فال هفتگی فالوده – 20 تا 26 مهر

 

شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید. فضای خانوادگی تان بسیار شاد و سر زنده‌خواهد بود و در این زمینه‌مشکلی نخواهید داشت.شرایط به‌گونه‌ای پیش خواهد رفت که‌با استفاده‌از روابط با افراد با نفوذ موفق به‌ارتقاء مقام شغلی خود باشید.

 

 

درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از “ایده های بزرگ” شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید! در روابط عاشقانه‌تان نیازمند اتفاق جدیدی هستید که‌به‌زندگی تان انگیزه‌ببخشد.این روزها از شانس خوبی در انجام سرمایه‌گذاری های املاک و مستغلات برخوردار خواهید بود.لجبازی هایتان منجر به‌ایجاد بحث و تنش در امور خانوادگی تان خواهد شد، از انجام این کار خودداری کنید.

 

 

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید. برخی از پروژه‌هایی که‌در حال انجامشان هستید، رضایت خاطر واقعی برای شما به‌ارمغان خواهند آورد.داشتن ظاهری شیک و مرتب، تأثیر زیادی در گرفتن پیشنهادات کاری پر سود برای شما خواهد داشت.این احتمال وجود دارد که‌از شخصی ناشناس اطلاعات خوبی در مورد برخی از پروژه‌های کاری خود دریافت کنید.

 

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد. سعی کنید از کارهایی با بی فکر و عجله‌ای اجتناب کنید و یک زندگی معمولی و منظم تری را هدایت کنید. انقدر اتفاقاتی که‌افتاده‌را تجزیه‌و تحلیل نکنید؛ برای اینکه‌واقعاً لزومی ندارد همه‌جزئیات را بدانید!

 

برای شما واقعا واجب است که سریعا به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای حفظ کردن اعتماد به نفستان باشید. شما تا حدی اعتماد به نفستان را از دست داده اید که نمی‌توانید به راحتی در مورد کارهایی که انجام می‌دهید با افراد دیگر صحبت کنید. اما حالا فرصتی نصیبتان شده است که خودتان را نیز خوب بشناسید. از صرف پول بیش از حد به‌منظور تحریک حس حسادت اطرافیان خودداری کنید، در غیر این صورت با مشکلات مالی مواجه‌خواهید شد.در انجام هر کاری از افراط و تفریط خودداری کرده‌و تعادل را رعایت کنید. رفتن به‌مسافرت و دوری کردن از فعالیت های شغلی برای چند روز، کمک زیادی به‌بازیابی انرژی و حس سرزندگی تان خواهد کرد.

 

زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید. تحمل خود را نسبت به‌شرایط دشوار افزایش داده‌و غرور خود را کنار بگذارید.جو موجود در خانه‌بدون هیچ گونه‌تنشی خواهد بود و سلامتی تان نیز بهبود خواهد یافت.در صورتی که‌شخصی به‌شما برای مدت طولانی بدهکار مانده، اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن به‌او در این مورد است.

 

 

 

متولدین 20 تا 26 مهر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد. این روزها، بیشتر از هر زمان دیگری غرق اتفاقات گذشته‌و افراد دخیل در آن خواهید بود؛ اما اجازه‌ندهید که‌این تفکرات شما را از انجام صحیح فعالیت هایتان بازدارد.شما این توانایی را دارید که‌خودتان را با شرایط دشوار وفق بدهید؛ این امر باعث می‌شود تا از فرصت های مناسبی که‌به‌شما ارائه‌می‌شود نهایت استفاده‌را ببرید و سود قابل توجهی کسب کنید.

 

در این روز های پر از سختی و مشکلات، تنها راه‌شاداب و پر انرژی ماندن این است که‌حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید. بعضی اوقات شما با تحمیل ایده‌هایتان افراد دور و بر خود را می‌آزارید، بهتر است که‌در این زمینه‌زیاده‌روی نکنید و به‌خواسته‌ها و ایده‌های آن ها نیز احترام بگذارید. برای تعمیرات لازم در خانه‌پول اختصاص دهید.شخصی در اطراف شما که‌با افسردگی یا اختلال روانی دیگری دست و پنجه‌نرم می‌کند، ممکن است چالش هایی را برایتان به‌وجود آورد. از خودتان مراقبت کنید و در مورد احساسات شخصی که‌به‌او احترام می‌گذارید، صحبت کنید. 
 

 

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیت‌های خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.پیشرفت چشمگیری در حرفه‌خود خواهید داشت و این امر سبب تحسین شما در نظر اطرافیانتان خواهد شد.تخیل شما، به‌بهبود روابط عاشقانه‌تان کمک زیادی کرده‌و موجبات آرامش شما را فراهم خواهد کرد.

 

 

اگر مجرد هستید، احتمال عاشق شدن در نگاه‌اول برای شما افزایش خواهد یافت و اگر متأهل هستید، روابطتان با همسرتان بهبود یافته‌و زندگی عاشقانه‌ای با یکدیگر خواهید داشت.ایجاد بعضی تغییرات در کار، اجتناب ناپذیر است، بنابراین بهتر است خود را با شرایط جدید وفق دهید.در امور خانوادگی تان همه‌چیز بر وفق مرادتان است و چیزی باعث نگرانی تان نخواهد شد.شما به اندازه کافی احتیاط کرده‌اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد.

 

 

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید.این احتمال وجود دارد که‌خوشبختی و سعادتتان در یک چشم به‌هم زدن تبدیل به‌غم و اندوه‌بزرگی شود؛ بنابراین در روابط خود با اعضای خانواده‌تان آرامش بیشتری از خود نشان دهید و از ایجاد هرگونه‌مشاجره‌ای خودداری کنید.

 

شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنیددر رسیدن به‌اهدافتان عجله‌نکنید و شکیبایی بیشتری از خود نشان دهید، در غیر این صورت برای خود پشیمانی به‌بار خواهید آورد.به‌بررسی روابط خود با افرادی که‌با آن ها دچار اختلاف نظر و سوءتفاهم هستید بپردازید و به‌دنبال راه‌های برطرف کردن این مشکلات باشید.رای داشتن رابطه‌ای سالم و به‌دور از تنش و مشکلات، به‌اختلاف نظرهای سایر افراد احترام گذاشته‌و در مقابل آن ها جبهه‌نگیرید. با احساست و نیازهای درونی خود، در ارتباط باشید و از تجربه‌چیزهای جدید نترسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد