فال هندی راجت نیر- سه شنبه 25 آذر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۴٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

تغییراتی به برنامه روزانه خود داده اید که این تغییرات زندگی شما را از این رو به آن رو می کند. سعی کنید هر قدمی که برمی دارید با برنامه ریزی باشد تا به اشتباه نروید و وقت تان تلف نشود. امروز بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. همین اتفاق نظر اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۷% لايه روحي 

🧿پيشگويي :

اگر امروز اطرافیان تان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. مطمئن باشید که همه چیز در روزهای آتی به روال عادی خود بازمی گردد. اگر متاهل هستید، انتظاری که از شریک زندگی تان دارید، به زودی به سر می رسد. اگر هم مجرید، به زودی در محیط کار یا دانشگاه فردی را ملاقات می کنید که در همان نگاه اول به دلتان می نشیند. البته بهتر است که برای نزدیک شدن به او آهسته قدم بردارید تا همه چیز به آرامی اتفاق افتد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

موضوعی ذهن شما را به هم ریخته است. صحبت کردن با فردی قابل اعتماد می تواند تمام نگرانی های شما را برطرف کند، بنابراین هر چه زودتر دلهره های خود را به زبان آورید. شما باید برای تصمیم گیری های امروزتان انرژی و توان کافی داشته باشید. سعی کنید که از همان ابتدای روز به خودتان روحیه دهید یا با اطرافی که به شما انرژی می دهند، در ارتباط باشید. شما و شریک زندگی تان هدفی در سر دارید. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود.

 

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: دبران  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز در موقعیتی قرار می گیرید که باید یک تصمیم جدی بگیرید. شاید نتوانید در مورد راهی که می خواهید انتخاب کنید مطمئن باشید اما نگران نشوید. همان راهی که ندای قلب تان می گوید را در پیش بگیرید تا شما را به مقصدتان برساند. اگر چه رفتارعشق زندگی تان مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است اما جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: مرفق  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

رویاهایتان را نادیده نگیرید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهند. به نشانه هایی که از ناخودآگاه ذهن تان دریافت می کنید، توجه کنید. اگر برای رسیدن به هدفی که در سر دارید تلاش کنید، رویاهایتان خیلی زود رنگ واقعیت خواهد گرفت. شریک زندگی تان افکار عجیب و غریبی در سر دارد. شما دو راه پیش رو دارید، یا می توانید با او مخالفت کنید و تمام روزتان را در غم و ناراحتی بگذرانید یا این که موافقت کنید و به زاویه دید مثبتی به آنها نگاه کنید. اگر دوست دارید رابطه خود را با عشق تان حفظ کنید ما راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس: خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا اطرافیان تان تحت تاثیر شما قرار گیرند و به سمت تان جذب شوند. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که روحیه شما را نیز دگرگون خواهد کرد. کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان سخت شده، خیلی به خودتان سخت نگیرید. در کنار او باشید اما سکوت کنید تا شرایط به حالت طبیعی خود بازگردد.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز فردی را ملاقات می کنید و به محض دیدن او، جذب اش می شوید طوری که می توانید ساعت ها بایستید و با او صحبت کنید. نگران هیچ چیز نباشید و ارتباط تان را با او حفظ کنید. او می تواند تغییرات خوبی را در زندگی شما ایجاد کند. شاید امروز مجبور شوید برنامه هایتان را به خاطر این که شریک زندگی تان حال و حوصله کافی ندارد، لغو کنید. بهتر است به او خرده نگیرید و در مقابل خواسته هایش انعطاف پذیر باشید. مطمئن باشید که او نیز قدر این کار شما را می داند و خوبی هایتان را جبران می کند.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

مدت هاست منتظر خبری هستید، امروز انتظارها به پایان می رسد و شما از شنیدن این خبر غرق در شادی می شوید. البته بهتر است که فعلا به اطرافیان تات چیزی نگویید زیرا ممکن است با حسادت شان از شادی شما بکاهند. در رابطه عاطفی تان، همیشه دوست دارید برنده باشید اما بدانید که غرور بی جا موجب شکست می شود. رابطه عاطفی میدان جنگ نیست، اگر شریک زندگی تان ببازد، در واقع شما باخته اید. بنابراین انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید اگر می خواهید که رابطه شما دوام داشته باشد.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت گرفتن دیگران نهراسید. با احتیاط قدم بردارید تا موفقیت در خانه شما را بزند. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. نه تنها او دوست ندارد با شما به بیرون از خانه بیاید بلکه به طور کل نیز از خوشگذرانی زده شده است. اما شما فرد قوی ای هستید و نباید از این طرز فکر او دلگیر شوید زیرا این احساس گذراست.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

شما فردی حساس هستید و در صورتی که چیزی موافق میل تان نباشد، ناراحت می شوید و خودتان را عقب می کشید. بهتر است این اخلاق خود را به خصوص در چنین روزی کنار بگذارید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. هر اتفاقی که در اطرافتان افتاد، بخندید که خنده درمان هر دردی است. برای انتخاب یک راه مردد هستید و مدام از این و آن کمک می گیرید اما بدانید که کسی جز خودتان نمی تواند کمک تان کند. به جای دست به دامن دیگران شدن، در تنهایی با خودتان خلوت کنید و به ندای قلب تان گوش دهید. به خودتان اعتماد کنید و تصمیمی را که باید بگیرید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به خود و اهدافی که در سر دارید، فکر کنید. اگر می خواهید که به آرزوهایتان دست یابید، باید تکلیف تان را با خودتان روشن کنید. تا زمانی که میان آسمان و زمین باشید، هیچ تغییر مثبتی در زندگی تان رخ نخواهد داد. بنابراین برای خود وقت بیشتری بگذارید. به زودی فردی که در گذشته دور او را خط کشیده بودید، به سراغ تان می آید و تمام خاطرات گذشته برایتان زنده می شود. شاید فکر کنید که برقراری ارتباط دوباره با او اشتباه است اما از آنجا که زمان زیادی گذشته و هر دوی شما تغییراتی کرده و پخته تر شده اید، می توانید فرصت دوباره ای بهم دهید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

مهم نیست تا به حال چه می کردید، هنوز هم برای رسیدن به خواسته هایتان زمان دارید. هیچوقت دیر نیست، بنابراین درنگ نکنید و از همین امروز به دنبال آنچه می خواهید، باشید. اطرافیان تان را در این راه فراموش نکنید، آنها می توانند کمک رسان شما باشند. شما از روزهایی که معشوقه تان نسبت به شما سرد و بی تفاوت می شود، متنفرید. احساس می کنید که این روزها نیز دیواری بین شما کشیده شده است. برای تخریب این دیوار، همین امروز پیش قدم شوید. هر چه بیشتر درنگ کنید، دیواری که بین تان است بلندتر خواهد شد.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد