فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : اگر مجرد هستید فردی مدتهاست شما را دوست دارد که خودتان یا بی خبر هستید یا این فرد به زبان نمی آورد و مغرور است ولی به هر حال این علاقه هست و این برای شما رو می شود.حرف و سخن زیاد پشت سر شماست چه بدی باشد و چه خوبی باشد ولی حرف زیاد است. در یک کار ثواب و خیر قدم می گذارید که اجر خوبی برای شما دارد.

چند تا رابطه برای شما به مو میرسد و شاید قطع شود که در این قطع رابطه ها خودتان هم مقصر هستید و فقط شما را در یک ناامیدی و ناراحتی می نشاند. اگر صاحب فرزند هستید فکرتان مشغول فرزندتان است و نگران آینده اش هستید. به زودی یک موفقیت دارد که شما هم شاد و خوشحال می شوید. چندتا درد گوش دارید یا گوش درد که کارتان به دکتر کشیده می شود.

سفری کوتاه دارید که دو یا سه روزه است ولی روحیه تان با این سفر تغيير می کند و عوض می شود. در رابطه با یک چهاردیواری باید یک تصمیم مهم بگیرید و می گیرید و این تصمیم گیری برای شما نتیجه خوبی دارد ولی چندتا میز گرد دارید که در این میزگردها جرو بحث های زیادی دارید که شما کوتاه بیایید یا سکوت کنید بهتر است چون ممکن است متضرر شوید و به ضررتان باشد.

یک خانم که در اسم یا فامیل حرف (ن) دارد قصد ضربه زدن به شما را دارد که یک ضربه بزرگ از این شخص به خانواده شما می خورد و شاید چندتا ناراحتی را از طرف این فرد بکشید و باعث چندتا اوقات تلخی بشود و این باعث می شود که چند تا رابطه برای شما قطع شود. خبر فوت دارید ولی این فرد هر کسی هست دورادور تسلیت می گویید چون دوروبرتان خلوت است دست به خیر هستید و دعای خیر پشت سرتان زیاد است.

به یک جابجایی فکر می کنید و این جابجایی صورت می گیرد فقط یک کم صبر دارد ولی صورت می گیرد.اگر صاحب فرزند هستید لجبازی زیادی با فرزندتان دارید ولی بی فایده است و او کار خودش را می کند.مجردها یا در شرایط یک ازدواج قرار دارید یا قرار می گیرید که این فرد زیاد باب میل شما نیست شاید در چند مرحله و صحبت و گفتگو متوجه بشوید و جواب منفی بدهید.

چند تا معامله دارید و چندتا خرید دارید که یک سری چیزهایی که دلتان می خواهد را می خرید. یک خطر از سرتان رد می شود صدقه بدهید و این خطر به خاطر یک حرفی است که میزنید و دل فردی را می شکنید شاید یک نفرین باشد ولی صدقه بدهید از سرتان رد می شود.درد زانو دارید که کارتان به دکتر کشیده می شود و یک دوا و درمان دارید و برای چند روز اذیت میشوید. یک اتفاق برای چند روز شما را در غم می نشاند و ناراحت هستید و شاید تک تک گریه کنید.یک کار اداری یا قانونی دارید یا در گیر یک کار اداری یا قانونی می شوید که در این مسیر بدوبدوی زیادی می کنید و حرص و جوش هم می خورید و در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو می شوید.

اگر در حال حاضر در دوستی با فردی هستید این دوستی برای شما خوب است و باعث انگیزه و امید و دلگرمی برای شماست و در این روزها دیدارهای زیادی با این فرد دارید که از دیدن این فرد خوشحال هستید و خاطره های خوبی برای شما به همراه دارد. در یک مراسم فوت شرکت می کنید که گریه می کنید.

مراقب وسایل شخصی تان باشید چون یک خطر دزدی دارید که این دزد هر کی هست آشناست مراقب باشید مخصوصا اگر در این مراسم فوت شرکت می کنید احتمال این دزدی را دارید. اگر دل کسی را شکسته اید بروید و از دلش در بیاورید چون یک نفرین پشت سرتان است و این نفرین یک آتش گاه گاه در زندگی شما می اندازد و دردسرساز می شود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد