فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین دی

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی : قرارداد مهمی را بزودی امضا می کنید که برای این امضای قرارداد یک کم دلشوره دارید و استرس دارید ولی بیهوده است و این قرارداد به نحو احسن بسته می شود و اسباب خنده و شادی شما می شود. یک پول خوبی برای شما در راه است و به دست شما می رسد که این پول باعث یک سری تغییر و تحول می شود ولی سعی کنید این پول را با خودتان حمل و نقل نکنید چون یک خطر این پول را تهدید می کند شاید خطر دزدی باشد. فردی خبرچین به سمت شما می آید و می خواهد از زیر زبان شما حرف بشنود مراقب این فرد فضول باشید.

یک دلخوری چند روزه از یک اعظم نام دارید که شاید به این خانم پشت کنید و برای چند وقت دلخور باشید ولی خوش قلب و مهربان هستید و در دلتان چیزی نیست. اگر سعید یا مسعود هستید برای خودتان صدقه بدهید خطری از سرتان رد می شود. عجول هستید و این عجول بودن شما کار دست شما می دهد سعی کنید در به سرانجام رساندن کارهایتان عجله نکنید چون عجله چیزی را عوض نمی کند.

عیادت یک فرد مریض می روید که از دیدن شما این فرد خوشحال می شود. یک سری از متولدین این ماه دنبال کار هستند چه آقا باشند و چه خانم باشند ولی این کار به شما پیشنهاد می شود و سر کار می روید و اولش شاید یک کم ناراحت باشید ولی بعد در این کار پیشرفت خوبی دارید. صبور هستید و رمز موفقیت شما این صبوری شماست. به دو یا سه جمع دعوت می شوید که شرکت در این جمع ها خوب است و رفتن به این مراسم و جمع ها به خودتان بستگی دارد ترس و دلهره دارید ولی بروید بد نیست.

خبر فوت دارید و سر یک خاک می روید. اگر سمانه نام هستید خبر خوش دارید که از این خبر یک تغییری بزرگ دارید. خانم های جوان این ماه با فردی که دوستش دارید یک سری خاطره خوب دارید و به چند جا با هم می روید که بگو و بخندهای زیادی دارید. دشمن پنهان دارید و این فرد دائم دنبال شماست ولی خودتان نمی دانید و بی خبر و بی اطلاع هستید ولی این دشمن دائم شما را می بیند و دائم دور و برتان است و ضربه هم زیاد به شما می زند و گاهی تک تک متوجه می شوید ولی کلا این شخص آدم خوبی نیست. دو یا سه هدیه غیرمنتظره دریافت می کنید ولی این هدیه ها را دوست دارید و از گرفتن آنها خوشحال می شوید. پشت کار خوبی دارید در هر کاری که اراده کنید به پیروزی می رسید. از بن بست های فکری خلاص می شوید مخصوصا اگر در اسم یا فامیل خود حرف (د) دارید و بلاتکلیف هستید بیرون می آیید.

خبر زندان می شنوید که از شنیدن این خبر زندان ناراحت می شوید و کاری از دست شما برنمی آید. یک سری از متولدین این ماه مشکل ارثی دارید و چند تا بحث و بگو و مگوهای ارثی دارید که شاید کارتان به لجبازی هم کشیده بشود اما بالاخره این مال ارثی حل می شود و درست می شود. اگر وسیله نقلیه دارید یک خطر تصادف دارید که چه ماشین باشد و چه موتور باشد این تصادف هست زیاد صدقه بدهید شاید برطرف شود. خانم های مجرد مراقب باشند یک شخصی دنبال شماست مخصوصا خانم هایی که مطلقه هستند و این فرد قصد و نیت خوبی ندارد پس حواستان را جمع کنید و این فرد را در جا پوچ کنید و جواب منفی بدهید چون خوب نیست.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه دی

یک پاسخ به “فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین دی”

  1. مژگان گفت:

    سپاس از شما فالوده عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد