فال هندی راجت نیر- چهارشنبه 9 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
احساسات مربوط به گذشته های دور دست که برخی خوشایند و برخی نیز ناخوشایند هستند و باید برای همیشه فراموش شوند امروز بار دیگر در شما زنده خواهند شد. شاید این احساسات فقط در ضمیر ناخودآگاهتان باشند و خودتان حتی نسبت به آنها هیچ گونه آگاهی نداشته باشید. در هر صورت این وضعیت روی شرایط عاطفی و روانی شما تأثیر خود را خواهد گذاشت و نمی توانید با آن مبارزه کنید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شما بسیار احساساتی شده اید و تعجبی ندارد اگر نتوانید حتی یک لحظه از فکر کردن به کسی که دوست دارید دست بردارید. اگر نیمه ی دیگر خود را پیش از این پیدا کرده اید حتما بخشی از امروزتان را به دیدار با او اختصاص بدهید و احساسات خود را به او نشان دهید

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امروز با این که تعطیل است برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و روی وضعیت مالیتان تأثیر زیادی خواهد داشت. اوضاع کاریتان دارد به سرعت پیشرفت می کند و آینده ی اقتصادیتان امیدوار کننده به نظر می رسد

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
برخی فعالیت های اجتماعی یا کارهای گروهی هیجان انگیز در محل زندگی و اطراف شما در حال وقوع هستند که بدون شک دلتان می خواهد در آنها حضور داشته باشید. شاید بخواهید که همراه با برخی از دوستان خود و یا شخصی که دوست دارید در این مناسبت شرکت کنید. ارتباط شما با دیگران در حال حاضر بسیار نزدیک و رضایت آمیز شده است و این روند طی چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت و دائم دور و برتان شلوغ خواهد بود. امروز بعدازظهر با عشقتان خلوت کنید و اگر می توانید یک شام رمانتیک دو نفره ترتیب بدهید. اکنون فرصت بسیار خوبی برای این است که به او پیشنهاد ازدواج بدهید!

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز رویاها و تخیلات شما باعث شده اند خلاقیتتان به میزان قابل ملاحظه ای افرایش پیدا کند و همچنین روابطتان با دیگران را نیز تحت تأثیر قرار داده اند. از کنار ایده هایی که به ذهنتان می رسند بی تفاوت رد نشوید و حتی اگر کمی مبهم به نظر می رسند هم آنقدر خودتان را با آنها مشغول کنید تا تصویری دقیق از آنها در ذهنتان مجسم شود. بلندپروازی های خود را سرکوب نکنید و خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید. حس ششم شما خیلی خوب می تواند حدس بزند که چه راهی را باید در پیش بگیرید تا به بیشترین میزان ممکن از موفقیت دست پیدا کنید. روزتان را با یک قرار عاشقانه در محیطی آرام به پایان برسانید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز عشق و روابط عاطفی از هر چیز دیگری برای شما مهمتر هستند. اگر پیش از این عشقتان را یافته باشید می توانید روز فوق العاده ای را در کنار او سپری کنید، اگر هم هنوز تنها هستید احتمال این که شخص بسیار جذابی وارد زندگیتان شود خیلی زیاد خواهد بود. خلاقیت شما امروز در سطح بالایی قرار دارد و ایده های منحصر به فردی به ذهنتان خواهند رسید. اگر حتی همین امروز نتوانستید آنها را عملی کنید هم حتما آنها را یک جا یادداشت کنید تا بعدا به سراغشان بروید. همچنین اگر اهل فعالیت های هنری باشید امروز می توانید کارهای بسیار زیبایی را انجام داده و همه را با نتیجه کارتان تحت تأثیر قرار دهید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
درست است که امروز تعطیل است، اما اگر در جستجوی کار هستید فرصتی بهتر از امروز نخواهید یافت. حتی اگر نتوانستید همین امروز اقدامی برای ترتیب دادن مصاحبه ی کاری انجام دهید، حداقل جستجو را آغاز کنید؛ مطمئنا به موردهای بسیار خوبی برخواهید خورد. امروز شما خیلی خوش شانس تر از همیشه هستید و این خوش شانسی به شما اعتماد به نفس بخشیده است. شما قادر خواهید بود به کمک این اعتماد به نفس هر مشکلی را، خواه کوچک باشد یا بزرگ، به راحتی و به بهترین شکل ممکن حل کنید. شما امروز می توانید هر غیر ممکنی را با گوش کردن به ندای درونتان برای خود ممکن کنید، پس با خیال راحت، اما با احتیاط و رفتاری منطقی پیش بروید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز وجود شما سرشار از نشاط و سرزندگی شده است و حس بسیار خوبی نسبت به خودتان دارید. کمتر از همیشه از آشنایی با افراد جدید می ترسید و شک و تردیدتان نسبت به همه چیز خیلی کمتر از همیشه است، حتی نسبت به خودتان و توانایی هایتان! از این فرصت استفاده کرده و به این که چه می خواهید و چه کار باید بکنید تا حالتان همیشه همین قدر خوب باشد فکر کنید

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
این اواخر وضعیت اقتصادی شما در اثر افزایش حقوق و یا دریافت یک جایزه ی مالی بهتر شده است، اما امروز این فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد تا بفهمید برای به دست آوردن ثروت بیشتر و موقعیت های بهتر باید نظم و تلاش بیشتری از خودتان نشان دهید. اصلا لزومی ندارد که خودتان را نگران کنید، اما برای آینده ی خود برنامه ی دقیقی را در نظر بگیرید و بر اساس آن پیش بروید. امروز حس ششم شما خیلی قوی شده و خوب کار می کند و در تمام روز هر لحظه ممکن است ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر را جلوی پایتان قرار دهد. شاید برخی از این راهکارها خیلی عجیب به نظرتان برسند، اما اجازه ندهید که این موضوع جلوی شما را بگیرد.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما در حال پشت سر گذاشتن مرحله ی مهمی از لحاظ روانی هستید و این اواخر تغییرات مهمی در حلقه ی دوستان و آشنایانتان به وجود آمده است. امروز فرصت بسیار خوبی برای بررسی موقعیت فعلیتان و ارزیابی میزان پیشرفت و تغییرات پیش آمده در زندگیتان است. از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید، اما حتما جلو بروید. اجازه ندهید موقعیت هایی که امروز می تواند برای شما فراهم کند به سادگی از دستتان بروند، چنین فرصت هایی هر روز برای آدم پیش نمی آیند.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
ممکن است در حال حاضر کمی احساس خستگی و ناخوشی کنید. این حالت شما ناشی از نداشتن استراحت کافی و نرسیدن مواد غذایی و ویتامین های کافی به بدنتان است. شاید هم به این خاطر باشد که از چیزهایی که برایتان ارزش و اهمیت زیادی دارند غافل شده یا بیخبر مانده اید. امروز تا می توانید برای خودتان وقت بگذارید و توجه به بدنتان و جزئیات مهم زندگیتان را اولویت اصلی خود قرار دهید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز اگر عاشق باشید یک روز خیلی رمانتیک را در پیش خواهید داشت و همراه با عشقتان در مورد هر چیزی از یک سفر عاشقانه گرفته تا ازدواج و بچه دار شدن برنامه ریزی خواهید کرد. درست است که آینده نگری شما معمولا اجازه نمی دهد بدون برنامه ریزی کاری انجام دهید، اما امروز خودتان را تسلیم کرده و برای اتفاقات غیر منتظره آماده شوید. کارهایی که در انجام آنها با کسی شریک هستید، با انگیزه بسیاری که دارید امروز خیلی خوب پیش خواهند رفت. این رفتار شما روی شریکتان نیز تأثیر مثبتی به جای خواهد گذاشت و برای انجام هر کار غیر ممکنی هم شجاعت و انگیزه پیدا خواهد کرد.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد