فال هندی راجت نیر- شنبه 5 مهر

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
ممکن است امروز به دلیل تغییرات آب و هوایی، دل کندن از تخت خواب، تا حدودی برایتان سخت و دشوار باشد. شما می‌توانید امروز قدری تنبلی کنید و تسلیم خواسته های خود شوید. امروز زمانی را به استراحت و ریلکس کردن بگذرانید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
روز عالی پیش روی خود دارید. شما تمایل دارید که کارهای خود را با انرژی انجام دهید و امروز به دلیل تلاش و کوشش هایی که تاکنون کرده اید، پاداشی کسب خواهید کرد. این روزها پیدا کردن شخصی که مثل شما وجدان داشته باشد کار سخت و دشواری است و شما واقعا سزاوار پاداش هستید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما دو ماه گذشته، خوش شانس بوده اید و در این موضوع شکی نیست؛ اما اخیرا به نظر می رسد شانس شما در حال تغییر است. تشخیص این موضوع تا حدودی دشوار است؛ اما چیزی در زندگی روزمره شما وجود دارد که خیلی مناسب نیست.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز زمان بسیار مناسبی خواهد بود تا بتوانید در مورد مسائل مختلف، دیدگاه های بهتر و کامل تری داشته باشید. اگر قصد دارید که به یک سفر طولانی بروید، منتظر بمانید تا به زودی به واسطه شغل و حرفه خود، یک ماجراجویی در پیش داشته باشید. سفر کردن را از خود دریغ نکنید. بروید و در فضایی جدید و سالم، تنفس کنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
آیا به فکر برقراری تعادل بیشتر در زندگی خود هستید؟ کار کردن زیاد و عدم وجود هیچ گونه تفریح در زندگی، باعث می‌شود، زندگی شما کسالت آور و خسته کننده به نظر برسد. امروز، یک روز مناسب برای بررسی زندگی روزمره تان و اضافه کردن عناصر جدید به آن است. بله؛ زمان آن رسیده که قدری شادی و سرگرمی به زندگی خود ادامه کنید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر در طی چند ماه گذشته، در زندگی عاطفی خود دچار مشکلاتی شده اید، احتمالا اکنون این مشکلات را پشت سر گذاشته اید. بدون شک شما نکاتی را از این مشکلات آموخته اید. مدت ها بود که با این مشکلات سر و کار داشتید و اکنون زمان آن رسیده که به این مشکلات، پایان دهید. این را بدانید که از این پس، اوضاع بهتر خواهد شد؛ تنها باید سعی کنید که در تله های قدیمی قرار نگیرید. یک فرصت غیر منتظره برای شما ایجاد خواهد شد که به واسطه آن، مشکلا مالی شما تا حدودی برطرف خواهند شد. مردم غالبا فکر می کنند با افزایش درآمد خود، قادر خواهند بود که مشکلات مالی خود را برطرف کنند. اما متاسفانه ممکن است اوضاع همیشه اینطور نباشد. میگل د سروانتس، شاعر و نویسنده اسپانیایی می گوید: رضایت از ثروت، فقط در داشتن مال زیاد یا هزینه کردن های فراوان یافت نمی شود؛ بلکه در کاربرد عاقلانه از این ثروت است.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر به اندازه کافی به خودتان مطمئن نیستید، نگاهی به اطراف خود انداخته و تمام کارهایی که تاکنون انجام داده اید را بررسی کنید. درست است؛ شما هنوز به بسیاری از رویاهای خود نرسیده اید؛ اما به رویاهایی که رسیده اید و کارهایی که انجام داده اید توجه کنید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
ممکن است در طی روزهای آینده با افراد جدیدی ملاقات داشته باشید. همچنین امکان دارد شخصی در زندگی حرفه ای به شما کمک کند که آن را پیش بینی نمی کردید. و یا ممکن است وارد کار یا بازار جدید شوید. شما شخصی هستید که به دنبال کشف راه های جدید و هیجان انگیز هستید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
به نظر می رسد که شما سعی در نادیده گرفتن و یا از بین بردن برخی از انتقاداتی که به شما وارد شده را دارید. هفته‌ هاست که مراقبت های ویژه‌ای به عمل آورده اید تا خطایی انجام ندهید. شاید تعداد خطاهایی که انجام داده اید، شما را متعجب کند. امروز ممکن است با تعریف اطرافیان خود رو به رو شوید. شما به دنبال بهبود کیفیت عملکرد خود در محل کارتان هستید. اما می‌توانید امروز را در حاشیه بنشینید و بگذارید همه چیز همانطور که هست انجام شود. همکاران شما از تلاش های اضافی شما، قدردانی خواهند کرد. ماهاتما گاندی نوشت: شما ممکن است هرگز نتوانید بدانید که عملکرد کارهای شما چگونه است؛ اما این را بدانید که اگر کاری انجام ندهید، نتیجه ای هم حاصل نخواهید کرد.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
لبخند بزنید؛ زیرا امروز پیش بینی می‌شود روز خوبی داشته باشید. امروز روحیه کنجکاوی خواهید داشت که درست ترین اتفاق برای امروز شماست. شاید این موضوع کمی چاشنی به زندگی عاشقانه شما اضافه کند. طیف گسترده ای از تجربیات در انتظار شما هستند. شما روحیه ماجراجویی دارید؛ باید از آن استفاده کنید. یادگیری یک مهارت یا رویه جدید، امروز موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. شما ذاتا به یادگیری و کشف نکات جدید برای انجام هر چه بهتر کارهای خود علاقه دارید. روی ترس های خود تمرکز کرده و به خودتان اعتماد کنید. دانش، شما را وادار می کند که با جهل مقابله کنید. هر چه بیشتر بدانید، بیشتر رشد خواهید کرد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
رولینگ استونز، بهترین جمله را می گویند: من نمی توانم رضایت خاطر را به دست آورم؛ شما نیز اخیرا چنین احساسی داشته اید. در روزی که پیش روی خود دارید، فرصت های جدیدی به شما رو خواهند کرد.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما اغلب درگیر زندگی دیگران هستید. امروز از ارادت و احترامی که بهدیگران دارید، قدردانی می‌شود. به عنوان مثال، در جمع خانواده خود، ممکن است مجبور شوید برخی از مشکلات جسمی و روحی افراد را برطرف کنید. از نیازهای خودتان غافل نشوید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد