فال هندی راجت نیر – دوشنبه 15 دی

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: شباهنگ  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۶٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز با دور و بری هایتان ارتباط برقرار کنید، با زنی که در صف پشت سرتان ایستاده است صحبت کنید و سر حرف زدن را با شخصی که در تاکسی بغل دستتان نشسته است باز کنید. شاید عجیب و غیر منطقی به نظر برسد اما این شخص حرف هایی به شما خواهد زد که می توانند زندگیتان را برای همیشه تغییر دهند.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ٦۲٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

احساسات شما به شدت برانگیخته شده اند و کوچک ترین چیزها هم توجهتان را به خود جلب می کنند. نسبت به احساسات خود بی توجه نباشید، زیرا واکنش های امروزتان می توانند فرصت های جدیدی را برایتان فراهم کنند.خودتان خوب می دانید که پشت این لبخند همراه با خونسردی چه افکار و احساساتی پنهان هستند که نمی خواهید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: کرکس نشسته  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز شما تمام مدت لبخند به لب خواهید داشت، دلیل آن هم چیزی نیست جز این که همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که موفقیت در انتظارتان است. حداقل خودتان با توجه به حرف هایی که می شنوید اینطور فکر می کنید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: سروش  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

به نظر می رسد که در حال حاضر محال ممکن است شما در انجام هر کاری که دنبال می کنید ناموفق باشید؛ فقط کافیست قصد کنید چیزی را به دست بیاورید و سپس منتظر رسیدن به نتیجه ی مورد انتظارتان بمانید. البته قرار نیست در مدتی که انتظار می کشید بیکار نشسته و پاهایتان را روی هم بیندازید، بلکه باید برای به دست آوردن آنچه می خواهید تلاش کنید.

 

 متولدین مرداد

⭐️ستارگان: آکروکس  🪐جنس:خاك

🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۸٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

در حال حاضر ادامه ی روند پیشرفتتان غیر ممکن به نظر می رسد، زیرا شما به سادگی تمرکز خودتان را از دست می دهید و نمی توانید روی کارهای خودتان متمرکز شوید. کافی است یکی از اطرافیانتان حرفی یا مشکلی داشته باشد تا خودتان را چنان با مشکلات او درگیر کنید که سر رشته ی کار خودتان از دستتان در برود.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: دبران  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز یکی از آن روزهایی است که شما فرصتی فوق العاده دارید تا از زندگی عادی و روزمره ی خود فاصله بگیرید. اگر نمی دانید چه راهی را باید در پیش بگیرید به ندای درونتان گوش کنید. هر راهی که در پیش بگیرید به احتمال زیاد درست خواهد بود. 

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: گاکروس  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

راه پیشرفت در برابر شما باز است ، شما هم نقشه ی راه را در دست دارید و انرژی و وقت کافی را نیز برای انجام این کار در اختیار دارید. حواستان به نقشه ی راه باشد، در غیر این صورت برای مدتی طولانی بی هیچ نتیجه ای دور خودتان خواهید چرخید. امروز می خواهید حمایت کامل خودتان از ایده های خوبی که یکی از اطرافیانتان در سر دارد را نشان دهید ولی ممکن است در این کار کمی زیاده روی کرده و کاسه داغتر از آش بشوید

 

متولدین آبان 

 

⭐️ستارگان: سرپسین  🪐جنس:خاک

🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۵٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود. شما در برنامه ریزی برای کارهایتان و دنبال کردن برنامه هایتان با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. در فرصت هایی که شاید به نظرتان خیلی عجیب باشند هم موقعیت هایی براش ما نهفته است، جلوی پیشرفت خودتان را با یک تفکر محدود نگیرید. 

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان:دلتابادبان  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۹٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

کارها دارند کمی بیش از حد تند پیش می روند، اما شما مجبور نیستید سرعت خودتان را بیش از حد تواناییتان بالا ببرید؛ مگر این که بخواهید خودتان را در مخمصه بیندازید و مجبور به کاری شوید که دلتان نمی خواهد. تمام ترس هایی که در وجودتان هست را کنار بگذارید و خودتان را باور داشته باشید و قربانی خواسته های اجتماع اطرافتان نشوید.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: آتریا  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۰٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز همه چیز دارد خیلی سریعتر از آن چیزی که شما دلتان می خواهد و انتظار داشته اید پیش می رود. دست و پایتان را گم نکنید و کارهایتان را طبق همان برنامه ای که برای امروزتان چیده بودید پیش ببرید تا با عجله کاری را انجام ندهید که دلتان به انجام آن راضی نیست. هر گونه ترس و نگرانی را کنار گذاشته و خونسردی تان را حفظ کنید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: طاووس  🪐جنس:آب

🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۱٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي :

امروز فرصت هایی سر راهتان قرار خواهند گرفت که پیش از این شاید حتی در خواب و رویاهایتان هم نمی دیده اید که چنین موقعیت هایی در اختیارتان قرار بگیرند. سعی کنید از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و از امتحان راه ها و چیزهای جدید و شاید حتی کمی عجیب، وحشتی نداشته باشید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: ناطح  🪐جنس:آتش

🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۷٪؜ لايه روحي 

🧿پيشگويي:

امروز در انجام کارهایتان جسور و مصمم باشید و هر چقدر که خودتان لازم می دانید سرسختی به خرج دهید. ار بردن چنین روشی برای یکی مثل شما کار سختی باشد، اما تنها راه و یا حداقل بهترین راه ممکن برای رسیدن شمت به جایی است که می خواهید باشید. امروز موجی غیر منتظره از احساسات را تجربه خواهید کرد که شما را در مسیری قرار خواهد داد که شاید در حالت عادی جسارت گام برداشتن در آن را نداشته باشید. خودتان را رها کنید و اجازه بدهید احساستان شما را هدایت کنند.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد