فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: چند قطره اشک میریزید و دلتان گرفته است اگر با فردی رابطه تان قطع شده است و یا فاصله دارید آشتی دارید و رابطه تان برقرار می شود شاید یک رابطه احساسی باشد شاید یک رابطه فامیلی یا کاری باشد به هر حال این ارتباط برقرار می شود. اگر اسفند ماهی دور و برتان است یک خطر از سرش رد می شود صدقه برای این فرد بدهید.

به زودی رفت و آمدهای زیادی دارید و با چند سری مهمان دیدار و روبوسی دارید و گپ های زیادی با این افراد دارید و دور هم جمع می شوید. سفری هوایی دارید که به هر کجا که هست این سفر پربار است و به شما خوش می گذرد.

ناشکری زیاد می کنید که اصلا خوب نیست سعی کنید در هر شرایط که هستید خداوند را شاکر باشید. یک سری از افراد این ماه در گیر بیماری یا مریضی می شوند یا در حال حاضر درگیر مریضی و بیماری هستید ولی این بیماری تا ۳ وقت برای شما ادامه دارد و درمان طولانی دارید و خودتان ناامید هستید و دلشوره های زیادی را سپری می کنید که به خاطر درمان این بیماری است. از یک تماس تلفن شماره ۲ یک خبر خوش دریافت می کنید که از ته دل می خندید. دوستان زیادی دارید ولی این دوستان با شما دورو هستند مراقب باشید و ظاهرشان با شما خوب است. مشکلات مالی دارید و در چند دست بستگی پولی قرار دارید یا قرار می گیرید که باید در این مسیر صبور باشید و با حوصله کم کم این مشکل شما رفع می شود. اگر منصور یا منصوره نام هستید یک موفقیت در رابطه کاری با عشقی پامالی دارید که از این موفقیت به اوج می رسید. اگر خودتان یا فردی نزدیک به شما یا همخون شما پشت ماشین می نشیند یک خطر تصادف دارد صدقه بدهید تا این خطر تصادف دفع شود. چند تا معامله و خریدهای کوچک کوچک دارید.

مجردین این ماه در شرایط ازدواج قرار می گیرند که این ازدواج شما مخالفان زیادی دارد و باید کم کم این مخالفان را راضی کنید چون این افراد مانع برای شما هستند. افرادی که در راه تحصیل هستند قبولی دانشگاه دارند و راه درس و دانشگاه برایشان باز می شود. چند تا مهمانی دارید و این مهمانی هاخوب است و روحیه تان شاد می شود فقط چشم و نظر دارید و نظر می خورید صدقه زیاد بدهید. اگر درگیر کار قانونی هستید و دنبال مسیر قانونی هستید از یک مسیر قانونی خبری به گوشتان می رسد که اعصابتان خرد می شود و شاید برای این خبر اداری یا قانونی برای چند روز کلافه می شوید و شاید غصه دار شوید به هر حال این خبر ناراحت کننده است و شاید اگر منتظر حکمی هستید این حکم دادگاه به ضررتان باشد. به چند تا راه فکر می کنید که این راهها را هر کدام بروید این راه ها مثبت و خير است.

اگر صاحب اولاد هستید از یک اولاد خیلی غصه می خورید و ناراحت آینده اش هستید و فکر و خیال زیاد دارید و این اولادتان زیاد شما را حرص می دهد و ناراحت می کند. یک خبر ازدواج می شنوید که خیلی تعجب می کنید و جامی خورید. ضربه های عاطفی و روحی دارید و این ضربه ها باعث ناراحتی شماست. در یک سرگردانی هستید اگر مجرد هستید و با خانواده مشکل دارید این مشکل شما حل می شود ولی جر و بحث های زیادی با خانواده دارید و از دست یکی از افراد خانواده می رنجید و ناراحت می شوید. از رازی باخبر می شوید که شاخ در می آورید و تعجب می کنید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد