فال ماهانه شهریور ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: در یک خون و دل هستید و دنبال راه حل یا دنبال یک چاره هستید ولی یک کلید در دست شماست و مشکل شما به زودی در حال حل شدن است. اگر در انتظار هستید این انتظار به زودی پوچ می شود و برای هر چی که انتظار می کشید درست می شود و از چشم به راهی بیرون می آیید. اگر در کندی هستید این کندی با نذر و نیاز رفع میشود و این کندی به خاطر یک بستگی است که در کارتان است باید این بستگی را برطرف کنید.

پشت کار خوبی دارید الان در حال حاضر پشت یک کاری را گرفتید که اگر با همین پشت کار ادامه بدهید برگ برنده در دست شماست. چند تا معده درد دارید که این معده دردها کارتان را به دکتر می کشد باید چند تا پول را هزینه کنید تا این درد شما مداوا شود. فردی که در اسم خود حرف (م) یا (د) دارد به شما پیشنهاد می دهد این پیشنهاد در هر زمینه ای که باشد خیر است قبول کنید چه ازدواجی باشد چه کار و شغلی باشد قبول کنید مبارک و خیر است.

از دست یک خانم جوان خیلی حرص می خورید و این فرد اعصابتان را زیاد خرد می کند و شاید در این روزها با این خانم جوان چند بار کارتان به دعوا و بحث و مشاجره کشیده بشود. در این روزها از لحاظ ایمان و اعتقادات سست شده اید سعی کنید دوباره به سمت خداوند بروید و در ایمانتان سستی نکنید چون به شما نمی آید و هر چی به خداوند نزدیک تر باشید موفق تر و خوشحال تر خواهید بود و سستی در ایمان به شما نمی آید و بد یمن است.

یک سری مهمان از راه دور به سمت شما می آید یا از شهرستان یا از خارج از کشور و با این افراد دیدار دارید و سوغات از این افراد دریافت می کنید. اگر رضا نام دارید این فرد خیلی غصه دار است در حال حاضر یا به زودی غصه دار می شود این غصه برای رضا به خاطر یک بدی است که در حق یک فرد جوان کردید و این فرزند شما پای اون فرد جوان را می خورد و نفرین این فرد دنبال زندگی شماست. اگر دل شخصی را شکسته اید بروید و از این فرد حلالیت طلب کنید چون نفرین این فرد پاگیر این رضا نام می شود.

روزهای پر از استرس را سپری می کنید و مشکلات مالی زیادی دارید که با این مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید. اگر دنبال وام هستید این وام دوندگی زیادی دارد ولی این وام را دریافت می کنید و از یک سری گرفتاری خلاص می شوید و اگر بدهی به کسی دارید یا قسط دارید این بدهی و این قسط پرداخت می شود.

چند بار اشک در چشم تان حلقه می زند و این اشکها از روی ناراحتی و بغض است. خوش قلب و مهربان هستید و کسی غم شما را نمی خورد و این خوش قلبی شما یک طرفه است. افراد زیادی در زندگی شما فضولی و خبرچینی می کند. مجردهای این ماه وارد یک رابطه جدید با یک فرد جدید می شنوند که شروع این رابطه اولش یک کم مشکل دارد ولی بعد این شروع خوب است و کم کم با این فرد به نتایج خوبی می رسید و این رابطه به مرور زمان مثبت می شود و شاید برای خیلی ها به ازدواج ختم می شود.

یک ملاقات سه نفره دارید که در این ملاقات استرس زیادی دارید ولی این ملاقات به خوبی تمام می شود و همه چیز وفق مرادتان می شود و به اهدافتان بعد از این ملاقات می رسید. افرادی که دنبال درس و دانشگاه هستند قبولی دانشگاه دارند و در این قبولی دانشگاه یک نفعی می برند و به یک هدف تحصیلی شان می رسند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد