طالع بینی سال 1399 – متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن در سال 1399 : طالع بینی ١٣٩٩ برج بهمن بسیار خوشایند خواهد بود. متولدین این واژه کاربردی با خصلت مسئولیت پذیری و تعادل مشهور هستند. آنها به آسانی در خصوص هر ایده ای هیجان زده می شوند و برای تحقق آن خیلی جدی کار می کنند.

این ویژگی های شخصیتی آنها می تواند برای ایجاد بهترین شغل استفاده شود. به همین دلیل شما باید به اندازه کافی به کار خود توجه داشته باشید. بر عکس سال قبل که با مشکلات زیاد و وضعیت های نا خوشایندی مواجه بودید، امسال تحت تأثیر سیاره ونوس آرام هستید.
در مراودات، ماه بهمن به ویژه در ابتدای سال بين ماه هاى ٣ تا ٦ خیلی خوب عمل می کند بهتر بگوييم يكى دو شخص كه خيلى با آنها در ارتباط نزديك نيستيد ولى دورادور پيگير حال هم هستيد بر اساس اتفاقى به كنار شما ملحق شده و تاثير بزرگى روى اتفاقات خوب شما ميگذارند.

يكسرى اختلافات خانوادگى در سالهاى گذشته تا به الان داشته ايد كه امسال اين آرامش و فراموشی اختلافات قدیمی شما به هر دلیلی فراموش شده باشند، صحبت می شود و به شما برميگردد و همه چيز به نفع شما خواهد شد . در این فصل بهار سعی نکنید تماس های حضورى جدیدی برقرار کنید چون اصلاً خوشايند نيست و شما را تهديد جانى ميكند.

تعدادى از خانم هاى بهمنى حرفهايى در گذشته بر عليه شما توسط چند خانم به نا حق گفته شده است كه حقایق پنهان بعداً نمایان ميشود اين بعداً يعنى همين امسال فقط چند ماه طول ميكشد. در اواخر نیمه اول سال ممکن است با همسرتان کمی اختلاف پیدا کنید اما شما باید همه چیز را با صلح و آرامش حل کنید و مثلاً یک بار هم ستیزه جو نباشید.

به روابط خانوادگی در فصل بهار و تابستان بیشتر توجه کنید تا اين اختلاف كمرنگ باشد. چند نفرى به کمک و مشورت شما نیاز دارند.از لحاظ کاری شما در سال گذشته خيلى جالب نبوديد البته با اينكه بدهى هايتان صاف شده بود يا كم شده بود ولى پيشرفتى چشم گير هم نداشتيد و دو سه ماه اول سال هم خیلی خوب عمل نخواهید کرد.

ولى نكته همينجاست نا اميدى خودتان بيشترين ضربه را به شما ميزند،خداوند را ياد كنيدو طلب بخشش كنيد كه درهاي رحمتش برايتان در فصل هاى سرد شديداً باز خواهد شد .آقايان بهمنى شما از ابتدا کمی خواب آلوده بوده اید و شغل شما دچار رکود شده بود. این وضعیت در فصل بهار و پاييز باید تغییر کند. اگر خیلی خلاق نیستید از کمک به همکارتان در ایده اش نترسید.

اگر کار را با هم شروع کنید و تلاش و وقت زیادی برای پروژه خرج کنید به اهداف بزرگتان دست خواهید یافت. يك پاداش مالی جالب در انتظار شماست. به لطف این پاداش می توانید زمینه ایجاد موادی که خیلی نیاز داشتید را فراهم کنید.

پس از بحران نیمه سال شما از تعطیلات تابستان خیلی خوب لذت خواهید برد. شما سر شار از انرژی جدیدی خواهید شد و دوباره خیلی سازنده شروع به کار می کنید. احتمالاً تا چند وقت ديگر منتظر گردش کاری برج بهمن باید بود. متولدین بهمن صبور و آرام هستند و رفتار دوستانه ای دارند. البته گاهی اوقات شرایط ایجاد می کند که کمی هم خشن باشند. اعداد شانی متولدین بهمن ۱۷، ۴۰، ۴۶، ۶۱ و ۷۶ هستند.

برخی اوقات را فقط به خودتان اختصاص دهید سعى نكنيد همه را از خود راضى نگه داريد. با فكرى آرام، یک سرگرمی در دست بگیرید و سعی کنید خودتان را رشد دهید. فالوده میگوید که بهترین فصل برای شما پاییز پایدار، خواهد بود. با پایان یافتن سال پيش ،امسال ديگر از رها کردن حجم کارتان نترسید و از یک ذره خوش گذرانی لذت ببرید. بعد از چالش های سال ٩٨ این خوش گذرانی قطعاً حق شماست.

براى تعدادى از متولدين بهمن با گذشت از نیمه سال ممکن است مشکلات کوچکی در خانواده های متولدين بهمن به وجود آیند. شما ماه های آينده تان را با انرژی بالا و بسیار فعالانه خواهيد گذراند اما بعضى اوقات هم حال براى انرژی و وقت برای توجه به مسائل جزئی را ندارید ، نگران نباشيد اين حالت طبيعى است.

ممکن است برخی از اعضای خانواده شما از این رفتار شما دلگیر و رنجور شوند ولى شما توجه نكنيد. شما می توانید در ماه ارديبهشت يا خرداد برای جلوگیری از مشاجره و دلخورى، با آنان صادقانه صحبت کنید. با شخصى قهر و كدورتى داشتيد كه در ٩٩ متولد بهمن می تواند منتظر یک آشتی بسیار شیرین و دلچسب باشد.متولدین بهمن در تابستان و زمستان ٩٩ به اوج خواهند رسید.

در این دوران ستاره ها در جایگاه با ثباتی قرار گرفته اند که موجب می شود در تمامی زمینه ها موفقیت کسب کنید. روابط احساسی، به خصوص روابط بلند مدت، بسیار قوی و مشتاقانه پیش خواهند رفت. حتی برای آنان که چندی پیش با مشکلات جزئی رو به رو بودند. برای مجردها فرصت مناسبی فراهم است تا روابط جدیدی را با افرادی که می توانند شریک احساسی آنان باشند، آغاز نمایند.

حتی ممکن است بتوانند همزاد و شریک زندگی خود را بیابند. در هر صورت، عاشق شدن برای بهمن ماهى اجتناب ناپذیر خواهد بود. در رابطه با شغلتان، طالع بینی فالوده نشان می دهد که بالاخره پاداشی دریافت خواهید کرد. شما در سال ٩٩ از سلامت بالایی برخوردار خواهید بود و هیچ بیماری خطرناكى به سراغ شما نخواهد آمد.فقط به شرطى كه انسان محتاطى باشيد و بي عقل نشويد.

مردان متولد بهمن در پایان سال ٩٩ مجددا بر حرفه و شغل خود تمرکز خواهید کرد و در بین شما آنانی که بیش از بقیه سخت کوش هستند، پاداش های بسیاری را دریافت خواهند کرد. روابط شما در محل کار بسیار دوستانه خواهد بود. همچنین می توانید اتفاقات خوبی را پیش رو داشته باشید.

به یاد داشته باشید که در اين مدت كه اوضاع فعلى خيلى جالب نيست به اندازه کافی استراحت کرده و برای یافتن انرژی از دست رفته خود از یک استراحت عالى با تفریح داخل خانواده لذت ببرید.روزهاى ۱۰ ،١٨، ٢٧، و ٣١ روزهاى خوب و شاد برای متولدین بهمن ماه در فصل تابستان و زمستان است.

تعدادى از دختران بهمن یک شکست روحی یا عاطفی دارید از فردی که دوستش دارید ولی این ضربه روحی زودگذر است و شاید یک قهر و آشتی باشد که دلیل آن یک لج و لجبازی است ولی اگر نشود و کوتاه بیایید بهتر است چون عاقبت خوبی برای شما ندارد و به ضررتان است.

افرادى كه صاحب فرزند هستید یک دلخوری از فرزندتان دارید که برای یک مدت روی دلتان میماند و شاید بخاطر حرف یا رفتاری باشد که از این فردزند شما سر میزند ولی هر چی سکوت کنید و بی تفاوت باشید بهتر است و احترام شما به جا میماند.

مجردهای بهمن ماه در سال ٩٩با فردی مهربان و دلسوز به زودی آشنا میشوند و این فرد سر راهشان قرار میگیرد یا قرار گرفته است و اگر میخواهید جواب یا پاسخی به این فرد بدهید بدهید چون آرامش خوبی با این فرد نصیب شما میشود اگر پاسخ شما مثبت باشد و به دلتان بنشیند.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی متولدین بهمن در سال 1399

20 پاسخ به “طالع بینی سال 1399 – متولدین بهمن”

  1. سحر گفت:

    مرسییییی… من فروردینی هم وسعی میکنم بافرهنگ باشم😁😁

  2. ایدا گفت:

    ممنون ک یبارم از اخر به اول گذاشتین😍

  3. غزل گفت:

    بهمـ😍ــــن. مرسیییی بابت وقت و انرژے که میذارید.🙏 مرسی بابت مهربونیاتون. پااااایدار باشید❤😍

  4. یه بهمنی خسته گفت:

    عالی.مرسی💝

  5. سما گفت:

    مرسی از فال منتظر فرد مهربان هستم بهمن ماهی

  6. علی تنها گفت:

    اگه واقعا درست باشه،خیلی خوبه،مرسی

  7. منصور از رشت گفت:

    هرچی نوشتی در مورد من درست بود خیلی دقیق ممنون

  8. سلاله گفت:

    سلام، ممنون، امیدوارم بهترینها امسال برای متولدین همه ی ماهها مخصوصا بهمنیا پیش بیاد

  9. تارا گفت:

    مرسی بابت اینهمه راهنمایی و انرژی مثبت

  10. Azadeh گفت:

    انشاالله که برای بهمنی ها بهترین بهترین بهترین سااال بااشه…خداروشکر که بهمنیم

  11. بانوی شکست خورده گفت:

    نمیدونم تاچه حدصحت داره ولی من دوسه روزی هست بایک نفرآشناشدم الان نمیدونم باید به رابطه ام ادامه بدم یانه..آخه ی جایی توفال خودم تونیمه اول سال باکسی رابطه حضوری نداشته باشید تهدید جانی میشوید..لطفا راهنمایی کنید

  12. Saeed گفت:

    من‌هم‌موافقم…
    ولی اگه براتون مَقدور و مُیَسَّر بود، لطف‌کنین یه‌بارم همون اول تا آخر بِزارین😉…ممنون🙏

  13. وی وی گفت:

    سلام، يه سوال كسي ك دوست پسر داره مجرد حسابه تو فال 😂 ؟ اصلا متوجه نمیشم برای اونا ک تو رابطه ان چی در نظر بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد