فال هندی راجت نیر – شنبه 11 بهمن

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما اراده ای همچون آهن در اختیار دارید و اگر عزمتان را جزم کنید که کاری را به انجام برسانید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ کس و هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. شاید گاهی دیگران شما را به تنبلی یا آسان طلبی متهم کنند، اما این بار داستان فرق می کند و شما خودتان را آماده ی حرکت احساس می کنید.

 

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: گاکروس🪐جنس:اب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۴% لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و مواظب باشید بدون داشتن مدارک و اطلاعات کافی کسی را به چیزی محکوم نکنید. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید. اگر الان رفتار تندی نشان دهید، آن هم وقتی دلیل کافی برای این کار ندارید، این احتمال وجود دارد که احترام طرف مقابلتان را برای همیشه از دست بدهید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز جنبه ی جنگجوی وجود شما از جنبه ی احساسیتان قویتر شده است. این موضوع شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تنش ها و چالش های غیر منتظره ای خواهید شد. مواظب باشید با افرادی که تنها قصدشان کمک کردن به شماست طوری رفتار نکنید که باعث دلخوریشان شوید و بیش از اندازه حالت تهاجمی به خود نگیرید. 

 

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: طاووس🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٧۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز خواهید دید که یک نفر و یا یک چیزی که انتظارش را ندارید در جهت مخالف شما قرار گرفته است و درست برعکس آن چیزی عمل می کند که شما انتظار دارید. ناراحتی ناشی از این وضعیت به خاطر بیدار شدن جنگجویتان شدیدتر هم می شود و به هیچ وجه دوست ندارید در برابر این موضوع کوتاه بیایید و تسلیم شوید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز به بدنتان بیشتر رسیدگی کنید و هر گاه احساس خستگی کردید و بدنتان قادر به ادامه کار نبود، دست از کار کردن بکشید و استراحت کنید. افرادی سعی دارند به شیوه های مختلف شما را مجبور به انجام کارهایی کنند. شما باید نسبت به دیگران با ملاحظه برخورد کنید و آنها را از خودتان رنجور نکنید. 

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

از نظر روحی و احساسی امروز وضعیت خوبی دارید. اما وقتی نوبت به تصمیم گرفتن برای انجام کارهایتان می رسد دو دل می شوید. همه ی گزینه های موجود برای شما جذاب به نظر می رسند و شما نمی خواهید هیچ کدام از این گزینه ها را از دست بدهید. به احتمال زیاد هیچ کدام از این گزینه ها را از دست نخواهید داد. برای شما بهتر است که هر کدام از این کارها را، هر چند هم که کم باشد، امتحان کنید. کار های مختلفی هستند که شما توانایی انجام دادن آنها را دارید. پس وقت خود را تلف نکنید و هر کدام از این کارها را یک بار امتحان کنید و ببینید که کدامیک از آنها را بهتر می توانید انجام دهید و به کدامیک علاقه بیشتری دارید. انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید!

 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دبران  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز شما با اشتیاق و بی صبرانه در انتظار تماس شخصی هستید که دوستش دارید، اما هر چقدر منتظر می مانید بیشتر مطمئن می شوید که او قصد ندارد با شما تماس بگیرد. این موضوع احساس نگرانی و عدم امنیت عاطفی را در شما به وجود خواهد آورد و باعث می شود بدترین سناریوهای ممکن را در ذهن خود تصور کنید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز مسائل کاری باعث ناراحتی و نگرانی یکی از اعضای خانواده تان شده اند. این شخص به خاطر اشتباهی که مرتکب نشده مورد مؤاخذه قرار گرفته و این موضوع باعث ناراحتی و افسردگی او شده است. از شما انتظار می رود به این شخص کمک کنید تا از این وضعیت نجات پیدا کند.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: سروش🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶% لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما برای مدتی طولانی در انتظار دریافت برخی مدارک، نامه ها و یا تماس های تلفنی بوده اید که همچنان هیچ خبری از آنها نیست، اما هیچ دلیلی برای اینکه خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه کنید وجود ندارد. این تأخیرها خارج از کنترل شما هستند و نمی توانید برای رهایی از آنها کاری بکنید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما منتظر بعضی خبرها و یا بسته ها و چک های مرتبط با مسائل مالی هستید که هیچ خبری از آنها نیستید و انتظار برای به دست آوردن آنها شما را گیج و کلافه کرده است. اینکه هیچ کاری از دست شما در ارتباط با این موضوع ساخته نیست واقعا برایتان آزاردهنده است، اما نباید خودتان را با افکار بیهوده آزار دهید. خیالتان از این بابت که آنچه در انتظارش هستید بالاخره به دستتان خواهد رسید راحت باشد، فقط سعی کنید به آن فکر نکنید و سر خودتان را با کارهایی که دوست دارید گرم نگه دارید. خواندن یک کتاب خوب و یا کمی گردش و تفریح با دوستانتان می توانند گزینه های خیلی خوبی باشند. 

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

تأخیرهایی که در رسیدن شما به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودید پیش آمده اند باعث شده اند که امروز احساس ناراحتی و افسردگی کنید. شما در این فکر هستید که نکند کار اشتباهی انجام داده باشید، اما خوشبختانه احتمال اینکه خطایی از جانب شما سر زده باشد بسیار کم است. 

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:خاک 

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز شما بی آنکه خودتان دلیلش را بدانید احساس می کنید که به شدت افسرده و بی انرژی شده اید. خوشبختانه زندگی شما دارد به خوبی پیش می رود و با هیچ مشکل خاصی مواجه نیستید، پس دلیلی برای اینکه چنین حسی داشته باشید وجود ندارد.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد