فال هندی راجت نیر – یکشنبه 17 اسفند

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که زیاد رویاپردازی می کنند، امروز احتمال اینکه دنیای واقعی شما را غافلگیر کند خیلی زیاد خواهد بود. 

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز به واسطه ی صبوری و انسانیت خود و احترامی که فارغ از موقعیت اجتماعی و وضعیت مالی دیگران برای آنها قائل هستید خیلی راحت در هر محیطی که قرار بگیرید به بخشی هماهنگ و جدایی ناپذیر از آن تبدیل خواهید شد که مورد توجه و احترام سایر اعضای گروه قرار دارد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

همه ی ما گاهی عجولانه و بدون اینکه فکر کرده باشیم چیزهایی را خریده و بعد هم از کاری که کرده ایم پشیمان شده ایم، اما در مورد شما اردیبهشتی ها این اتفاق کمی بیشتر از حد معمول پیش می آید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

اینکه شما دوست ندارید تنها بمانید به هیچ وجه به این معنا نیست که شما به اطرافیان و نزدیکان خود وابسته هستید و نمی توانید بدون آنها و کمک هایشان از پس خودتان بربیایید. شما دوست دارید دیگران را دور هم جمع کنید و در عین حال سعی دارید فاصله تان را با آنها حفظ کنید، این تنها رفتار ضد و نقیض شما در برخوردهای اجتماعی تان نیست و شما باید سعی کنید در روابطی که با دیگران دارید صراحت بیشتری داشته باشید. در محل کارتان ممکن است مشکلاتی پیش بیایند که به دلیل بی خبری شما از برخی شرایط هستند که باید پیش از این در جریان آنها قرار می گرفته اید. فعلا وقت سرزنش کردن دیگران نیست، به فکر حل مشکلات باشید!

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

در حال حاضر شما بیشتر از اهداف فردی خود روی ثبات بخشیدن به روابط اجتماعی که باعث شادیتان می شوند متمرکز شده اید. بیشتر از آن که حرکات خود را برای بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت برنامه ریزی کنید، ذهنتان درگیر حفظ موقعیتتان در میان گروه دوستان و نزدیکانتان است. متاسفانه، انگار مسائلی در جریان هستند که کنترل آنها از دست شما خارج است و نمی توانید همه روابطتان را همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید. با این حال نباید اجازه دهید که احساس نا امنی و نگرانی ناشی از این وضعیت باعث شود بدون فکر کردن کاری کنید که بعدا از آن پشیمان شوید. اگر می خواهید محبوبیت خودتان را حفظ کنید کافی است بهترین نسخه از خودتان باشید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

دلتان می خواست که می توانستید رویکردی منطقی نسبت به زندگی داشته باشید، اما احساساتتان چنان قوی هستند که نمی توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و باید حتما آنها را در نظر بگیرید. متاسفانه شما بر سر یک چند راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید. شاید اگر روز دیگری بود از یکی از دوستان و یا همکاران خود تقاضای کمک می کردید، اما امروز ترجیح می دهید مشکلات خود را از بقیه مخفی نگه دارید. با توجه به این شرایط شاید بهتر باشد کمی ریسک کنید و به ندای درونتان گوش کنید، به احتمال زیاد حسس ششمتان بهترین مسیر را پیش رویتان خواهد گذاشت.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

دیگر وقت آن رسیده است که رویاهای خود را به یک نقشه قابل اجرا تبدیل کرده و برای عملی کردن آنها دست به کار شوید، البته پیش از هر کاری باید فانتزی های غیر منطقی را از اهداف قابل دسترس جدا کنید

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

با وجود این که شما از آسایش و آرامش خیالی که داشتن یک برنامه ثابت به شما می بخشد لذت می برید، اما امروز یک میل ناگهانی به فراتر رفتن از این محدوده امن خود احساس می کنید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما از زندگی چه می خواهید؟ زندگی کردن در کنار دیگران همیشه هم به آن سادگی که فکر می کنید باید باشد نیست. شما بدون آنکه خودتان متوجه باشید انتظاراتی بیش از اندازه از نزدیکان و عزیزان خود دارید و وقتی می بینید این انتظارات برآورده نمی شوند ممکن است قادر به تحمل این شرایط نباشید و واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید که می توانند به روابطتان لطمه وارد کنند. ایده آل گرایی شما کنار آمدن با دیگران را برایتان سخت می کند و نمی توانید به راحتب با ضعف ها و کمبودهای آنها کنار بیایید. یادتان باشد که اگر این اخلاق خود را تحت کنترل در نیاورید ممکن است زندگی کردن با شما برای آنهایی که از همه بیشتر دوستشان دارید سخت و غیر قابل تحمل شود!

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما به یک نفر که باعث ناراحتی و دلخوری شما شده و ناامیدتان کرده است فرصتی دوباره داده اید تا اشتباه خود را جبران کند. این صبوری و حوصله ی شما واقعا قابل تحسین است، اما حالا دیگر وقت آن رسیده است که شرایط را سنجیده و تصمیمتان را در مورد این فرد و کارهایی که کرده است بگیرید. از اینکه برای حمایت و حفاظت از خودتان و آنهایی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که ممکن است به مذاق دیگران خوش نیایند هراسی نداشته باشید. شما در این دنیا پیش از هر شخص دیگری نسبت به خودتان و بعد هم نسبت به عزیزانتان مسئول هستید، قرار نیست شما به تنهایی جور همه ی دنیا را به دوش بکشید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

شما این اواخر به اندازه ی کافی به خودتان و بدنتان توجه نکرده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید. این که به خودتان توجه کافی داشته باشید و به سلامت جسمی و روحی خود رسیدگی کنید و حتی برای زیباتر کردن ظاهر خود از راه های سالم و بدون خطر اقدام کنید به شما انگیزه ی بیشتری برای زندگی کردن خواهد داد و احساس خوشحالی بیشتری خواهید کرد.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

آیا شما به تازگی انگیزه و امیدی که نسبت به آینده داشته اید را از دست داده اید؟ آیا وقت آن نرسیده است که در رابطه با این شرایط و به ویژه در زمینه هایی که پای زندگی شخصیتان در میان است کاری انجام دهید؟ اگر نگاهی به روابط نزدیک و صمیمی خود بیندازید جواب این سؤال ها را تا حدود زیادی پیدا خواهید کرد.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد