فال هندی راجت نیر – یکشنبه 28 دی

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

اگر امروز در گروهی قرار گرفتید که با کارهایی که دیگران انجام می دهند مخالف هستید فکر نکنید که مجبور هستید حتما در این جمع باقی بمانید. احترام دیگران را از راه های دیگر و به روش خودتان به دست بیاورید، نه با انجام کارهایی که با آنها مخالف هستید و با شخصیت شما جور در نمی آیند. اگر شما از خودتان و کارهایتان مطمئن باشید دیگران هم دیر یا زود به شما اعتماد خواهند کرد.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز هر چقدر که لازم است استراحت کنید. به اندازه ی کافی بخوابید و به سلامت جسم و روح خود توجه بیشتری داشته باشید تا از بیمار شدن در امان باشید. امروز کارهایتان را با سیاست و برنامه ریزی شده پیش ببرید. از انجام کارها به روش های جدید و تجربه ی راه های تازه ای که چیز زیادی درمورد آنها نمی دانید تا جای ممکن خودداری کنید و سعی کنید تا جای ممکن کارها را به همان روش قدیمی شان پیش ببرید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز به هیچ وجه در کارهای دیگران دخالت نکنید. به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید و اجازه بدهید خودشان با مشکلاتشان روبرو شده و کارهایشان را همان طوری که خودشان دلشان می خواهد پیش ببرند

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز کافی است چیزی را بخواهید تا آن را به دست بیاورید، اما اگر آن را واقعا می خواهید باید محکم و با اعتماد به نفس خواسته تان را بیان کنید. شما نباید منتظر بمانید تا آنچه می خواهید به شما داده شود، بلکه باید خودتان آن را بگیرید و حتی برای گرفتن آن بجنگید. 

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز طلوع خورشید را تماشا کنید. به زیبایی های دنیای اطرافتان نگاه کنید و اجازه بدهید که الهام بخش شما باشند. ممکن است یک نفر بخواهد برای شما دردسر بتراشد و سر راهتان سنگ بیندازد، اما شما به خوبی از پس او برخواهید آمد، پس خودتان را آماده کنید و به سادگی از میدان به در نشوید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز با دوستی قدیمی که مدتی است از او بیخبر بوده اید تماس بگیرید. او بی صبرانه در انتظار این است که با شما صحبت کند و از وضعیتتان با خبر شود. شاید آخرین بار که همدیگر را دیده و یا با هم صحبت کرده اید یک دلخوری جزئی بین شما پیش آمده باشد، اما چه اشکالی دارد اگر شما پیشقدم شده و با او تماس بگیرید؟! امروز به ندای درونتان اعتماد کنید و بدون آنکه به دیگران اجازه بدهید که گمراهتان کنند همان راهی را در پیش بگیرید که حستان به شما می گوید. وقتتان را با کارهای بیهوده هدر نکنید و چشمتان را به هدفی که دارید بدوزید. اگر لازم دانستید از دیگران کمک بگیرید، اما زمام امور را به دست آنها ندهید.

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز به سراغ درهایی بروید که تا به حال جرأت و جسارت باز کردن آنها را نداشته اید، اما در عین حال مواظب رفتارتان نیز باشید. دنیاهای ناشناخته را کشف کنید و به حس ماجراجویی و کنجکاوی که شما را در بر گرفته است توجه کنید، اما اصول و عقاید خود را زیر پا نگذارید. دیگران را بدون آنکه به آنها یک شانس دوباره داده باشید از زندگیتان خط نزنید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز بدن شما نیاز شدیدی به آب دارد! منظور فقط نوشیدن آب نیست، پوست شما به آب نیاز دارد! حتی اگر امکان رفتن به دریا، استخر و یا شنا در رودخانه را ندارید حتما حمام کنید. ممکن است به نظرتان مسخره بیاید، اما این کار تأثیر فوق العاده ای روی روح و روان شما نیز خواهد داشت و حالتان را به میزان قابل ملاحظه ای بهتر خواهد کرد. 

 

متولدین آذر

v

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید و تا حدود زیادی موفق باشید، اما این به شزطی خواهد بود که تنبلی را کنار گذاشته و خودتان برای زندگیتان تعیین تکلیف کنید. کنترل اوضاع را به دست دیگران نسپارید و اجازه ندهید دیگران به شما بگویند چکار باید بکنید. امروز موج شدیدی از انرژی در بازه های زمانی مختلف به سراغ شما خواهد آمد،این انرژی را هدر ندهید و از آن به نفع خودتان و برنامه هایی که در سر دارید استفاده کنید. 

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز حواستان را خوب جمع کنید و به هیچ کس شانس اینکه شما و کارهایتان را زیر سؤال ببرد ندهید. شاید دیگران نسبت به شما و نیتی که دارید تردیدهایی داشته باشند، اما شما می توانید با رفتار درست خودتان را از هر اتهامی مبرا کنید. رفتاری همراه با اعتماد به نفس داشته باشید و به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید. 

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

اگر می خواهید امروز موفق باشید و همه ی کارهایی که برایشان برنامه ریزی کرده اید را با موفقیت به انجام برسانید بهتر است از عجله کردن خودداری کرده و کارها را آهسته و پیوسته پیش ببرید. شاید در طول روز موقعیت های غیر منتظره ای برایتان پیش بیایند، اما شما نباید به آنها اجازه بدهید که از مسیر اصلیتان منحرفتان کنند و برنامه هایتان را به هم بریزند. محکم و با اراده در برابر هر مانعی که می تواند بین شما و اهدافتان فاصله بیندازد بایستید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد