فال هندی راجت نیر- چهارشنبه 23 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز کمی نگران کارهایتان هستید اما بدانید که همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. اشتباهات کوچک را فراموش کنید و در صدد پیشرفت در قدم های بعدی تان باشید. هیچ کس به توانایی های شما شک ندارد، پس نگذارید که یک اشتباه کوچک اعتماد به نفس را از شما بگیرد. در رابطه عاطفی تان چیزی شما را آزار می دهد، وقت آن است که کمی جدی تر درباره آن حرف بزنید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز خبری را می شنوید که انتظارش را ندارید. آنقدر هول می شوید که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. اما این اتفاق به بزرگی آنچه شما فکر میکنید نیست و هیچ تاثیری روی روند کارتان نخواهد گذاشت. به تازگی با فردی آشنا شده اید اما نمی دانید که چگونه با او رفتار کنید

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما فرد مهربانی هستید و به هم روی خوش نشان می دهید اما این خصوصیت شما باعث شده که دیگران از شما سواستفاده کنند. بهتر است که کمی در این زمینه تعادل تان را حفظ کنید تا به خودتان آسیبی وارد نشود. در مورد هدفی که در سر دارید، اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. او در شرایط خوبی به سر نمی برد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز شرایط برای شما به گونه ای فراهم می شود که می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید. سعی کنید که در این ارتباطات خیلی اطلاعاتی که دارید را بروز ندهید. به جای حرف زدن بهتر است که گوش کنید. در اطراف تان فردی است که مدام به پای شما می پیچد.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر چه اعتماد به نفس شما در هر زمینه ای بالاست اما در کار چنین اعتماد به نفسی را ندارید. مشکل شما فقط با تمرین و تکرار حل می شود پس نترسید و از شرایط استرس زا فرار نکنید. هر چه بیشتر با ترس تان مواجه شوید بهتر است. کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید، بهتر است که شب را در کنار دوستان تان بگذرانید تا روحیه تان عوض شود. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از گره های زندگی تان را باز خواهد کرد.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما بهتر است که گیج نشوید. ابتدا سراغ کارهایی بروید که انجام آنها اولویت بیشتری دارد. نگران نباشید، به کمک دیگران می توانید تمام آنها را تا چند روز آتی به اتمام برسانید. فردی با اشتباهی شما را ناراحت کرده است، بهتر است که به جای عصبانیت، فرصت دیگری به او دهید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما شرایط آن برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که صبور باشید. اگر عجولانه قدم بردارید به خیلی از خواسته هایتان نخواهید رسید. یکی از دوستان تان شما را مدام با مشکلات خود درگیر کرده است به طوری که از خودتان هم غافل شده اید. بهتر است به طور موقت از او فاصله بگیرید تا کمی ذهن تان آرام تر شود. برای خرید وسیله ای مدام این پا و آن پا می کنید، بهتر است امروز برای تهیه آن وقت بگذارید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
آنقدر دورتان شلوغ است که نمی دانید از کجا آغاز کنید. بهتر است که خیلی عجله نکنید و به آرامی کارهایتان را پیش ببرید. یکی از اطرافیان تان حرفی به شما زده که کمی نگران تان کرده است، بهترین کار این است که به دنبال اطلاعات بیشتری باشید و به حرف های اطرافیان تان تکیه نکنید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
به زودی زندگی شما دچار تغییرات بزرگی می شود که وقت سر خواراندن هم ندارید. بنابراین بهتر است که از این روزهای خود استفاده کنید و لذتش را ببرید. اخیرا خبرهایی شنیده اید که ذهن تان را مشغول کرده است. بهتر است که وقت تان را با این انرژی های منفی هدر ندهید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
برای گرفتن تصمیمی کمی دیگر هم صبر کنید و پس از این که اطمینان لازم را به دست آوردید، دست به کار شوید. امروز ذهن شما تمرکز ندارد پس بهتر است آن را آزاد بگذارید. شما دورتان را بیش از حد شلوغ کرده اید و این موجب خستگی تان شده است. بد نیست که یک روز را به طور کامل به خودتان مرخصی دهید و استراحت کنید. از رفتار یکی از اطرافیان تان رنجیده شده اید اما چاره ای چون پذیرفتن آن ندارید. شاید بد نباشد که به طور غیر مستقیم حرفتان را به او بزنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به زودی تلاش های شما جواب می دهد و شما به یک درآمد مالی خوبی می رسید که به شما انگیزه می دهد. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. از دست یکی از اطرافیان تان شاکی هستید به قدری که دوست دارید حرف دلتان را بر سرش فریاد بزنید، امروز زمان مناسبی برای حرف زدن و حل کردن مشکلتان نیست. سعی کنید که کمی ورزش یا مدیتیشن کنید تا تنش هایی که در طول روز داشته اید، از بین برود.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اگر به دنبال یک راه حل برای مشکلات تان هستید، بدانید که باید به دنبال ریشه اش باشید. این که سر خودتان را گرم کنید، دوای درد شما نمی شود و تنها موقتی است. اگر مجرد هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جلب می کند، درنگ نکنید و به سمتش بروید. همانطور که شما کامل نیستید، طرف مقابلتان هم نیست، پس خیلی سخت نگیرید و ارتباط برقرار کنید. در انتهای روز خبری خوب از یک دوست قدیمی خواهید شنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد