ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین بهمن

فال ویژه ولنتاین متولدین بهمن : اگر تنها هستید وقت آن رسیده با اشخاص جدیدی آشنا شوید. احتمال این‌که با فرد ایده آل خود آشنا شوید بسیار زیاد است. برای شکل گرفتن این ملاقات دست و پا نزنید خودش اتفاق خواهد افتاد و احتمال این‌که به عشقی ثابت تبديل شود بسیار زیاد است، عشق اولى هاى بهمن ارتباطات عاشقانه شما رابه هیجان می آورد و كلى حال دلتان را خوب ميكند.

اگر از منطقه امن خودتان بیرون بیایید روابط عاشقانه و رمانتیک خیلی خوب و موفقی خواهید داشت.افراد متاهل بهمن ماه هم بدانيد كه تعادل درخانواده زندگی عاشقانه شما را شیرین تر کرده است. به همراه محبوب تصمیم می‌گیرید زندگی مشترک تان رابا هم عاشقانه تر از قبل شروع کنید. شاید نظر بعضی ها این باشد که عجله کرده‌اید اما اینطور نیست.

وقتش رسیده به حرف قلبتان گوش دهید و به هر مسیری که هدایت تان میکند پیش بروید.آقايان در مورد زنان متولد بهمن بايد بدانيد كه هنگامي كه از بعد خويشتنداري اش به او مي نگريد,او را دوست داشتني, اجتماعي,شوخ باهوش و جذاب مي يابيد.معمولا بوسيله حلقه اي از دوستان وتحسين كنندگان احاطه شده است.

اگر بتوانيد توجه او را جلب كنيد موجود خوشبختي هستيد,زيرا شخصيت او غني است و از صفات خوب و مخصوص خود,آزادانه ديگران را برخوردار مي كند.زن متولد بهمن با زمان حركت مي كند و اگر بخواهيد از نظر هوش با او برابري كنيد بايستي در جريان مسائل جاري و هنري قرار داشته باشيد.زن بهمن ماهي اگر محيط و شرايط مشوق او باشد,از شهرت خيلي خوشش مي آيد.او صفاتي نزديك به نبوغ دارد.
زماني كه با رفتار كمي عجيب و غير قابل پيش بيني اش شما را ناراحت مي كند,اين را به ياد داشته باشيد و رويش حساب كنيد.از نطر فكري و روحي معمولا ثابت قدم و با وقار است و هميشه مي داند مقصود و هدفش چيست.

گرچه در مسائل عشقي به آساني نوسان پيدا مي كند,اما موجودي با محبت است و علاقه خودش را نشان مي دهد,البته او را به آساني نمي توان بدست آورد.او هرگز خود را به پاي شما نخواهد افكند,زيرا معمولا كمي سرد و كناره جوست.

يادتان باشد در مورد لباس و سرو وضعش چيزي به او ديكته نكنيد و نزديكان و اقوام خود رابه او تحميل نكنيد مگر اينكه خودش آمادگي پذيرفتن آنها را داشته باشد.بگذاريد او دوستانش رابراي خود حفظ كند.خانم ها بايد در مورد مرد متولد بهمن بدانيد كه ممكن است او گاهگاهي از زنان ديگر دلربايي بكند و يا رفتارش كمي غير عادي
باشد,اما شما مي توانيد به وسيله با محبت بودن و خود محور نبودن,عشق او را به بهترين وجه حفظ كنيد.بالاتر از همه طبيعت او را بشناسيد و او را همانطور كه هست بپذيريد..او داراي قوه تصور زيادي است.باهوش و دور انديش و خلاق است.

يك نياز عميق دروني او را به طرف آزمايش كردن و تجربه كردن ميكشاند. مي خواهد هر عاطفه اي را,هر موقعيتي را و هر شخصي را كه با او در ارتباط است,امتحان كند.بگذاريد اين كار را بكند و حتي بيشتر از آن او را تشويق كنيد.

براي او مشكل است در مورد مسائل شغلي و مالي اهل عمل باشد.البته اين درست است كه او چيزهايي را كه مي توان با پول بدست آورد يا انجام داد دوست دارد,اما خوشش نمي آيد در راه بدست آوردن پول كارهايي را كه برايش خوشايند نيست انجام بدهد.او بيشتر ترجيح مي دهد وقتش را به خلق كردن چيزي بگذراند.فراموش نكنيد كه از گفته هاي مرموزي كه او مكرر و فراوان به زبان مي آورد رنجش به دل راه ندهيد.

ساير متولدين ماه هاى ديگر ميخواهند بدانند متولدين بهمن ماه در عشق چگونه هستند فالوده به شما ميگويد كه يك بهمنى عشق خود را دیر ابراز میکند و عاشق آزادی است. اولین عشق قلبش را به تپش در می آورد و هرگز فراموش نخواهد شد.يه بهمنى هرگز به پشت سرش نگاه نميكنه چنن حوصله ديدن غش و ضعف خاطر خواهاشو نداره 🙂
ولنتاين مبارك بهمن ماهى هاى جذاب از طرف فالوده

5 پاسخ به “ولن فال (ویژه ولنتاین) – متولدین بهمن”

  1. Znb گفت:

    مرسی ازشما با این فال باحااااال❤️?

  2. Roya0917 گفت:

    تو بی نظیری ادمین ?

  3. شیما گفت:

    ممنون از کار خوبتون ❤?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد