فال هفتگی فالوده – 6 تا 12مهر

 

فروردین : در رابطه‌ای که‌خودتان را به‌عنوان یک قربانی مشاهده‌می‌کنید، قادر خواهید بود که‌وضعیت را تغییر دهید و با خودتان صادق باشید. یادتان باشد که‌خودتان از همه‌چیز مهم تر هستید و آرامشتان را فدای هیچ چیز دیگری نکنید. اگر شما اهل وسایل قدیمی و عتیقه‌هستید، به زودی چیزهای جالبی را بدست می‌آورید. شما امکانات و استعداد بسیار زیادی دارید، خودتان را دست کم نگیرید و از آنها به‌نحو احسنت استفاده‌کنید. مشکلاتی که‌شما با آن مواجه‌هستید، بسیار زود گذر می‌باشند و و انرژی کیهانی باعث می‌شود که‌همه‌چیز به‌زودی حل و فصل شود. کمی واقع گرایانه‌تر باشید و برای مسائل جزئی و کوچک خودتان را اذیت نکنید.

 

 

اردیبهشت : به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید. ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی كه افتاده است نگران كرده، اما این نگرانی خیلی زود برطرف خواهد شد. شما انرژی فوق العاده‌ای دارید و قادر خواهید بود که‌هر چیزی را سر و سامان دهید. فقط بهتر است که‌گاهی به‌جای برنامه‌ریزی کردن های مکرر و حرف زدن راجع به‌آنها و پشت گوش انداختناشان، به‌آنها عمل کنید و کارها را پیش ببرید.

 

 

خرداد : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. ممکن است دچار چالش های فیزیکی شوید، که‌خودتان می‌توانید بهترین راه‌حل ها را برای آن پیدا کنید. ممکن است دچار سرگیجه شوید، که‌توصیه‌می‌شود کمی استراحت کنید و از مسکن های ضعیف استفاده‌کنید، که‌این موضوع زود گذر خواهد بود و خیلی زود بهبود پیدا خواهید کرد. ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. در مورد یک مسئله احساسی،سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.

 

تیر: شما به راحتی غرق در مشکلاتی می‌شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید. شما به‌شدت تمایل به‌نشان دادن واکنش نسبت به‌رویدادهای جزئی دارید، از آنها بگذارید و از زاویه‌دیگری به‌مسائل نگاه‌کنید تا انرژی زیادی را صرف مشکلات این چنینی نکنید. هشدار ما به‌شما این است که‌از انجام سریع و اقدامات بدون فکر اجتناب کنید. گاهی اعتماد به‌نفس های بیش از حد ممکن است باعث آزار و اذیت دیگران شود، اگرچه‌خودتان راضی هستید.

 

مرداد : همه کارها برای شما به خوبی و راحتی پیش خواهند رفت، به ویژه در جاهایی که بحث روابط عاطفی و یا زیبایی به میان بیاید. اگر به آرایشگاه بروید حتما از نتیجه ی کار راضی خواهید بود. آتشی در درون خود احساس می کنید که عشق و محبتی که به شخص مورد علاقه تان دارید را چندین برابر می کند، احساس خود را به زبان بیاورید و نگران واکنش طرف مقابلتان هم نباشید. این روز ها شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه‌هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. مراقب کلماتی که‌در مقابل دوستان و اطرافیانتان استفاده‌می‌کنید باشید و ناخواسته‌آنها را نرنجانید و باعث کدورت نشوید.

 

شهریور : اگر می خواهید در زمینه ی روابط عاطفی موفق باشید و توجه شخصی که دوست دارید را به دست بیاورید باید حساسیت و جدیت بیشتری از خودتان نشان بدهید. این که بخواهید سر جایتان بنشینید و بی هیچ زحمتی در انتظار بهترین ها باشید بدون شک شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. جسارت داشته باشید و شما قدم اول را بردارید. توانایی های شما در بالاترین حد قرار گرفته‌است؛ ولی به‌نظر می‌رسد که‌هرکاری که‌باید انجام دهید نیاز به‌زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. به‌راحتی می‌توانید ایده‌هایتان را در هر جمعی بیان کنید و نگران مخالفت ها نباشید و سعی نکنید که‌آنها را تغییر دهید.به زودی سطح درآمد شما به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

مهر : متولدین 6 تا 12 مهر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید.شما واقعاً دوست دارید به‌کسانی که‌بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید اما به‌خاطر کارهایی که‌نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به‌خودتان سخت نگیرید، فقط به‌نوبت و یکی یکی همه‌آن کارها را انجام بدهید. برای پیدا کردن شریک زندگیتان که‌ مدتی است به‌تاخیر افتاده، بهتر است که‌راهکار جدیدی را اتخاذ کنید و از زاویه‌دیگری به‌این ماجرا بنگرید. سعی کنید به‌دوره‌ی دشواری که‌در گذشته‌گذرانده‌اید، فکر نکنید و فقط از تجربیاتی که‌از آن به‌دست آورده ‌اید، استفاده‌کنید تا دوباره‌دچار چنین مشکلاتی نشوید. شما در حال حاضر دارید دورانی حساس و حیاتی را در رابطه ی عاطفی خود پشت سر می گذارید و باید جدیت و حساسیت بیشتری را برای حفظ این رابطه از خود نشان دهید. اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که برای جان بخشیدن به آتش این عشق یک جرقه ی کوچک کافی خواهد بود.

 

آبان : اگر همه‌چیز طولانی تر از انتظار پیش می‌رود، گاهی اوقات باید صبور باشید و به‌خدا توکل کنید. آینده‌شغلی و زندگیتان بسیار عالی خواهد بود، اگر که‌همینطور و با همین روند برای رسیدن به‌آنها تلاش کنید. به‌جای ساکت ماندن، بهتر است که‌در برابر بی احترامی ها قد علم کنید و قدر کسانی را که‌همیشه‌به‌شما احترام می‌گذارند را بیشتر بدانید. اجازه‌ندهید که‌توسط افراد زورگو به‌شما فشار وارد شود، یادتان باشد که‌خودتان در اولویت هستید. این روز ها اگر از شریک زندگی خود بخواهید که‌برای شما کارهای شگفت انگیز انجام دهد و از خیلی مسائل بگذرد، ممکن است باعث نا امیدی شما شود.

 

آذر : اگر تا حدودی واقع بینانه‌باشید، روابط احساسی تان به‌خوبی پیش خواهد رفت و از کنار هم بودن لذت میبرید. باید در مورد یک موضوع با طرف مقابلتان صحبت کنید، شاید کلید حل مشکلاتتان در دستان او باشد. برای شناخت کسی که‌به‌تازگی با او آشنا شده‌اید، زمان زیادی را صرف کنید و بی گدار به‌آب نزنید و عجله‌ای تصمیم نگیرید. اگر در کارتان شریک دارید، بیشتر مراقب باشید و هوای آن را داشته‌باشید. سعی کنید بیشتر تعاملات فکری را با وی انجام دهید، تا باعث رنجش او نشوید. اگر در محلی که‌با نظرات شما موفق نیستند قرار گرفتید، به‌جای بحث و جدل می‌توانید آنجا را ترک کنید و پس از آرام شدن مجدد برگردید.

 

 

دی : به‌تازگی کمی ناامید و دلسرد شده‌اید، اما بهتر است که‌درباره‌تمام کارهای پیش رویتان برنامه‌ریزی و اولویت بندی داشته‌باشید. از انتقاد کردن های بی مورد اجتناب کنید، زیرا ممکن است باعث سوء تفاهمات و کدورت شود.مسائل مالی در زندگی زناشویی تان باعث می‌شود که‌اختلافات ایجاد شود. برای جلوگیری از آن و بحران مالی، پولی خرج کردن هایتان را کنترل کنید و از ولخرجی های بی مورد اجتناب کنید.زمانی که‌با فرصتهای جدید مواجه‌می‌شوید، سعی کنید اعتماد به‌نفس خود را افزایش دهید و از آنها به‌نحو احسنت استفاده‌کنید. قدرت طبیعی و درایتی که‌دارید، باعث می‌شود که‌از گرفتن تصمیم های اشتباه‌خودداری کنید.

 

 

بهمن : خود را درگیر سوء تفاهمات و شایعه‌های اطراف نکنید که‌به‌زودی همگی به‌اشتباهاتشان پی خواهند بود و همه‌چیز به‌خیر و خوشی می‌گذرد. زندگی عاطفی شما بدون هیچ گونه‌تنش و یا تحولی بسیار لذت بخش خواهد بود. انرژی بی نظیری که‌امروز دارید، باعث می‌شود که‌موقعیت های شغلی و پیشنهادهای زیادی به‌سمت شما هجوم آورند و به‌راحتی و با مشورت با یک شخص با تجربه‌می‌توانید بهترین ها را انتخاب کنید. مراقب حرف زدن هایتان باشید و اعصاب تان را کنترل کنید، زیرا ممکن است ناخواسته‌باعث رنجاندن عزیزترین کسانتان و همسر یا دوستانتان شوید. شما شانس زیادی برای موفقیت مالی دارید و چشم انداز فوق العاده‌ای در این باره‌در زندگیتان وجود دارد.

 

اسفند : سعی کنید از جاه‌طلبی های تان بکاهید و قدر زحمات اطرافیانتان را بیشتر بدانید و قدردانی کردن را فراموش نکنید.ممکن است که‌ انرژی های منفی به‌سراغ شما بیایند، اما بهتر است که‌از آنها دوری کنید و دیدگاه‌های مثبت را جایگزین نمایید. اگر مجرد هستید، می‌توانید یک رابطه‌پرشور و موفق را با شخصی که‌مدنظر دارید، آغاز کنید و از آن لذت ببرید. برخی از دوستان و نزدیکتان ممکن است شما را فریب دهند، با این حال زیاد به‌خود سخت نگیرید و ناراحت نشوید و فقط سعی کنید که‌در زندگیتان تاثیر گذار نباشند. معمولاً شما در همه‌مجالس افراد را جذب میکنید، از این ذات طبیعی خودف برای پیشبرد اهدافتان به‌نحو احسنت، استفاده‌کنید. انتظارات غیر واقعی از امور عاشقانه‌خود نداشته‌باشید و کمی واقع گرا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد