طالع بینی سال 1399 – متولدین اسفند

طالع بینی متولدین اسفند در سال 1399 : طالع بینی سال١٣٩٩ نوید تحولات زیادی را برای ماه اسفند داده است. این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالأخره موفق به استفاده درست از خصوصيت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید شايد زياد حسش نميكرديد ولى به هر حال امسال تغيير بزرگى داريد.

از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت با دفع انرژى منفى. در سه ماهه دوم سال ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود به اين معنى كه خداوند افرادى را سر راه شما قرار ميدهد كه ترقى شما را رقم ميزنند اين افراد اغلب خانم هستند.

شروع نیمه دوم سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الآن باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید مخصوصا با مشكلت فعلى اقتصادى كه سر راه شما است اما فراموش نكنيد شما تنها ادمي نيستيد كه مشكل داريد پس نا اميدى هارو در خودتان بكشيد، خداوند فقط منتظر حركت شماست. پاییز و زمستان ١٣٩٩ زمان های مناسبی برای متولد اسفند هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد،امسال يك عروسى در پيش داريد براى يكى از نزديكتانتان خودتان را آماده كنيد.

با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. با همسرتان مشكلاتى داشتيد يا هنوز هم داريد، اين فرد خيلى شما را در مواقع مهم زندگى تنها گذاشته اما ايرادى ندارد فالوده خوش خبر است امسال عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد در ادامه با آرامش مشكلات را حل كنيد.

در ضمن مجردها نباید ناامید شوند. در سه ماه دوم سال يا فصل پاييز دو شانس خوب عاشقى خواهند داشت. عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجتتان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید.

سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.مردان اسفندى در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد.

نزدیک نیمه اول سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.فالوده به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.

اگر صاحب فرزند يا فرزندانى هستيد به شما مژده ميدهيم اين فرزند يا فرزندان براي شما امسال يك شادى به همراه خواهد داشت، ميتواند ازدواج باشد ميتواند تحصيلي باشد و يا … فرقي نمى كند مهم اين است كه از سمت اين فرزند شادى و رضايت عميقى از ته دل برايتان حاصل ميشود، امسال با سال قبل خيلى برايتان تفاوت دارد، بعضاً نا اميد ميشديد و زود حرص ميخورديد اما تغييراتي در درون شما شكل گرفته كه خودتان هم از آن مطلع نيستيد و اين تغييرات باعث ميشود به سادگى از كنار مسائل رد شويد و كمتر حرص بخوريد.

متولد اسفند ماهيه عزيز يك توصيه مهم را از فالوده جدى بگير، با دست صرفه جويى هاى بيجا زندگى را به كام خود زهر نكن، راز خوشبختيه تو بزرگ فكر كردن است، براى هر چيزى بهايش را بپرداز و از داشتنش لذت ببر، گاهى اوقات به خودت سور بده باور داشته باش تا مسير خوشبختى راهى ندارى، فقط وسعت نگاهت را بزرگتر كن.يك واقعيت كه از سال ٩٨ به ٩٩ آمده اين موضوع است كه سه ماه اول سال شما يعنى تا اواخر بهار سال ٩٩، به خصوص ماه ارديبهشت اندکی متلاطم و گیج کننده خواهد بود. مجبور خواهید بود بیش از آنچه که مایل هستید زمان خود را در محل کارتان يا خانه تان سپری کنید.

به یاد داشته باشید که این شرایط موقت است. ممکن است به جایی برسید که دیگر قوایی برایتان باقی نمانده باشد، اما بدانید که در پایان این تجربه سخت، از همیشه قوی تر خواهید بود.بعد از هر سختى آسانى است و تو با موفقيت از دل سختى عبور ميكنى.
سال ٩٩ برايت همراه با خير است و به كامت.

تا ماه هاى آينده یک آقا برای متولد اسفند قدم بزرگی برمیدارد که این قدم روی زندگی و آینده شما تاثیر فراوانی دارد و روی مسیر زندگی شما تاثیر زیادی میگذارد و این تاثیر خوب و مثبت است. معامله ای دارید که برای این معامله استرس زیادی دارید ولی به ثمر میرسد و از به ثمر رسیدن این معامله سود خوبی نصیبتان میشود و انجام آن در هر رابطه که هست سودمند است.

یک عده از متولدین اسفند در بلاتکلیفی احساسی هستند و فردی که دوستش دارند این افراد را بین زمین و آسمان نگهداشته است ولی با یک دیدار و یک ملاقات که به این زودی با هم دارید از این بلاتکلیفی خارج میشوید و یک تکلیف برای شما مشخص میشود. یک بستگی در کارتان بوده و سوغات سال ٩٨ ولی بستگی امسال از سمت فالوده با ارائه انرژى مثبت برطرف ميشود تا دوباره خنده و شادی به سمت شما بیاید و این بستگی تاثیر زیادی روی شما گذاشته است.

در تابستان و پاييز از طرف. دوستان زیادی كه دارید در یک مهمانی جمع میشوید و خاطره خوبی دارید. یکی از پنجشنبه جمعه های بهار به شما خوش میگذرد.هر جا که میروید جاسوسان شما زیاد هستند و افراد زیادی جاسوسی و خبرچینی شما را میکنند. ولى توجه نكنيد.سر یک موضوع ملکی امسال خبر هاى خوبى دريافت ميكنيد و برای یک کار که مربوط به یک چهاردیواری یا ملک میشود خريد يا فروش دارید فقط مراقب باشيد ضرر و زیان مالی متحمل نشوید.

اگر مجرد هستید راه ازدواج شما در حال حاضر بسته است باید زیاد قرآن تلاوت کنید شاید این نحسی و بستگی برطرف شود. امسال مهمان خارج رفته داريد و با چند نفر که از خارج از ایران می آیند و مسافر هستند ملاقات دارید و از دیدن این افراد شاد و مسرور میشوید و بخاطر این افراد به یک مهمانی دعوت میشوید و شرکت میکنید.

خوش قلب و مهربان هستید ولی شخصي در فاميل شما از قلب پاكتان سو استفاده ميكنيد حرص و جوش نخوريد چون فرد مقابل شما فردی گرگ صفت است و قصد به چنگ آوردن مال از شما دارد و میخواهد سرتان را کلاه بگذارد. سعی کنید فریب این فرد را نخورید و با افراد با تجربه مشاوره داشته باشید. امسال متولد اسفند درگير درد پا و كمر است انگار هر قدمی که میخواهید بردارید درد پا شما را کلافه کرده ولى این درد هر چی هست درمان میشود.

تا چند ماه اينده یک جشن شاید یک تولد دارید دعوت میشوید و در این مجلس با افراد زیادی که دوستشان دارید دیدار دارید و دیدن این افراد به شما آرامش میدهد ولی یک فرد خاص را ملاقات میکنید که از دیدن این فرد خیلی تعجب میکنید و جا میخورید.متولدین اسفند ماه بسیار آگاه و روشن فکر هستند و به راحتی می توان با آن ها ارتباط برقرار کرد. اعداد شانس متولدین اسفند شماره های ۸، ۱۰، ۲۷، ۵۶ و ۶۹ هستند.

مدار انرژى متولد اسفند در سال ٩٩ بالا پايين داشته و حالت نرمال و مثبت خود را رو به بالا ميگذراند.رشد انرژى شما در ماه هاى تير، آبان،آذر،بهمن به طرز چشم گيرى به بالا ميرود اگر فعاليتتان را با قدرت بيشترى انجام دهيد قطعاً نتيجه هاى خوبى برايتان حاصل ميكند.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی متولدین اسفند در سال 1399

5 پاسخ به “طالع بینی سال 1399 – متولدین اسفند”

  1. ارش گفت:

    به اشتباه عنوان خورده متولدين فروردين بجاي اسفند

  2. Nasrin گفت:

    مرررسی خوووب عاااالی

  3. pinkday گفت:

    ممنون از زحماتتون خیلی خوب شد که از اسفند شروع کردین ممنون

  4. طیبه گفت:

    عالی بود ممنوووون‌

  5. Sally گفت:

    سلام روز خوش.
    واقعا جالب بود و پر از انرژی مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد