فال هندی راجت نیر – شنبه 27 دی

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز دوست دارید که آزادانه دست به هر کاری بزنید اما احساس می کنید برخی مسائل دست و پای شما را بسته است. به برخی افراد که در زندگی شما قدرت بیشتری دارند، این حق را داده اید تا برای زندگی تان تصمیم بگیرند اما به شما پیشنهاد می کنیم که این اجازه را به آنها ندهید و هر چه دلتان می گوید را عملی کنید

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز کمی عصبی هستید. شرایط آنطور که می خواستید پیش نرفته و همین موضوع استرس شما را زیاد کرده است. در این شرایط بهتر است که کمی خودتان را به بی خیالی بزنید. همین که همه چیز را رها کنید، بهترین انتخاب ها برایتان می افتد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز ذهن تان آنقدر درگیر است که نمی دانید چگونه به کارهایتان سر و سامان دهید. مشکل شما این است که هیچ چیز به دلتان نمی نشیند. شاید بد نیست که کمی سطح توقع تان را پایین بیاورید تا همه چیز به خوبی پیش رود. ممکن است دیگران شما را مانعی بر سر راهشان ببیند یا حتی برای جلوگیری از تخریب برنامه هایشان، نظرات شما را رد کنند اما شما از حرکت نایستید. برای این که شنیده شوید و مورد احترام دیگران قرار گیرید، برای هدف هایتان بجنگید. حصارهای که میان شما و عشق تان بوده، پاره و رابطه عاطفی خوبی میان شما برقرار خواهد شد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز در گفتگو با افراد، برای دادن پیشنهادهایی که در ذهن تان است، درنگ نکنید. شاید مثال هایتان خیلی جذاب به نظر نرسد اما کلیت و هدف صحبت هایتان شنیده خواهد شد. همین که دیگران اعتماد به نفس بالای شما را ببینند، برای پیشرفت تان کافی است. امروز توانایی لازم برای بیان احساسات خود را به دست می آورید، بنابراین اگر می خواهید قلب کسی را تسخیر کنید، حال بهترین زمان است. اگر از دست کسی رنجیده خاطر هستید، به جای خودخوری بهتر است که حرف دلتان را رودررو بزنید، در غیر این صورت نه او به خطایش پی می برد، نه شما حالتان بهتر می شود.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

شما مطمئن هستید که شرایط بالاخره تغییر خواهد کرد. شاید شرایط فعلی شما کمی سخت باشد اما حس و حال خوبی دارید و همین برایتان کافی است. به تازگی فکر می کنید فردی مدام شما را زیر نظر دارد. اگر زیر نگاههای او احساس بدی دارید، بهتر است که رودر رو حرف دلتان را بزنید. شاید او حقیقتی را می خواهد به زبان آورد ولی جرئتش را ندارد. اگر می خواهید تغییری در زندگی تان دهیداز روش های گذشته فاصله بگیرید و راههای جدید را امتحان کنید. نگران نباشید تمام کدورت ها برطرف خواهند شد.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

احساس می کنید که تلاش هایتان به نتیجه ای نرسیده است اما نگران نباشید، هنوز راه زیادی در پیش است. علارغم هدف هایی که برای آنها تلاش کردید، شاید واقعا آن چه به دنبال اش می گردید در همین لحظه است. سعی کنید به جای تمرکز روی آینده، از زمان حال بیشتر لذت ببرید. گاهی خوشبختی و آرزوها از آنچه فکرش را بکنید، به شما نزدیک تر است. برای رسیدن به چیزی که در کنار شما است، راه دور نروید. قرار ملاقات امروز شما منحصر بفرد و کاملا دور از انتظار پیش خواهد رفت. فردی که مقابل شما می نشیند متعلق به سیاره دیگری نیست، او هم مانند شما انسان است اما با اعتقاداتی متفاوت که باید به آنها احترام بگذارید.

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز قبل از هر تصمیم، خوب به جنبه های مختلف آن بیاندیشید و سعی کنید کارهایتان را به تدریج، نه با عکس العملی ناگهانی، جلو ببرید. اگر به میهمانی یا قرار ملاقاتی می روید، بهترین لباس خود را به تن کنید. از تقلید کردن دیگران خودداری کنید، شما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب خواهید بود.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

خبری که مدت ها منتظرش بوده اید را می شنوید و آنقدر خوشحال می شوید که قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید. 

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما فردی انعطاف پذیر هستید که می توانید خودتان را با هر شرایط وفق دهید اما یادتان باشد که گاهی ثبات بهترین راه حل است. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. برای خلاصی از این راه کمی خلاق و قاطع باشید. شاید تصور کنید قرار ملاقات امروزتان بسیار معمولی است اما اشتباه فکر می کنید. اگر چه قرارتان خیلی رمانتیک نیست اما آنقدر برایتان جذاب است که می خواهید آن را بارها و بارها تمدید کنید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

از این دیگران به حرف های شما اهمیتی نمی دهند، ناراحت و عصبی هستید و فکر می کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است و هر چه بیشتر تلاش می کنید، بیشتر در مرداب فرو می روید. این را بدانید که همیشه اوضاع بر وقف مراد نیست. شاید واقعا ندانید که صلاح کار شما چیست بنابراین کمی سطح توقع و انتظارات خود را کم کنید. مثبت اندیشی در روزهای آتی به سراغ تان می آید و باعث می شود که نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. همین اتفاق انگیزه ای برای دیدارهای بعدی به شما می دهد که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

اگر موضوع چیزی ذهن شما را به خود مشغول کرده، در مورد آن سوال کنید. سوال کردن یکی از مهمترین راههای یادگیری است و نباید از پرسیدن چیزهایی که در ذهن تان است، بترسید. سعی کنید گفتگوهای سیاسی خود را سر میز شام بیان کنید و به دیگران نیز اجازه نظردهی دهید. 

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز از گفتگو با فردی استرس دارید و این حس برایتان غریبه است زیرا اعتماد به نفس شما زبانزد خاص و عام است. دیگران نیز با دیدن شما ابراز نگرانی می کنند که مبادا مشکلی برایتان پیش آمده باشد. نگران نباشید و سعی کنید که تمرکزتان را حفظ کنید. برای حل این مشکل سراغ دیگران نروید، سعی کنید آن را خودتان حل کنید. با انرژی که از نتیجه این دیدار به دست می آورید، به نگرانی هایتان می خندید. به زودی فردی با شما تماس می گیرد و حرفی به شما می زند که کنجکاوتان می کند. بهتر است خیلی وارد جزییات نشوید و به همان اطلاعات کلی اکتفا کنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد