فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : مجردها شخصی قد بلند و خوش تیپ که پاهای کشیده دارد وارد زندگیشان می شود که این شخص به شما علاقه زیادی دارد و شما را دوست دارد و روی این فرد در زندگی مجردها بسیار عالی است و باعث یک سری اتفاق جدید در زندگی شما می شود و روزهای بسیار شاد و پر از انرژی مثبت با این فرد دارید.

تماس های تلفنی زیادی دارید و همه تند تند به شما زنگ می زنند و از این تماس ها حرفهای خوب یا خبرهای خوب می شنوید. اگر با کسی کدورت دارید یا دور هستید یا دلخور هستید آشتی می کنید. از یک نا امیدی بزرگ بیرون می آیید و این به خاطر مطیع شدن فردی جلوی شماست.

روز ۶ یا ۱۷ یا ۲۶ این ماه که دارد روز خوبی برای شما می شود. پیشنهادهای عشقی و عاطفی و حرفهای احساسی زیادی به گوشتان می رسد که از شنیدن این حرفها دلتان شاد می شود. چند نفر در این روزها به دیدن شما می آیند که دیدن این افراد شما را خندان می کند و با این افراد خوش می گذرانید و دوستشان دارید. سفری هوایی دارید که چند نفری می روید و از این سفر لذت می برید و خیلی خاطره شیرینی دارید. اگر در اسم خود حرف (د) دارید یک خطر از سرتان رد می شود صدقه زیاد بدهید.

یک عده افراد این ماه که قصد بارداری دارند یا خودتان یا اطرافیان شما باردار می شوند و یک نوزاد جدید به خانواده شما قدم می گذارد که قدمش مبارک است. اگر در رابطه با فردی هستید این فرد را در این روزها زیاد می بینید چون دوستش دارید و به او علاقه مند هستید و از بودن در کنار او خیلی لذت می برید و شاد هستید. در یک مهمانی دعوت می شوید و شرکت می کنید که در این جمع همه دوستتان دارند و بگو و بخند زیاد می کنید. اگر وسیله نقلیه دارید روی وسیله نقلیه تان یک خطر دزدی دارید خیلی مراقب باشید و حواستان را جمع کنید و یا شاید این دزدی هم در مترو یا اتوبوس باشد به هر حال مواظب وسایل شخصی تان باشید تا متضرر نشوید.

این ماه ماه خوبی برای شماست و در این ماه اتفاقات خوبی سر راهتان قرار می گیرد.لجباز هستید و از روی لجبازی یک کاری را انجام نمی دهید ولی بازنده هستید پس در هر کاری مراقب رفتارتان باشید. به عیادت یک مریض می روید که این مریض از دیدن شما خوشحال می شود. دعای یک فرد میت همیشه پشت سرتان است و حواسش به شماست سر خاکش زیاد بروید و برایش خیرات بدهید. اگر آقا هستید خانواده دوست هستید ولی فردی که از شما در حال حاضر دور است انتظارتان را می کشد و شما را دوست دارد به سمت این شخص بروید و به او توجه کنید چون دلتنگ شماست و این دوری هر دوی شما را اذیت می کند چون این علاقه و عشق دو طرفه است.

اگر متاهل هستید خانواده شما دائم جاسوسی شما را می کنند و به شما مثل کنه چسبیده اند و شما را خسته کرده اند و از دست این افراد فراری هستید و خسته شده اید و دوست دارید گاهی تنها باشید و این تنهایی به شما آرامش می دهد. اگر موتور سوار هستید یک خطر از سرتان رد می شود صدقه بدهید فردی از روی دشمنی دائم می خواهد به شما آسیب بزند ولی نمی تواند چون بین شما و این فرد الله افتاده است و خداوند همیشه هوای شما را دارد و هیچ کسی نمی تواند به شما آسیب برساند و هر قصد و نیتی روی شما دارد به خودش بر می گردد و شرش پا گیر خودش می شود و این ها همه خواست و یاری خداوند بزرگ برای شماست. با مسافری که از بیرون می آید ملاقات و دیدار پرباری دارید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

2 پاسخ به “فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین مهر”

  1. Erfan_2381 گفت:

    فوووق العاده بود. كلي انرژي مثبت گرفتم ازتون. بالاي نود درصد اين طالع بيني براي من درست در اومد. هميشه موفق و سرفراز باشيد❤️

  2. افسون گفت:

    ممنون فالوده جان انشاالله که همینطورباشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد