فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : سال نو مبارک، برایتان سال خوشی آرزو دارم .اگر از یک جدایی در رنج و عذاب هستید و دلتان گرفته است چند قطره اشک روزهای اول سال میریزید. که از روی دلتنگی و ناراحتی است و یک سری خاطره مرور می کنید که مرور این خاطرات شما را عصبی میکند، حتی اگر از دست دادن کسی با مرگ باشد، و این دوری شما را اذیت میکند می کند. اگر قصد معامله دارید یا خرید و فروش هر چی باشد این معامله خیلی دردسر دارد.

شاید درد سر این معامله مالی باشد یا کاری باشد اما به هر حال انجام می دهید و درست می شود. افراد فضول زیادی در زندگی شما سرک می کشند حتی شاید این افراد از خانواده شما یا از هم خون های شما باشند و می خواهند از کار تان سر در بیاورند، ولی، دست خالی هستند و به جایی نمیرسند.

اگر در اسم یا فامیل شما ح یا ج یا خ یا چ دارد تا برج 4 ابن سال به یک موفقیت بزرگ در دست پیدا می کنید که از شادی و خوشحالی می رقصید و به یک آرزویتان میرسید. اگر آقا هستید.

و مجرد هستید خواهان زیادی دارید و چشم های زیادی دنبال شماست افرادی که شغل اداری یا دولتی دارند یک پست و یک مقام را به زودی به دست می آورند که مدتهاست دنبال ایں پست و مقام هستند و این خواست شما انجام می شود و خواست و یاری خداوند برای شماست.

اگر دختر با پسر دم بخت دارید، این فرد به زودی ازدواج می کند و یا داماد و یا عروس به خانواده شما قدم میگذارد که برای شما خوش قدم و مبارک است. اگر م دارید در اسم یا فامیل چند تا داد و بیداد می کنید و جر و بحث که از روی عصبانیت است که بعد از این داد و بیداد ها پشیمان هم می شوید.

پس حواستان باشد که جر و بحث نکنید. خطر دزدی دارید مراقب وسایل شخصی تان باشید که این دزدی هر چی هست باعث می شود که یک ضرر و زیان مالی به شما وارد شود که دیگر جبران نخواهد شد پس مراقب باشید. یک سری از افراد این ماه در چندین ماه آینده سفر حج در پیش دارند که راهی این سفر می شوند و از لحاظ معنوی این سفر روی شما تاثیر زیادی می گذارد و خیلی از لحاظ ظاهری و باطنی عوض می شوید و رفتارتان تغییر می کند.

اگر شاغل هستید در محیط کاری تان یک دشمن دارید که دائم جاسوسی شما را می کند و همش می خواهد از کار شما سر در بیاورد و فضول است حواستان را بیشتر جمع کنید تا ضربه نخورید، یک سری دیدار عشقی دارید چه مجرد هستید و چه متاهل این دیدار ها با کسی است، که دوستش دارید و در این دیدارها به خیلی از خواسته هایتان می رسید چون این فرد هم شما را خیلی دوست دارد و هم مطیع شماست و به حرفتان است. یک گره و بستگی در کارتان بوده است که به تازگی برطرف شده است و ایں گره باز شده است.

یک خانم هیکل دار به سمت شما می آید و به شما یک پیشنهاد می دهد که این پیشنهاد برای چند روز فکرتان را درگیر می کند ولی قبول نکنید. بهتر است چون این پیشنهاد به ضررتان است. و این فرد قصد در آوردن چیزی را از چنگ شما دارد و میخواهد به شما ضرر و زیان وارد کند .یکسری از از اختلافات خانوادگی دارید که این اختلافات از یک سری فضولی و خبر چینی است و عمدی است و مخصوصا این رفتار را میکنند که اختلاف بيندازند و موفق هم می شوند.

اگر مريم هستید. یک در بسته به روی شما باز می شود و از یک غم و گرفتاری خلاص میشوید و رها می شوید. سفری خارج از ایران دارید، که آرام آرام دنبال روی این سفر می شوید. ولی این سر خارج از ایران چه برای تفریح باشد و چه برای کار باشد به سر بلندی می رسید و با کسی همراه می شوید که دوستش دارید و عکس و فیلم و خاطره خوبی با این شخص در این سفر دارید و خريد زياد می کنید و دست پر از این سفر بر می گردید. فقط به کسی نگویید چون چشم و نظر میخورید.

قرار ملاقاتی غیر منتظره برای شما پیش می آید که برای این قرار ملاقات نگرانی زیادی دارید ولی با خیر و خوشی به انجام می رسد. در هر رابطه که باشد فقط باید خودتان در این شرایط سیاست زیادی داشته باشید تا بتوانید به هدفتان برسید، پر توقع هستید و خواسته شما از زندگی زیاد است و زیاده خواه هستید و دوست دارید. یک شبه پولدار شوید می شوید. ولی باید پله پله جلو بروید تا دچار مشکل نشوید.

از یک متولد مهر ماه یک خوشحالی بزرگ دارید که باورتان نمیشود. دست افراد زیادی برای شما به زودی رو می شود که در صدد ضربه زدن به شما هستند و روی آن برنامه ریزی کرده اند مراقب باشید. به یک ورزش زمستانی شاید اسکی باشد.

علاقه زیادی دارید، با اگر ندارید خیلی روی این ورزش استعداد خوبی دارید و در آینده صاحب شهرت خواهید شد، یک، هدیه از کسی که از راه دور به سمت شما می آید دریافت می کنید که این هدیه برای شما ارزش احساسی زیادی خواهد داشت.

دست به خیر هستید و دعای خیر زیادی پشت سرتان است و این دعاهای خیر در حق شما مستجاب می شود. اگر متاهل هستید یکی از نزدیکانتان زیاد خبر چینی شما را می کنند ولی دست خالی است. چیزی دستگیرش. نمی شود ولی احساسی است.

ضربه های زیادی در گذشته خوردید و خیلی موقعیت را در گذشته از دست داده اید که افسوس می خورید. فردی به شما کادو می دهد که از گرفتن این هديه خیلی شاد می شود. شاید این هدیه خیلی غیرمنتظره باشد. مجردین این ماه سر یک موضوع عاطفی و احساسی دچار ناراحتی و حرص و جوش می شوند. شاید لجبازی و قهر و کدورت باشد مراقب رفتار و گفتارتان باشید تا دچار دردسر و ناراحتی نشوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

7 پاسخ به “فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین خرداد”

  1. سمیرا گفت:

    عجب شانسی چقدر تلخ هست این ماه برامون
    میشه بهم بگید اونجا که مریم نام نوشتید بعدش سفر خارجی برای مریم نام هست فقط؟

    • Admin گفت:

      اگه ابهامی هست پیام بدید

      • ژیلا گفت:

        یعنی واقعا یکی میگیره و ما ناراحت میشیم
        من مریض دارم و الان واقعا نگران شدم

      • حامی گفت:

        یعنی واقعا به خاطر مرگ یکی قراره گریه کنیم
        من مریض دارم الان ترس افتاده به جونم

  2. Mozhgan گفت:

    چ غمگین😕😕

  3. f گفت:

    گفتیدمجردین باشخص احساسی قهرو کدورت دارن ی جاهم گفتید هدیه میگیرن و خوشحالی هست… اینومتوجه نشدم… من ی مقدارباشخص احساسیم کدورت دارم این قهرو کدورت ک گفتید منظورتون همیشگی و جدایی هستش یاموقت؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد