فال هندی راجت نیر- سه شنبه 29 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
مجبورید که تغییر بزرگی به زندگی تان دهید اما ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می برند که می توانید از آنها کمک بگیرید

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است و شما را به سمت راهی بهتر هدایت می کنند.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگرچه شما مسیر درستی را انتخاب کرده اید اما ممکن است برخی از مسایل مهم را به دلیل مشغله هایی که دارید نادیده بگیرید. در این شرایط بهتر است که حواس تان را بیشتر جمع کنید. اگر می بینید مسئولیت های زندگی انقدر زیاد است که شما را از برخی کارها عقب می اندازد، شاید بد نباشد که کمی از باری که بر دوش دارید، بکاهید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. در مورد رابطه عاطفی، تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین تعجب نکنید و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت که دل شما را شاد می کند. به دنبال تغییری بزرگ در مسیر زندگی تان هستید. سعی کنید که آهسته آهسته جلو بروید تا یه وقت اشتباهی مرتکب نشوید. چولی به دست تان می رسد که بهتر است آن را فعلا خرج نکنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز کمی عصبی به نظر می رسید و همین احساس شما را از حرکت باز می دارد. خیلی به خودتان سخت نگیرید. اگر کمی صبور باشید، این شرایط هم به پایان می رسد. برای هدفی برنامه ریزی می کنید اما ناگهان مقصد شما تغییر می کند. شاید فکر کنید که انرژی کافی برای رفتن به مسیر جدید را ندارید اما نگران نباشید. راهی که برایتان باز شده شما را با تجربه های جدیدی روبه رو می کند که به صلاح تان خواهد بود. امروز از آن روزهایی است که باید بیشتر با اطرافیان تان در تماس باشید. هر چه بیشتر لبخند بزنید، تاثیر بیشتری خواهید گذاشت.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز بیشتر مراقب حرف هایی که به زبان می آورید، باشید. در مقابل دیگران از اطرافیان تان بد نگویید زیرا به گوش شان می رسد و برایتان دردسرساز می شود. برای رسیدن به خواسته ای که در سر دارید، باید کمی خطر کنید. اگر بخواهید همچنان با احتیاط و به آهستگی قدم بردارید، به هدف تان نخواهید رسید. پس جسارت کلید موفقیت این روزهای شماست. برخی از برنامه هایتان باهم تداخل پیدا کرده اند. لازم نیست که خیلی به خودتان سخت بگیرید. آنها را اولویت بندی کنید و طبق اهمیتی که دارند، آنها را پیش ببرید. به زودی حرفی از سمت یکی از نزدیکان زندگی تان می شنوید که لبخند را بر لبان تان خواهد نشاند.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
مدتی است که گرفتاری‌های زندگی شما را از ابراز محبت به اعضای خانواده بازداشته است، امروز زمان جبران فرا رسیده و حتی اگر آب دست‌تان است زمین بگذارید و به اعضای خانواده رسیدگی کنید. محبت شما برای آنها بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید ارزشمند است و اعتماد به‌نفس اعضای خانواده را افزایش می‌دهد.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید حس‌و‌حال اطرافیان را بیشتر از همیشه می‌فهمید و به‌‌همین دلیل نیز می‌خواهید وقت بیشتری برای حل مشکلات دیگران اختصاص دهید. اما امروز روزی نیست که به‌فکر بازکردن گره‌ای از مشکلات دیگران باشید، چرا که به‌اندازه کافی گرفتاری دارید. در نتیجه برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که از حس و حالی که دارید برای پیش‌برد کارها کمک بگیرید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
احساس می‌‌کنید فرد خلاقی هستید اما هرگز فرصت دست نداده‌ تا این خلاقیت را امتحان کنید و به‌همین دلیل نیز فکر می‌کنید که حق شما خورده شده و کسی به استعدادتان پی‌نبرده است. امروز زمان آن رسیده که خودتان را دست‌کم نگیرید و در زمینه‌ای که فکر می‌کنید استعداد و خلاقیت دارید، مشغول به کار شوید. به شما قول می‌دهیم کاری که انجام می‌دهید نظر اطرافیان را جلب می‌کند و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را برای ادامه کار تشویق خواهند کرد.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
از دست دوستی حسابی دلخور شده‌اید و مدتی است که با او حرف نمی‌زنید یا به او کم‌محلی می‌کنید. امروز بهترین زمان برای کنار گذاشتن دلخوری‌ها است. گذشته‌ها گذشته‌ است و پیشنهاد می‌‌کنیم کینه‌ها را کنار بگذارید و با دوستی که زمینه دلخوری شما را فراهم کرده از باب دوستی وارد شوید. به قول قدیمی‌ها محبت، محبت می‌آورد و مطمئن باشید این دوست نیز مدت زیادی است که منتظر بود کسی پا پیش بگذارید و زمینه آشتی شما را فراهم کند.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز از آن روزها است که قصد کرده‌اید به‌بازار بروید و تا آخرین ریال حساب‌بانکی‌تان را خرج کنید. اما حرف ما را زمین نیاندازید و امروز قید خرید را بزنید، چرا که مشکلات زندگی باعث شده تا حوصله‌تان سر برود و برای تنوع و تغییر روحیه به‌خرید بروید. خریدی که از روی عجله انجام شده باشد، خرید درست‌و‌درمانی نیست و مطمئن باشید که در آینده پشیمان خواهید شد.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
روز عجیبی را در پیش‌رو دارید و بدون آنکه دلیل خاصی داشته باشد، حسابی احساساتی شده‌اید و می‌خواهید سفره دل‌تان را پیش هرکسی باز کنید. اما بهتر است جلوی خودتان را بگیرید و راز دل‌‌تان را پیش هرکسی افشا نکنید. تنها اعضای خانواده هستند که می‌توانید روی آنها حساب‌باز کنید و اگر ازدواج کرده‌اید یا معشوق و دلداری دارید، بعدازظهرِ امروز دست او را بگیرید و بیرون بروید تا در شرایطی مناسب رازی که مدت‌ها است در سینه نگه‌داشته‌اید را با او در میان بگذارید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد