مردها از چه نوع زنانی خوششان می آید؟

جذب مردان : اینکه چگونه مردی رو جذب کنید که دوست دارید دغدغه فکری خیلی از خانوم ها چه قبل از ازدواج و چه بعد از اون هستش، این موضوع مهمی برای خانوم هاست و خیلی ها دوست دارند علاوه بر کسی که دوستش دارند برای دیگر مردان هم جذاب به نظر برسند.

با فالوده همراه باشید تا به شما بگیم چطوری میشه با رعایت این نکات برای هر مردی جذاب باشید.

قطعا شما زنانی را دیدید که به راحتی مردهای جذاب و با پرستیژ رو  جذب می کنند و بارها شده از خودتون بپرسید که این خانوم چی کار میکنه که اینجوری جذاب است؟ معمولا هم با کلماتی مثل ما که از این شانسا نداریم و ببین دختره چه شانسی داشته پرونده رو تو ذهنمون می بندیم.

خب حالا بریم ببینیم اصولا مردها جذب چه خانوم هایی می‌شوند:

1- حالی که دارید رو مدیریت کنید

اینو اول از همه میگیم چون یکی از مهم ترین نکاتی هست باید رعایت کنید. شما هر چقدرم به خودتون برسید از نظر ظاهری بازم اگه کنار آقایون هی بگید حالم بده،انرژی ندارم، وای چقدر بی حالم، وای چقدر مریضم، یا کلا بی انرژی باشید نمی تونید اون مرد رو به سمت خودتون جذب کنید.

خیلی از خانوم ها برای این که محبت طرف مقابلشون رو به دست بیارند میان خودشونو مریض جلوه میدن که طرف بیاد سمتشون. این شاید به صورت مقطعی جواب بده اما مرد از زن بی انرژی زود خسته میشه.

مردها به صورت ذاتی عاشق خانوم های با انرژی و فعال هستند. عاشق کسی هستند که مدام باهاش بخندند و شاد باشند.

پس باید حالتون رو مدیریت کنید. مخصوصا تو دوران قاعدگی. یکی از دلایلی که مردها تو دوران قاعدگی سمت خانوم ها نمیرن همین موضوع هستش.

 

2- سرگرم باشید

کارهایی که از اون لذت می برید رو انجام بدید. مردها از دیدن خانوم هایی که برای خودشون وقت میذارند، لذت می‌برند. پس جدا از عشقتون برای خودتون وقت سرگرمی بذارید. با دوستاتون بیرون برید، خرید برید، کلاس موسیقی برید یا هر فعالیتی که بهش علاقه دارید رو انجام بدید.

این موضوع شما رو تو ذهن مرد یه خانوم با انرژی و فعال نشون میده و همونطور که گفته شد مردها به صورت ذاتی از خانوم های با انرژی خوششون میاد.

 

3- کاری رو انجام بدید که دوست دارید

این مورد یکی از موارد مهمه چرا که تاثیر زیادی رو حال خوب شما میذاره. شما باید به عنوان یه خانوم جذاب همون چیزی باشید که واقعا هستید. نباید خودتون رو با بقیه خانوم ها مقایسه کنید و ببینید مثلا فلان خانوم این نوع لباس رو میپوشه،این نوع عطر رو میزنه پس منم همین کارا رو بکنم که جذاب باشم.

نه اصلا اینجوری نیست. شما باید جوری لباس بپوشید که خودتون دوست دارید و احساس راحتی میکنید. جوری راه برید که خودتون دوست دارید. شما باید استایل و سبک خودتون رو داشته باشید. پس اصلا خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید. شما وقتی تو یک موقعیت نا مناسب و ناراحت قرار بگیرید قطعا نمی تونید حال خوبی داشته باشید و مجبور به تظاهر هستید. مثلا: شاید یه خانومی بتونه با کفش پاشنه بلند راحت باشه اما شما نتونید، شاید یه خانومی با لباس کوتاه و جذب راحت باشه اما شما نباشید.

پس سعی کنید خودتون باشید، ادا در نیارید. مردها از خانوم های متظاهر خوششون نمیاد.

 

ظاهر خانوم ها، چقدر مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

خب خیلی واضحه، اولین چیزی رو که مردها بهش توجه دارند و تحت تاثیرش قرار میگیرند ظاهر فیزیکی خانوم هاست.

مردها موجودات تجسمی هستند. هم برای تحریک عاطفی و هم برای تحریک جنسی

برای همین رعایت یه سری نکاتی رو بررسی می کنیم که باعث میشه ظاهر جذاب تری داشته باشید:

 

4- آرایش

آرایش کردن یکی از کارهایی هستش که اکثر خانوما انجام میدن. اما چیزی که مهمه نوع آرایش کردن شماست.

به طور کلی مردها از این که ببینن خانوم ها به خودشون می‌رسند لذت می‌برند. اما باید دقت کنید که نوع آرایش شما نباید جوری باشه دل مردها رو بزنه. مردها از آرایش خیلی غلیظ بدشون میاد و تو ذهنشون اون خانوم رو بی‌کلاس قلمداد می‌کنند.

سعی کنید جوری آرایش کنید که ملایم باشه و تو ذوق آقایون نزنه. مژه های مصنوعی بلند اصلا واسه آقایون جذاب نیستند اما مردها به طور عجیبی عاشق ماتیک و همچنین سورمه ی دور چشم هستند. پس یادتون باشه ملایم آرایش کنید.

 

5- تناسب اندام

اندام خانوم ها یکی از مواردیه آقایون خیلی بهش توجه می‌کنند. البته تو این مورد سلیقه هم خیلی تاثیرگذاره.

خیلی از خانوم ها اندام خوب رو لاغر بودن می دونن اما بعضی از آقایون از خانوم های چاق خوششون میاد.ولی به طور کلی بیشتر آقایون تناسب اندام رو ترجیح میدن. شما باید سعی کنید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا به تناسب اندام برسید. همچنین مردها از خانوم های ورزشکار خیلی خوششون میاد. همین که بدونن شما به فکر اندامتون هستید حس خوبی بهشون میده.

پس به این موضوع فکر نکنید که مردها فقط به جاهای برجسته‌ی خانوم ها توجه دارند. البته به طور غریزی مردها از باسن و سینه ی برجسته و بزرگ لذت بیشتری می‌برند. اما به این معنی نیست که برای جذب مردان حتما باید اندام برجسته و بزرگ داشته باشید. همین که به فکر تناسب اندام خودتون باشید میتونید مردها رو به سمت خودتون جذب کنید.

 

6- لباس

خوش پوش بودن برای آقایون اهمیت زیادی داره. شاید بعضی ها فکر کنند آقایون زیاد به لباس شما توجه نمیکنند ولی اصلا اینجوری نیست و اون ها دقیقا نوع لباسی که می پوشید رو مدنظر می گیرند. منظور از خوش پوش بودن اینه که لباس هایی رو تنتون کنید که مناسب اندام شما باشه.

شما با هر نوع اندامی میتونید شیک لباس بپوشید. باید سعی کنید از برجستگی های اندامتون رو در نظر بگیرید تا بتونید لباس مناسبی رو انتخاب کنید. انتخاب رنگ لباس هاتون هم میتونه تو ذهن آقایون تاثیر زیادی بذاره. مردها دوست دارند خانوم ها رو تو هر شرایطی جذاب و تو ذهن خودشون  س ک سی ببینند.

 

۷- مو

یکی از بخش های مهم برای جذب مردان موهای خانوم هاست. اکثر آقایون عاشق موهای بلند هستند. البته به این معنی نیست که شما با موهای کوتاه جذاب نیستید. این بستگی به نوع چهره ‌ی شما داره و همچنین سلیقه مرد ها داره.

 

اما از اونجایی که مردها بازی کردن با موهای خانوم ها رو خیلی دوست دارند به طور کلی موهای بلند رو به موهای کوتاه ترجیح میدن. حتی یک ضرب المثل قدیمی ایتالیایی هست که میگه: اگه میخوای شاهزاده باید خواستگاریت موهات باید تا روی کمرت باشه…

به طور کلی سعی کنید به موهاتون زیاد توجه کنید و مدل موهاتون با چهره ای که دارید همخوانی و تناسب داشته باشه.

 

۸- عطر

بدن شما به عنوان یک خانوم جذاب حتما باید بوی مناسبی داشته باشه. جدا از عطرهایی که تو بازار وجود داره شما باید همیشه بدنتون رو با استحمام و کرم هایی که وجود داره خوش عطر نگه دارید. 

همچنین عطرهایی رو انتخاب کنید که ملایم باشند. مردها از بوی خیلی قوی و زننده خوششون نمیاد و برعکس عاشق عطرهای ملایم و خاص هستند. سعی کنید عطر مربوط به خودتون رو داشته باشید.

 

رعایت همین نکات ساده شما رو به یک خانوم جذاب تبدیل میکنه. البته این مقاله قسمت های دیگه ای هم خواهد داشت که چه طوری واسه همسر یا شریک عشقیتون جذاب باشید و یه کاری کنید که همیشه واسه طرف هیجان انگیز و خاص باشید.

 

جذب مردان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد