خال روی صورت نشانه چیست؟

خال روی صورت نشانه چیست ؟ در علم چهره خوانی و چهره شناسی، خال روی صورت یکی از بهترین و مهم ترین معیارهاست. در این علم موقعیت هر خال روی صورت یک انرژی و اقبال خاصی را برای آن شخص در انجام کار های مختلف به ارمغان می آورد که سایت فالوده در این مقاله به آن می پردازد. پس با فالوده همراه باشید.

خال روی ابرو

خال سیاه روی ابرو مثل مروارید می‌ماند. افرادی که چنین خالی دارند معمولا درخشان هستند و تمایل دارند خوب مطالعه کنند، سابقه تحصیلی بالاتری داشته باشند و دستاوردهای بزرگی در تحصیلات خود به دست آورند. مردان با خال روی ابرو به طور کلی جاه‌طلب، با پرستیژ بالا  و دارای توانایی هدایت زیردستان خود در کار هستند که در نتیجه می‌توانند در زندگی موفقیت های بسیاری کسب کنند.

خال انتهای ابرو یا بالای چشم

خال در اینجا نشان‌دهنده خوشحالی، رابطه عاطفی خوب و داشتن استعداد در انجام کسب‌وکارهای پرسود است. با این حال، خال تیره رنگ در اینجا نشان می‌دهد که شاید رابطه شخص با یکی از برادران یا خواهران خود  با چالش و فهر و آشتی همراه باشد.  همچنین این شخص بعد از کات کردن رابطه خود با عشقش بسیار آسیب پذیر خواهد بود، به خصوص در سن ۳۳ و ۳۴ سالگی.

 

خال روی لاله‌ی گوش

گوش به خودی خود نشان دهنده شانس خوب است و یک خال بر روی آن خوش اقبالی آن شخص را ببشتر می‌کند. افراد با خال سیاه بر لاله‌ی گوش افرادی با حوصله و با پشتکار زیادی هستند.این افراد در قید و بند پول نیستند و برای خوشگذرانی خود پول زیادی خرج می‌کنند. همچنین، خال بر روی مارپیچ یا در خود گوش نیز خوب است: خال در مارپیچ گوش  نماد هوش و تقوا است و خال داخل خود گوش بیانگر طول عمر شخص دارد.

خال روی شقیقه 

در چهره شناسی خال روی شقیقه و گیجگاه  به عنوان سفر در نظر گرفته می‌شود که ترفیع شغلی و مهاجرت فرد را نشان می‌دهد. یک خال سیاه و براق در اینجا نشان می‌دهد که شانس خوبی برای توسعه کسب و کار  در مکانی بسیار دور و در خارج از کشور برای این اشخاص وجود دارد. این افراد شانس های خود را باید جایی دور تر از محل تولدشان آزمایش کنند زیرا شانس این افراد دور از محل تولد بسیار افزایش پیدا می‌کند.

خال روی گونه

 

خال بر گونه برای کار بسیار خوب است و یک موقعیت عالی در محل کار و کسب دستاوردهای عالی در شغل را نشان می‌دهد. مردان با چنین خالی  بسیار با انگیزه هستند و شانس زیادی برای موفقیت در حرفه خود دارند. زنانی که روی گونه‌ی خود خال دارند معمولا زیبا هستند و مورد تحسین اطرافیان خود قرار می‌گیرند. آن ها با این که عشوه های فراوانی دارند اما در رابطه به راحتی آسیب پذیر هستند.

خال گوشه لب

خال در گوشه لب، به طور کلی نشانه لذت همیشگی از زندگی است. خال گوشه لب پایین نشان دهنده خوش سلیقه بودن و خوش پوش بودن است. افرادی که در بالای لبشان خال دارند بسیار توسط دیگران مورد توجه قرار می‌گیرند. زیرا بسیار جذاب با دیگران برخورد می کنند. همچنین مردانی با این نوع خال معمولا دارای یک زندگی مادی غنی هستند. زنانی که گوشه لبشان خال دارند در رابطه های عاطفی خود بسیار گرم و با عشوه های خاص هستند و در علم چهره شناسی این زنان برای معشوقه‌ خود شهوت بسیار بالایی دارند.

خال روی چانه 

خال بر روی چانه به خصوص روی زنخدان نماد ثروت است. این افراد شانس بالایی در سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات دارند. افراد با چنین خالی  در جلب حمایت دیگران بسیار خوب هستند و معمولا توسط زیردستان بسیار مورد احترام واقع می‌شوند . این افراد احتمال زیاد میراث بزرگی را به ارث خواهند برد. به طور کلی آن ها از زندگی لذت زیادی می‌برند از ثروت مادام العمر برخوردار هستند.

 

 

خال روی صورت نشانه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد