فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : به زودی یک بحث دارید که این بحث چه کاری باشد و چه خانوادگی و چه احساسی باشد شما را خیلی بهم می ریزد و اعصابتان را خرد میکند و از این بحث برای چند روز کلافه و ناراحت هستید.اگر وسیله نقلیه دارید خودتان رانندگی می کنید در یکی از روزهای این ماه یک جایی برای دل خودتان می روید که این جایی که می روید باعث آرامش و روان شما می شود و با آرامش روح از این مسیر بر می گردید.

شاغلین در این ماه خیلی روزی برایتان افتاده و در این ماه پولهای زیادی به دست شما می رسد و از لحاظ مالی ماه خوبی دارید و تمام قسط ها و بدهی های شما هر چی هست به خیر و خوشی پرداخت می شود. یک معجزه دارید یک اتفاق غیرمنتظره که این اتفاق زندگی شما را تغییر میدهد. در فکر تعويض وسيله نقليه هستید یا قصد دارید یک وسیله نقلیه جدید بخرید این معامله به نحو احسن جفت و جور می شود و انجام می شود و برای شما مبارک است. دوستان زیادی دوروبرتان است یا در محیط کاری یا در محیط زندگی شما حواستان به این افراد باشد، این افراد دورو هستند و دنبال ضربه زدن به شما هستند.

ناشکری گاه گاه می کنید و از خداوند دلتان می گیرد و بغض می کنید و با خداوند راز و نیاز می کنید خداوند به شما نظر می کند و لطف خداوند شامل حالتان می شود و در بسته ای از جانب خداوند بروی شما باز می شود. زودرنج و حساس هستید و یک رنجش و ناراحتی در این روزها از یک مرد همخون دارید که شاید از این بابت چند قطره اشک بریزید. روز ۱۰ این ماه برای متولدین این ماه روز خوبی است.

دشمن زیاد دارید مخصوصا اگر شاغل هستید در محیط کاری شما دشمن زیاد است. یک دورهمی دارید فامیلی که بگو و بخند زیادی می کنید. اگر رضا نام هستید یک شادی بزرگ دارید که به خاطر این خوشحالی شما همه به شما حسادت می کنند و حسرت شما را می خورند. یک تکه طلا معامله می کنید یا می خرید یا می فروشید به هر حال معامله دارید. در چند بن بست فکری هستید و فکر و خیال زیاد می کنید. یک قدم برای امام حسین بر می دارید که این قدم اجر و پاداش زیادی برای شما دارد.

چند تا درد از ناحیه شکم یا معده دارید که این درد را سرسری نگیرید و حتما به دکتر مراجعه کنید. یک فردی زندان می رود و خبر از یک زندانی می شنوید یا فردی را در زندان دارید خبری از این زندانی برای شما در راه است. گاهی دلتان می گیرد و گاه گاه گریه می کنید و گریه شما را سبک و آرام می کند. مدتی است که چیزی خوشحالتان نمی کند و دلتنگ و بی حوصله هستید.

چند تا دیدار دارید که در این دیدارها صحبت و گفتگوی خوبی دارید و در این دیدارها هرچی هست یک سری از کارهای شما به ثمر و به نتیجه میرسد. قراردادی مهم امضا می کنید که این امضا برای شما سودمند است و از این امضا به سربلندی می رسید. یک سری از افراد این ماه بارداری دارند یا اگر باردار هستید باید مراقب سلامتی تان باشید ولی اگر حامله شدید باید مراقب باشید دوران بارداری شما یک کم سخت می گذرد.

خبر فوت دارید ولی این خبر فوت دور است ولی از شنیدن آن ناراحت می شوید. اگر سست در خواندن نماز هستید سعی کنید نمازهایتان سر وقت بخوانید چون سستی در نماز به شما نمی آید. یک موضوع اداری یا دولتی یا قانونی فکر شما را درگیر کرده یا می کند که سر این کار قانونی دلشوره زیادی می گیرید و استرس های زیادی را پشت سر می گذارید ولی این مسیر اداری خوب است و اسباب سربلندی شما می شود و آخرش خیر است.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد