در تئوری چینی، هر علامت زودیاک مربوط به یکی از پنج عنصر است: چوب، آتش، زمین، طلا (فلز) و آب. برای مثال، یک موش با عنصر چوب یکبار در یک چرخه ۶۰ ساله قرار می‌گیرد.

سال متولدین موش بازه زمانی عنصر
1399 5 بهمن  1398تا 23 بهمن 1399 طلا (فلز)
1387 18 بهمن 1386 تا 6 بهمن 1387 زمین
1375 30 بهمن 1374 تا 18 بهمن 1375 آتش
1363 13 بهمن 1362 تا 30 بهمن 1363 چوب
1351 26 بهمن 1350 تا 13 بهمن 1351 آب
1339 7 بهمن 1338 تا 25 بهمن 1339 طلا (فلز)
1327 20 بهمن 1326 تا 8 بهمن 1327 زمین
1315 3 بهمن 1314 تا 21 بهمن 1315 آتش
1303 15 بهمن 1302 تا 3 بهمن 1303 چوب

 

افراد مشهور متولد سال موش با عناصر مربوط

 

ویژگی های شخصیتی متولدین سال موش

موش‌ها باهوش، زرنگ، و چابک اما فاقد شهامت هستند. با تخیلات و مشاهدات سریع و با جزییات، آن‌ها می‌توانند از فرصت‌های مختلفی بهره‌مند شوند.

در فرهنگ چینی، موش‌ها با پشت‌کار و نظم خاصی کار می کنند. به همین دلیل افراد متولد سال موش اغلب افرادی مرفه و موفقی هستند.

ویژگی های متولد سال موش با عنصر چوب (1303،1363): فرد مستقل، با اعتماد به نفس، با استعداد و زرنگ، قوی در کار گروهی

ویژگی های متولد سال موش با عنصر آتش (1375،1315): با انرژی مثبت بالا، نسبتا شجاع، آرام، صمیمی و خودمانی  با دوستان خود، اما به خودش زیاد سخت می‌گیرد.

ویژگی های متولد سال موش با عنصر زمین (1387،1327): مهربان، صادق و راستگو، انعطاف‌پذیری بالا، بسیار جدی در مواقع حساس، با حس اعتماد به نفس بالا

ویژگی های متولد سال موش با عنصر طلا (1399،1339): هوشمند، با استعداد، خون‌گرم، گاهی همراه با حسادت، خودشناس و منظم

ویژگی های متولد سال موش با عنصر آب (1351): پرحرف، زیرک،محافظه کار و خردمند

 

مردان سال موش بسیار کنجکاو هستند، بنابراین آن‌ها تمایل دارند که هر چیزی را به دست خود امتحان کنند و آن‌ها می‌توانند با مهارت خوبی وظایف خود را انجام دهند.اما به خاطر فقدان شجاعت و همچنین مهارت‌های فرماندهی خوب، آن‌ها قادر به رهبری نیستند.

زنان سال موش زیبا، باهوش و دوست‌داشتنی هستند. آن‌ها ذهن‌های سریع و دست‌های ماهر دارند و قادر به یادگیری چیزهای زیادی هستند. آن‌ها همیشه نسبت به خانواده و دوستان خود محتاط هستند.

 

سازگاری عاطفی متولدین سال موش با سال های دیگر

علم احکام نجوم چینی بیان می‌کند که بعضی از حیوانات زودیاک، با یکدیگر سازگار و برخی ناسازگارند.

طالع چینی برای تشخیص سازگاری یا ناسازگاری حیوانات با هم، ویژگی هر حیوان را بررسی  و با بقیه حیوانات مقایسه می‌کند.

 

افراد متولد سال موش بیشترین سازگاری را با متولدین سال های گاو،اژدها دارند.

ازدواج این افراد با یکدیگر عاشقانه و دوستی عاطفی آن ها پایدار و بسیار قوی خواهد بود.

موش و گاو مکمل یکدیگر هستند و در کار و زندگی خانگی خود بسیار به یکدیگر کمک می کنند.ازدواج زن متولد سال موش با مرد متولد سال گاو بسیار عاشقانه و پایدار خواهد بود.

موش و اژدها رابطه خوبی با هم خواهند داشت و چه در ازدواج و چه در دوستی پشتیبان یکدیگر خواهند بود.

ازدواج موش و خرگوش همراه با چالش بسیار است اما در انتها این دو عاقبت به خیر می‌شوند.

افراد متولد سال موش کمترین سازگاری را با متولدین سال های اسب و خروس دارند.

مرد متولد سال موش به هیچ عنوان با زن متولد خروس خوشبخت نمی‌شود. آن ها مدام با یکدیگر درگیر خواهند بود و عاقبت خوبی نخواهند داشت.

زن متولد سال موش نمی تواند مرد متولد اسب را تحمل کند و بیشتر زندگی این دو با قهر و دعوا همراه است. همچنین دوستی زن متولد سال موش با زنان متولد سال اسب و خروس پایدار نیست و هرگز با هم صمیمی نمی‌شوند.

 

موش ها  در رابطه چگونه هستند؟

موش‌ها با طبع فعالی که دارند از روابط اجتماعی لذت می‌برند. آن‌ها علاقمند به شرکت در انواع مختلفی از موقعیت‌های اجتماعی هستند. آن‌ها دوست دارند دوستان جدیدی پیدا کنند، اما به ندرت روابط خود را با دیگران گسترش میدهند. موش‌ها ظاهر جذابی دارند که می‌توانند افراد را به سمت خود جذب کنند.

در روابط عاشقانه، موش ها به آسانی با افراد رابطه ایجاد می کنند، اما به راحتی هم روابط را قطع می‌کنند که منجر به دردسر یا خیانت می‌شود.

 

 

چیزهایی که برای افراد متولد سال موش خوش شانسی و بدشانسی می‌آورد.

 

اعداد خوش‌شانس: ۲، ۳، و اعدادی که از این دو عدد تشکیل می‌شوند (مانند ۲۳ و ۳۲)

روزه‌ای خوش‌شانس: روز های چهارم و سیزدهم هر ماه

رنگ‌های شانس لاک خانوم های متولد سال موش: آبی، طلایی، سبز

گل های خوش شانس: گل لاکی، گل بنفشه آفریقایی

مسیر خوش‌شانس: غرب، شمال غربی و جنوب غربی

ماه های شانس خوب در سال: اردیبهشت، مرداد و آذر

بدشانسی ها

رنگ بدشانسی : زرد، قهوه‌ای

ارقام بدشانسی : ۵ و ۹

جهت بدشانس : جنوب و جنوب شرقی

ماه های شانس بد در سال: تیر، دی و اسفند

 

بهترین مشاغل حرفه‌ای برای موش‌ها

موش‌ها با شناخت خوب و دیدگاه تیزی که نسبت به آنچه انجام می‌دهند دارند قضاوت خوبی می کنند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که از مشکلات غیر ضروری اجتناب کنند. موش‌ها محتاط و دقیق هستند، بنابراین تمایل دارند نگرش جدی نسبت به کارشان نشان دهند.

بهترین شغل برای موش‌ها عبارتند از:

مدیر، معاون،کارگردان، کارآفرین، نویسنده، موسیقی‌دان، استندآپ کمدین، سیاست‌مدار، قاضی،قانون گذار، محقق و راننده ماشین مسابقه.

 

 

طالع بینی موش ها  در سال 2020:

چشم‌انداز شغلی و مالی

تا آنجا که به شغل آن‌ها مربوط می‌شود، سال ۲۰۲۰ در وضعیت های مختلفی برای انجام وظایفشان قرار می‌گیرند که گاهی برای آن ها خوب است و گاهی بد. موش‌ها در نیمه اول سال با برخی مشکلات کاری مواجه خواهند شد اما به خاطر شخصیت‌های فوق‌العاده انعطاف‌پذیر شان از این مشکلات عبور خواهند کرد.

آن‌ها به خوبی می توانند یک موقعیت شغلی را ارزیابی کنند . به همین دلیل در این سال آن ها با افزایش حقوق چشمگیری رو به رو می‌شوند. اما نباید از این افزایش حقوق ذوق کنند وگرنه بخشی از آن را از دست خواهند داد.

طالع‌بینی مالی برای موش‌ها همیشه در سال ۲۰۲۰ آرام نخواهد بود. آن‌ها باید از سرمایه‌گذاری با ریسک بالا مانند قمار یا خرید سهام در بورس اجتناب کنند. آن‌ها باید عاقلانه و با احتیاط درآمد افزایش‌یافته خود را سرمایه‌گذاری کنند.

به طور کلی متولدین سال موش جنبه‌های مالی مثبتی دارند که در سال ۲۰۲۰ به دنبال آن هستند. موش‌ها باید به خودشان ایمان داشته باشند و با صبر و حوصله هر مشکلی را حل کنند.

 

آموزش و تحصیل

افرادی که در 36 سال گذشته متولد شده‌اند، به طور کلی طالع‌بینی خوبی برای آموزش در سال ۲۰۲۰ دارند. هزینه‌های تحصیلی آن‌ها افزایش خواهد یافت و آن‌ها با چالش‌های دانشگاهی بیشتری مواجه خواهند شد.

موش‌ها هوشمند هستند و خیال پردازند. افرادی که در سال موش متولد می‌شوند تمایل دارند آنچه را که در مطالعات خود آموخته‌اند حفظ کنند. اگر آن‌ها می خواهند به اهداف بزرگ دست پیدا کنند باید از قبل برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند. آن‌ها همچنین حمایت بیشتری از خانواده‌ خود در سال ۲۰۲۰ خواهند داشت.

 

سلامتی

افرادی که در سال موش متولد شده‌اند از نظر فیزیکی سالم هستند اما می‌توانند از مسائل احساسی رنج ببرند. آن‌ها برای جلوگیری از بیماری در سال ۲۰۲۰ باید از خودشان مراقبت زیادی بکنند. در پاییز و زمستان، آن‌ها باید به پوست و حفاظت تنفسی خود توجه کنند.

 

به احتمال زیاد موش‌ها با مشکلاتی مواجه خواهند شد که شور و اشتیاق آن‌ها را کاهش خواهد داد. استرس روانی می‌تواند منجر به عدم تمرکز در کار یا مطالعه آن‌ها شود. یک خواب خوب در هر شب برای آن ها واجب است که روحیه خود را در محل و جامعه حفظ کنند. علاوه بر این، یک رژیم متعادل و ورزش منظم به نفع آن‌ها خواهد بود.

 

روابط

موش‌ها همیشه خود را با محیط جدید وفق می‌دهند. افراد سال موش در موقعیت‌های مختلف اجتماعی به خوبی واکنش نشان می‌دهند. آن‌ها در جذب دوستان جدید به خاطر شخصیت جذاب شان بسیار موفق هستند.

موش‌ها به احتمال زیاد با فردی جذاب روبرو می‌شوند اما احتمال کمی وجود دارد که این اتفاق در یک رابطه عاشقانه شکوفا شود. زوج‌های متاهل نسبت به یکدیگر بدگمان هستند و زیاد بحث می‌کنند. یک سری مسائل سطحی از طرف دوست دختر یا پسر متولد این سال باعث آزار آن ها خواهد شد که مدت ها درگیر آن خواهند بود. اما سرانجام از این مسئله عبور می‌کنند.

5 پاسخ به “طالع بینی سال 2020 ویژه متولدین سال موش”

  1. Behi گفت:

    واقعا عالی بود،شما حرف ندارین??????? خسته نباشید میگم ب تیم فالوده،خدا قوت

  2. Behnaz گفت:

    واقعا عالی بود،شما حرف ندارین??????? خسته نباشید میگم ب تیم فالوده،خدا قوت

  3. فاطمه گفت:

    بسیار عالی و کامل

  4. فریبا گفت:

    ممنونم خیلی عالی بود

  5. هادی گفت:

    سلام فقط یک سوال بزرگی اینجا مطرح میشه شما در رابطه اینفوگرافی رابطه موش با خرگوش که بعضا به آن گربه هم گفته میشود علامت قلب ،بهترین رابطه را گذاشتید در صورتی که در تمامی طالع بینی ها وسایل کتاب ها و سایت ها گربه یا خرگوش را با موش بدترین رابطه نوشته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد